Poliisi julkisti HIV-miehen kuvan

Nojoo. Aika extremeduudsoneita muuten nämä nais-uhrit kyllä :( Kuka hemmetti uskaltaa vetää paljaalla randomin kanssa näinä aikoina? Miksi naiset jättävät kondomien käytön/oston "aina" miesten vastuulle? Ei se ero nyt niiiiiiiiiiiin suuri oo, vetääkö kumilla vai paljaalla. Enemmänki status kysymys :)

jep, en kyllä tänä päivänä paljaalla lähtisi hyöläämään yhden illan juttua näin miehenkin näkökulmasta. Ei se ero ole nii paha jos on jo valmiiksi naamat mutta kyllä selvinpäin ero on HUOMATTAVA.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No tulihan se moraalisaarna jo useamman suusta.

En kyllä käsitä miten jotkut jaksaa vääntää että olipa muijat vastuuttomia, kai sitä nyt saa antaa paljaalla vaikka kelle, mitä se muille kuuluu. Sitten ymmärtäisin ton asenteen jos jätkä olis ollu tietämätön kans, nyt mimmit oli 100% uhreja.

Nykyinen "yli-puolet-antaa-paljaalla"-kausi on kylläkin vähän persiistä, mutta valintoja ne vaan on.

Paljonkohan Suomessa tehdään abortteja pelkästään sen takia, että jengiä ei nappaa ehkäistä? Eletään taas sitä Suomen lintukotoa, eli eihän täällä mitään tauteja liiku, niitä saa vain Veneläisiltä huorilta.

Jatkakaa mun puolesta paljaalla panemista irtosuhteissa, mutta älkää sitten vinkuko jos napsahtaa ruokot tai tauti tilille. Pääsette elämässä eteenpäin yhtä kokemusta rikkaampana.

Ja niille jotka voivottelee sillä, tuntuuko yhdyntä paremmalta kumilla vai ilman, hankkikaa vakikumppani ja pankaa sitten ilman kumia ihan elämänne kyyllyydestä.

Mun mielestä on ihan turha vinkua jos saa taudin kun kerran paneskelee ilman ehkäisyä. Sitä saa mitä tilaa.

P
Ja niille jotka voivottelee sillä, tuntuuko yhdyntä paremmalta kumilla vai ilman, hankkikaa vakikumppani ja pankaa sitten ilman kumia ihan elämänne kyyllyydestä.

Mun mielestä on ihan turha vinkua jos saa taudin kun kerran paneskelee ilman ehkäisyä. Sitä saa mitä tilaa.

Joo turhaa se hiv äijän vaimokaan vinkuu lehessä,mitäs pani sen kanssa. :rolleyes:

Jatkakaa mun puolesta paljaalla panemista irtosuhteissa, mutta älkää sitten vinkuko jos napsahtaa ruokot tai tauti tilille. Pääsette elämässä eteenpäin yhtä kokemusta rikkaampana.

Kuin moni täällä on vinkunut kun on saanut tauteja?

Ja kyllä nuo vastuukysymykset on ehdottomasti sillain, että jos kumpikaan ei tiedä taudista, niin kaikkien kroppa on omalla vastuulla, mutta jos toinen tietää taudista ja silti levittää sitä, niin silloin vastuu on sillä joka on sitä levittänyt. Muuten tästä tulee jotain aivan älyttömiä epäloogisuuksia.

Oon tuossa toisessa ketjussa tuosta sanonut, mutta nämä sukupuolitaudit sumentaa aikalailla monen ihmisen järjen. Jos lähtee vetään persekännit ja nussii jotain paljaalla illan päätteeksi, niin on todennäköisempää, että delaa johonkin onnettomuuteen tai alkoholimyrkytykseen kännissä kuin että kuolisi sukupuolitautiin. Aika harva kuitenkaan kovin tunteellisesti itkee muiden alkoholinkäytön perään.

