PP+Kyykky+Mave Suhteet?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitä WTF

Enemmän mä huolestuisin jos se olis poika joka kutsuu itseään Anneksi.

Emmä mitään prosentteja osaa päässä laskee
Pena 120x2
Kyykky 160x5
Veto 180x6

...Kyykyssä ja vedossa semmonen "ongelma" et eka aina vaikein. Eli jos sen yhden saa ni sit tulee toinen ja kolmaskin. Ikävää et usein just se eka jää tulematta.

Originally posted by J.Jake
Enemmän mä huolestuisin jos se olis poika joka kutsuu itseään Anneksi.

:D joo, olet kyllä oikeassa.
Sitä WTF, että aikasta kovia tuloksia naiselle. Aamupöhnässä olin tietty sitä mieltä että siinä on kirjoitusvirhe.. :p

Joo eipä tuollaisia mimmejä ole meidän salilla näkynyt. Saako Anne kysyä oletko kisannut ja jos olet missä painoluokassa? :confused:

Joo, siis se eka veto on kyl kaikista vaikein jos vaikka jotain kolmosta tekee, kyykyssä ei kyllä oo tommoista ongelmaa.

Mitä taas tulee naiskoviksen ukkoon, niin hehhe. Joko sillä on vitullinen penkkitulos tai sit ei oo kyykänny koskaa. Itse muistaakseni sain 120kg ekalla yrittämällä kyykyssä.

pp: 1
jk: 1,454545454545454545454
mn: 1,81818181818181818182

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta miksiköhän pääsääntöisesti kaikki tähän ketjuun osallistuneet kuljettaa tuota ykköstä mukana vaikka se kuitenkin annettiin jo "tehtävän annossa"? Yllätys on varmaan suuri... :)

jk: 1,29
mn: 1,54

Eli eipä näytä hyvältä ei. Ykkösiä en tee, joten maksimitoistolaskinta käytin. Vetoa tehnyt vasta kolme kertaa ja heti ihan älyttömästi parempi. Suhde olis vielä vääristyneempi, mikäli olisin joskus vedossa iiiiihan kaikkeni ekaan sarjaan antanut.

Originally posted by strong
Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta miksiköhän pääsääntöisesti kaikki tähän ketjuun osallistuneet kuljettaa tuota ykköstä mukana vaikka se kuitenkin annettiin jo "tehtävän annossa"? Yllätys on varmaan suuri... :)

Laitetaanpas sitten vähän epäortodoksisemmat suhteet peliin eikä ykkösillä pelata: minulla nuo ennätystulokset ovat suunnilleen suhteessa 300/460/470. Ja penkki tietysti ilman paitaa. Mites teillä?

:D

Originally posted by Hannibal
Laitetaanpas sitten vähän epäortodoksisemmat suhteet peliin eikä ykkösillä pelata: minulla nuo ennätystulokset ovat suunnilleen suhteessa 300/460/470. Ja penkki tietysti ilman paitaa. Mites teillä?

No käyhän se noinkin. 412.5/375. Arvatkaa paljo penkki?

Mullois tollain sit pp/jk/mv

300/412,5/525.

Tosin toi kyykky on 4 toiston sarja smith:ssä ja muut on ykkösiä ilman mitään apuvälineitä (ei edes vyötä...saati sitten housuja).

Tosin tulokset suhteutettuna painoon meitsi painais noilla tuloksilla reilu 200kg!!! Now that's what I call massa!

Aluksi funtsin että ompa "tyhmä" threadi, mutta täähän on oikeestaan mielenkiintonen, piti ihan rueta miettimään että onko nostosuhteet ees suunnilleen "normaalit".

Enkka raudoista laskettuna
jk: 1.25
mv: 1.457
ja bonuksena vinopena: 0.95

Taidan loppujen lopuks olla aika paska kyykyssä ja vedossa ku kertoimet tulee noin pohjalle. Ja parastahan tässä on se kun pitkänä naruna en oo hyvä penkissäkään niin... :confused:

Mut eipä mitä, pitää tsempata enempi niin kyl se siitä ;)

Originally posted by strong
No käyhän se noinkin. 412.5/375. Arvatkaa paljo penkki?

Eikä arvata. Tulet omasta tahdostasi ulos kaapistasi, jos olet tullaksesi...

ps. :)

Originally posted by Hannibal
Eikä arvata. Tulet omasta tahdostasi ulos kaapistasi, jos olet tullaksesi...

ps. :)

No täytyypä käydä ostamassa kilon pönikkä glutamiinia, niin katotaan sitten joko sitä alkaisi rohkeus riittämään...:lol1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom