PP+Kyykky+Mave Suhteet?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by strong
No täytyypä käydä ostamassa kilon pönikkä glutamiinia, niin katotaan sitten joko sitä alkaisi rohkeus riittämään...:lol1:

Eikä sitten käydä lesoilemaan millään haistapaskarunkkupenkkituloksilla...:D

Originally posted by Hannibal
Eikä sitten käydä lesoilemaan millään haistapaskarunkkupenkkituloksilla...:D

Koska silloin tipahtaisi postilaatikkoon kutsu Tampereella järjestettävään raw-kisaan ;)

1/1.4/1.6

Ja vetotreenit aloitin pari kk sitten muutaman vuoden tauon jälkeen ja hyvässä nousussa tuntuis olevan. Ei varmaan nuo suhteet enää kauaa kestä :)

Originally posted by strong
No käyhän se noinkin. 412.5/375. Arvatkaa paljo penkki?

Todellinen penkki vai tuo suuruuskertoimen omaava penkki?
Mutta molemmat olen ratkaissut, ja suuruuskertoimella omaava penkki on aika tarkalleen 265? :cool:

Mulla suhteet penkissä ja kyykyssä on 1/1.4. Maastavetoa en ole tehnyt muutamaan vuoteen muuta kuin suorin jaloin. Tekniikan kanssa tuli ongelmia. Nyt pitäis bongata taas joku guru opettamaan, niin kyllä se siitä.

penkki: 1
kyykky: 1,28
veto: 1,63

Kyykky taitaa olla surkea penkkiin verrattuna. Moneen vuoteen en treenannut kyykkyä juuri ollenkaan, koska en pitänyt siitä. Jalat ovat aina olleet heikko kohtani. Vasta muutama vuosi sitten aloin hilata kyykkyä ylemmäksi. Sitten on välissä ollut kramppeja ym. kremppoja, jotka ovat hidastaneet. Just nytkin on oikeassa reidessä jotain kummallista. Ei käy kyykätä ollenkaan. Mavesta olen aina tykännyt, mutta taitaisi olla tekniikassa paljonkin sanomista. :mad:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
PP 1
JK 1.62
MV 1.51

Kuulunko mä vähemmistöön kun mulla kyykky on vahvempi kun mave? Jotenkin olisin luullut että näinpäin on tavallisempi noi suhteet, siis ainakin niillä jotka ovat kauemmin treenanneet. No jotta päästään taas enemmistöön niin ei muuta kun maveen kolmisenkymppiä lisää että päästään tasoihin! :evil:

Maastavetoa en oo harrastanu ku en osaa...
Pena: 1 (TADAA!!! Tätä ei varmasti kukaan tiennyt)
Kyykky: 1.222...

Laskinkohan mä tän ees oikein:confused:

Niin ja sitten kulutetaan lisää tilaa palstalta kun aivot sano RAKS ja alko raksuttaa. Ei siis ollut kyse reenipainojen mistä lie tavallisista sarjoista vaan maksimeista.

Pena: 1.000000000000000000000000001
Kyykky: En pysty tarkasti sanomaan, mutta jotain: 1,391
Mave: Eipä ole tullut kokeiltua...

Originally posted by Samppo
PP 1
JK 1.62
MV 1.51

Kuulunko mä vähemmistöön kun mulla kyykky on vahvempi kun mave? Jotenkin olisin luullut että näinpäin on tavallisempi noi suhteet, siis ainakin niillä jotka ovat kauemmin treenanneet. No jotta päästään taas enemmistöön niin ei muuta kun maveen kolmisenkymppiä lisää että päästään tasoihin! :evil:

Sinulla taitaa olla maastavedon maailmanennätys? Meinaan, kun tuosta nopeasti laskee, niin jotta nuo suhteet pitäisi paikkansa ja kyykyn eduksi maveen olisi 30kg, niin tulokset pitäisi olla suunnilleen näin, tai kovempia:

pp 270
jk 437,4
mv 407,7

:)

Originally posted by tappara
Sinulla taitaa olla maastavedon maailmanennätys? Meinaan, kun tuosta nopeasti laskee, niin jotta nuo suhteet pitäisi paikkansa ja kyykyn eduksi maveen olisi 30kg, niin tulokset pitäisi olla suunnilleen näin, tai kovempia:

pp 270
jk 437,4
mv 407,7

:)

Ei juma! Sä oikeesti laskit ton! :lol1:

Juu en oo maailmanennätysmies... valitettavasti.... vielä... myönnän oli huonosti kirjoitettu... jk on 15kg mavee edellä. Laskepa siitä uudelleen! Muuten mun on pakko tarkistaa millä metodilla noi suhteet oikein pitää laskea! Voin mä laittaa ne kilomäärätkin jos joku muu osais laskea paremmin kuin mä (jk/pp ja mave/pp eiks niin?) Tarkoitin että miten paljon pitäis kiriä jotta toi mave olis 0.10-0.20 kyykkyä edellä, niinkuin täällä monella näyttää olevan!

Tämä selvennökseksekkeksi! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom