Pomminvarma penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja depot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hahah, kun avasin tän viestin niin Google Chrome tunkee varotuksia että jossain on viiruksia.

Omapaha on vika jos uskoo tollaseen

Kuinkas monta kertaa muuten tuo penkkitreeni kannattaa viikossa tehdä? (ajattelin 2 tai 3, onkohan tuo 3 liikaa?)
Niin ja mitäs apuliikkeitä voisi ottaa rinnalle? Mietin sitä vaan että jos vetää heti perään kovan vinopenkin niin viekö se vaan turhan paljon tehoja ?

Mihin sä suomennusta tarvit? Tuo on pääpiirteissään melko yksinkertanen ohjelma.
Kysy täällä mitä haluat tietää.

Mihin sä suomennusta tarvit? Tuo on pääpiirteissään melko yksinkertanen ohjelma.
Kysy täällä mitä haluat tietää.

No siks että saan sen sit taas kääntää itekseen takas englanniks.

En tiedä ollenkaan punttisanastoa valitettavasti ja varsinki englanniks treeniohjelmat on mulle ihan hepreaa. Nii että jos jollain on suomennos tästä ni pääsee testaamaan ilman et tarttee tulkki olla salilla mukana notkumassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos muuten jollain ei tuota linkkiä viel ole niin edelliselle sivulle olen laittanut uuden. Ainakaan itellä ei se aikaisempi enää toiminut.

voisiko joku vähän auttaa tossa ihan kaikkea en ymmärtänyt. onko tämä varsinainen ohjelma vai voiko tätä tehä muun ohjelman mulla käytössä 2 jakoinen sen ohella? tossa ekalla sivulla pyydettiin suomentaa noitaliikkeitä mutta ite en ainakaan löytäny noita sanoja koko tekstistä Muscle Media's Benchpress Routine :puntti:

Eli en kerinny paneutumaan tähän vielä mut siis tässähän tehdään pelkkää penkkiä joten perjaatteessahan ton vois lisätän golden sixiin vai voiko?
Tarkotus olis myös suomentaa toi koko homma ja pistää kansalle jakoo kuhan kerkeen.

Itse olen treenannut tätä penkkiohjelmaa, yhdistettynä 20x kyykkyohjelmaan, jossa tehdään vain 1 setti kyykkyä ja joka treeniin 2,5 kg lisää. Voin sanoa että raskasta on :) Toivottavasti vain ei tule liikaa rasitusta ja kuse sitten molemmat ohjelmat. Saa nähdä reilun kuukauden päästä toimiko :)

1.
Kyykky 1 x 20
Penkkiohjelma #1, 3, 5, 7, 9, 11,13
Ranskalainen punnerrus
Penkki käsipainoilla
Vatsat

2.
Kyykky 1 x 20
Leuanveto
Kulmasoutu tanko/ kp
Vipunostot eteen ja sivulle
Selkälihasliike

3.
Kyykky 1 x 20
Penkkiohjelma #2, 4, 6, 8, 10, 12,14
Hauiskääntö
Kapea ylätalja
Vatsat

rep out?

"For a rep out, do the target weight at a 4-0-2 temp until failure." Mitäköhän tämä mahtaa tarkoittaa? Olisiko viisaampia valistamaan?

"For a rep out, do the target weight at a 4-0-2 temp until failure." Mitäköhän tämä mahtaa tarkoittaa? Olisiko viisaampia valistamaan?

Eli 4 sekunnin alaslasku, stoppi rinnalle ja 2 sekunnin ylösnostovaihe. Toisin sanoen: Tee liike hitaasti ja kontrolloidusti.

Nonii lähti ny kokeiluun tää treeni, 2 kertaa menny ja just taulukon mukaiset toistot menny vaikka en niin tarkkaa tuota omaa "ennätystäni" laskenu. Haittaakohan se tosi paljon jos jättää noi negatiivitoistot joltain päiviltä pois ja tekee esim. 1-toiston sen sijaan? Koska aina ei ole salilla varmistamassa kukaan nii se on sit paha ku jää tanko rinnalle

Eli en kerinny paneutumaan tähän vielä mut siis tässähän tehdään pelkkää penkkiä joten perjaatteessahan ton vois lisätän golden sixiin vai voiko?
Tarkotus olis myös suomentaa toi koko homma ja pistää kansalle jakoo kuhan kerkeen.

en kyllä usko että voi lisätä g6:seen, koska tossa on kuitenkin yksi treeni kerta niin raskas että ei jaksa vetää kolmesti viikossa.
uskotko todella että voisit 5 viikossa lisätä penkkimaksiasi 20kg?

Back
Ylös Bottom