Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun koitan avata tuota linkkiä mistä ton rungon vois ladata niin valittaa "Tiedosto on vahingoittunut, eikä sitä voi avata." No mitäs vittua nyt teen?
Jatkoa varten:
- hae ketjusta sanalla "linkki"
- löytyy joku viesti jossa joku valittaa että linkki ei toimi ja joku postaa tuoreemman
Voila
Pistä 85 kiloa ja kaksi kahen kilon lukkoa?
Onks ne isot lukot muka 2kg. Oon aina luullu et ne ois 2,5kg. No kuitenkin, 90kg:lla tein sen sarjan ja 2x2 oli tavoitteena. 1x2 onnistu mutta seuraavalla kävikin niin että tuli vaan 1x1 ja seuraava jäi rinnalle. Onkohan toi nyt sit niin hirveetä, ensimmäisen viikon toinen treeni vasta menossa - tai siis meni.
Ensviikolla täytyykin sitten ottaa noi isot lukot käyttöön jos ne kerran tosiaan sen tasan 2kg on.
Onks ne isot lukot muka 2kg. Oon aina luullu et ne ois 2,5kg. No kuitenkin, 90kg:lla tein sen sarjan ja 2x2 oli tavoitteena. 1x2 onnistu mutta seuraavalla kävikin niin että tuli vaan 1x1 ja seuraava jäi rinnalle. Onkohan toi nyt sit niin hirveetä, ensimmäisen viikon toinen treeni vasta menossa - tai siis meni.
Ensviikolla täytyykin sitten ottaa noi isot lukot käyttöön jos ne kerran tosiaan sen tasan 2kg on.
Ainoa tapa tietää niiden tarkka paino on punnita ne. Edelleen paljon järkevämpää on pyöristää 2,5kg tarkkuudella alaspäin. Jos oisit riipaissut 2*2*87,5kg, oisit nyt fiiliksissä ja homma jatkuisi nätisti. Sen sijaan meni vähän vituiksi jo ekalla viikolla. Voimaa reenatessa ei koskaan tavoitella failurea. Voimaa testatessa se tulee ilmi voiman loppumisen merkiksi, muuten ei ikinä pidä vetää niin tiukasti.
No ensviikolla huomaa menikö vituiks heti alkuun. Jos meni niin täytyy alottaa alusta sit noin kilon-kaks pienemmillä painoilla.
Voiko tätä ohjelmaa soveltaa kyykkyyn?
Mitkäköhän ovat levot sarjojen välissä?
Entäpä pystyykö ohjelmaa soveltamaan hauiksille ja ojentajille?
En tuollaisella 5min pika vilkaisulla löytänyt vastausta, joten kysympä nyt itse.