Pomminvarma penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja depot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tarkoittaako tuo 1/2 negatiivista?
miten se tehdään :david: ?

mites tuo taulukko menee, eli tehdäänkö A,B,C treenit yhtenä päivänä?

ja monta kertaa viikkoon tehdään penkkiä?

Kyllä tarkottaa negatiivista. Tehdään siten että lasketaan tanko rinnalle hieman hitaammin kuin normaalisti ja hallitusti mutta ei tarvitse nostaa. Eli lasketaan ainoastaan tanko rinnalle.
Jos vähän lukisit theridiä taaksepäin niin selviää että yhtenä päivänä A,B,C treenit ja 2 kertaa viikossa.

Kyllä tarkottaa negatiivista. Tehdään siten että lasketaan tanko rinnalle hieman hitaammin kuin normaalisti ja hallitusti mutta ei tarvitse nostaa. Eli lasketaan ainoastaan tanko rinnalle.
Jos vähän lukisit theridiä taaksepäin niin selviää että yhtenä päivänä A,B,C treenit ja 2 kertaa viikossa.

joo, tajusin sen mutta vähän jälkijunassa
ja edellisiä viestejähän ei voi poistaa

mutta sitä kyselin myös että jos ei oo varmistajaa noissa negatiivisissa niin voiko tehdä yksin varmistusrautojen kanssa(vaikka onkin aika säälittävää) vai onko se ideana että ne raudat saa työnnettyä ylös asti vaikkakin avustettuna

Voi hyvin tehdä ja mitä säälittävää siinä on? hölmömmältä se näyttää kun puhiset 60 kilon kanssa jota yrität negatiivisen vaiheen jälkeen nostaa ja reväytät rintalihaksesi kun et saa sitä ylös? Elikkäs ihan yhtä hyvä tapa on

Luetko yhtään noita mitä sulle vastataan täällä? itte lainasit Lionin kommenttia jossa lukee EI TARVITSE NOSTAA

Noniin nyt on ohjelma vedetty läpi ja pakko sanoa, että TOIMII, vaikken sitä aluksi uskonutkaan. Eli 7 viikossa penkkitulos nousi 125kg---->135kg. Ens viikonloppuna voimanostokisat ja sen jälkeen 2-3kk pitempää sarjaa jonka jälkeen vedän tämän penkkiohjelman uudestaan läpi.

Voi hyvin tehdä ja mitä säälittävää siinä on? hölmömmältä se näyttää kun puhiset 60 kilon kanssa jota yrität negatiivisen vaiheen jälkeen nostaa ja reväytät rintalihaksesi kun et saa sitä ylös? Elikkäs ihan yhtä hyvä tapa on

Luetko yhtään noita mitä sulle vastataan täällä? itte lainasit Lionin kommenttia jossa lukee EI TARVITSE NOSTAA

kyllä luin itse asiassa, anteeksi vain jos vestin muoto antoi ymmärtää toista.
se mitä tässä ajoin takaa niin oli juuri se että kun tuota negatiivista ei ole tarkoituskaan itse saada ylös, niin onko se pakollista että joku auttaa sua pikkaisen siinä suorituksessa vai onko painopiste tässä tekniikassa vain se kontrolloitu, hidas alaslaskuvaihe, ylöstyönnöstä välittämättä

kyllä luin itse asiassa, anteeksi vain jos vestin muoto antoi ymmärtää toista.
se mitä tässä ajoin takaa niin oli juuri se että kun tuota negatiivista ei ole tarkoituskaan itse saada ylös, niin onko se pakollista että joku auttaa sua pikkaisen siinä suorituksessa vai onko painopiste tässä tekniikassa vain se kontrolloitu, hidas alaslaskuvaihe, ylöstyönnöstä välittämättä

No taidanpa luulla et tarviit jonkun auttamaan koska ite en ainakaa sais niitä negatiivisiä painoja ite millään ylös siinä vaiheessa :D Ja nehän on varmasti juuri siksi niin isot että tottuu siihen isoon rautaan kunnolla ja ei kuulukkaan nousta vielä silloin. Mutta totta kai kannattaa nostaa vaan jos tulee ylös.

siis juu tajusin...en nyt tiiä onks kukaan tajunnut mun palikkaviestejä mutta siihen näissä viesteissä oon viitannu että yleensä ku porukat tekkee negatiivisia niin eikös heillä varmaankin "yleensä" ole reenikaveri ettei tartte turvarautoihin turvautua.

Ojentajat on suhteessa aika vahvat eli rintaan tarvis lisää potkua ku joku 10cm rinnasta on ehkä pahin kohta. Oudolta tuntuu koska muut liikkeet kehittyy normaalisti mutta penkki on jäänyt täysin paikoilleen :D

Yks mikä auttaa, mikä on pelkkä tekniikka kikka on lapojen puristaminen yhteen. Sen takia ylätaljaa pitäis tahkoa paljon. Auttaa jonkun verran, kun sen osaa. Toinen mitä ei saisi tehdä on, että nopeesti alas ja pompulla ylös. Heikentää rinnan kehitystä. Vinopenkin teko erittäin hyvä apuliike.

siis juu tajusin...en nyt tiiä onks kukaan tajunnut mun palikkaviestejä mutta siihen näissä viesteissä oon viitannu että yleensä ku porukat tekkee negatiivisia niin eikös heillä varmaankin "yleensä" ole reenikaveri ettei tartte turvarautoihin turvautua.

Hoijaa... ihan sama onko treenikaveri nostamassa vai jätätkö turvarautoihin

Mä otin tossa ohjelmassa ne negatiiviset todella hitaasti alas yli 10 sekunnin lasku hallitusti ja sitten varmistajat kevensi sen verran, että jaksoin työntää ylös. Ei ehkä ainut tapa toteuttaa kyseinen harjoitus, mutta mä tein sen näin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yks mikä auttaa, mikä on pelkkä tekniikka kikka on lapojen puristaminen yhteen. Sen takia ylätaljaa pitäis tahkoa paljon. Auttaa jonkun verran, kun sen osaa. Toinen mitä ei saisi tehdä on, että nopeesti alas ja pompulla ylös. Heikentää rinnan kehitystä. Vinopenkin teko erittäin hyvä apuliike.

Joo olen jo kauan pitänyt lavat yhdessä ja ilman pomppua nostanut. Taidanpa ottaa tämän ohjelman huhtikuun alusta kokeiluun ja tulokset sitten tänne.

Ainoa, mikä tässä nyt jäi epäselväksi, että miksi tehdään _aina_ vika setti failureen ja sitten pidetään kuitenkin erikseen näitä failure testejä? Kyllähän tossa nyt ottaa selvää tosta failure testin tarkotuksena olevasta tasostaan muutenkin, jos se kerta joka kerta pitäisi tehdä failureen se viimeinen penkkisetti? Ja onko se niinä negapäivinä se negatiivinen toisto sitten "failureen" asti tehtävä sarja, kun se on aina sen kerran viimeinen. Ehkä pientä hifistelykysymyksen poikasta, mutta otetaan nyt kerralla sitten oikein tai samalla tavalla, miten te ootte tehny. :D

No eihän negatiivisen toiston jälkeen nyt sitä painoa enää yritetä nostaa, siinähän menisi koko homman idea puihin...

Ainoa, mikä tässä nyt jäi epäselväksi, että miksi tehdään _aina_ vika setti failureen ja sitten pidetään kuitenkin erikseen näitä failure testejä? Kyllähän tossa nyt ottaa selvää tosta failure testin tarkotuksena olevasta tasostaan muutenkin, jos se kerta joka kerta pitäisi tehdä failureen se viimeinen penkkisetti? Ja onko se niinä negapäivinä se negatiivinen toisto sitten "failureen" asti tehtävä sarja, kun se on aina sen kerran viimeinen. Ehkä pientä hifistelykysymyksen poikasta, mutta otetaan nyt kerralla sitten oikein tai samalla tavalla, miten te ootte tehny. :D

Mä otin penkin niinku taulukossa määrättiin ja apuliikkeissä sitte viimesen sarjan failureen asti. Penkissä failureen asti vaan sillon ku se luki ohjelmassa.

Mä otin penkin niinku taulukossa määrättiin ja apuliikkeissä sitte viimesen sarjan failureen asti. Penkissä failureen asti vaan sillon ku se luki ohjelmassa.

Joo näin mäkin kelasin. Vstaotteelle: Kuhan läpällä sanoin, kun kuulosti nii järjettömän ristiriitaselta koko homma. :D

Tästä lähtisi ohjelma käytäntöön, mutta olisiko kuinka paha jos jalkapäivänä tekisi vain kyykyn ja muut jalkaliikkeet tekisi mavena ?
Ei meinaan salilta löydy jalkojenkoukistuslaitetta tai prässiä ja näyttääpi kuningasliike mave täysin puuttuvan.
Laittaisi vaikkapa 3x6 maveen.

Tuo keskiviikko näyttää aika orvolta, mutta pitänee vissiin lämmitellä hieman enemmän, jotta ei vain pelkkä pyörähys salilla olisi.

Edit: Täyttelin tuon penkkitaulukon tässä. Ei helsetti. Korkealle tähtää, mutta ei kai siinä. Yllätyn jos onnistun.

Otin tosta ton pelkän penkkiohjelman. Aikas hyvältä on vaikuttanu tää setti. nyt oon 6 treenin vetäny läpi ja kaikki menny hyvin tähän mennessä. Poweria on tullu, mutta painokin on noussu 1-2kg et onko siitä johtuvaa vaan... Katotaan miten jatkossa kulkee.:dance:

Suomeksi

Olen suomentanut tämän itseäni varten kokonaan google kääntäjällä ja siis muokannut tekstin että kuullostaa edes jonkun verran suomelta, jos joku haluaa kopion niin ilmoittakaa. Tiedosto on ODT formaatissa, eli openofficelle tehty, löytyy toki .doc ja .xml mutta niissä ei näy kaikki muokkaukset mutta teksti on sama. On kyllä melko "hoono soomi" mutta kyllä siitä ymmärtää mistä on kyse...

Oon melko n00bi :david: tällä foorumilla toistaiseksi joten en hoksannut ainakaan mitään liittämis mahdollisuutta

Back
Ylös Bottom