Oon tuossa toisessa ketjussa tuosta sanonut, mutta nämä sukupuolitaudit sumentaa aikalailla monen ihmisen järjen. Jos lähtee vetään persekännit ja nussii jotain paljaalla illan päätteeksi, niin on todennäköisempää, että delaa johonkin onnettomuuteen tai alkoholimyrkytykseen kännissä kuin että kuolisi sukupuolitautiin. Aika harva kuitenkaan kovin tunteellisesti itkee muiden alkoholinkäytön perään.
No mut onhan se aika ikävää jos pippeli kutisee tai jotain.

:offtopic: Miten perskännissä voi panna?

Kyllä jokainen on vastuussa omasta seksuaalikäyttäytymisestään. Kyllä nyt naisen kuten myös miehenkin pitäisi tajuta, että random-panoissa kannattaa käyttää kortsua, varsinkin kun kaikki panee kaikkia ja ovat niin välinpitämättömiä. Ja saattaisipa olla aihetta parisuhteissakin kortsujen käyttöön, kun tuo vieraissa käynti on huolestuttavan "sallittavaa" ja yleistä :rolleyes:

Paljonkohan Suomessa tehdään abortteja pelkästään sen takia, että jengiä ei nappaa ehkäistä?
Aika reippaasti varmaan. Lähinnä toi liittyy ylä-asteikäisiin kylläkin, kyllä sitä nyt pillereitä syö aika moni kuitenkin.
Okei, en varmaankaan tule tänne valittamaan taudeista, lopetanko samalla vaikkapa moottoripyöräilyn?
Nykyinen naiseni sai aikoinaan herrasmiestaudin pitkässä vakisuhteessa.
Ei kaikki jaksa elää niinkuin sinä, ei lähteä ainakaan syyttemään pimuja siitä että joku apina tekee luovaa evoluutiotyötä.

Sarjassamme kuuluisia viimeisiä sanoja "Eihän nyt vakikumppanilta voi tautia saada":hyper:

No jos tälle linjalle alkaa, niin pitää olla kumi päällä 24/7.

EDIT: Ja mun puolesta tämä voi olla tässä. Pointtini kerroin ja jos joku muu on erimieltä, olkoot, ei se väittelemällä parane.

Huolettomia paljaalla vetoja vain itse kullekin, toivettavasti ei pippelit syhyä. ;)

"Rovaniemen poliisi kertoo pyrkivänsä edelleen tavoittamaan seitsemää naista, joiden uskotaan harrastaneen suojaamatonta seksiä hi-virusta kantavan rovaniemeläisen Aki Hakkaraisen, 24, kanssa.

Hakkarainen antoi poliisille alun perin kuvauksen 12 naisesta, joiden kanssa hän oli harrastanut seksiä vuosien 1999 ja 2007 välillä. Poliisi on tavoittanut naisista viisi.

Poliisi yrittää edelleen selvittää Hakkaraisen motiivia tekoihinsa. Hänen toimintansa kielii suuresta välinpitämättömyydestä, koska hän on tiennyt hiv-positiivisuudestaan vuodesta 1999. Hänen tiedetään myös valehdelleen uhreilleen.

- Hän on salannut uhriltaan tartuntansa. Muutamassa tapauksessa hän on myös kysyttäessä, onko sukupuolitautia, vastannut että ei ole, rikosylikomisario Jukka Haataja Rovaniemen poliisista kertoo.

Osalle uhreista Hakkarainen on myös vastannut sukupuolitautikysymykseen hiljaisuudella.

Yksi uusi positiivinen tulos

Julkaistuaan perjantaina Hakkaraisen nimen ja valokuvan poliisi on saanut neljä uutta rikosilmoitusta. Yksi naisista oli harrastanut Hakkaraisen kanssa suojaamatonta seksiä Tikkakoskella ja kolme Rovaniemellä.

Uusista tapauksista kolme oli 12 naisen listalla, joista Hakkarainen oli antanut poliisille jonkinlaisen kuvauksen, kuten etunimen, katuosoitteen tai ajankohdan.

Yksi juuri tavoitetuista naisista on todettu ensimmäisessä testissä hiv-positiiviseksi. Tulos varmistuu toisessa testissä lähipäivinä."

Ei kai sen kummempi kuin että pimpsaa täytys saada ja HIV-kortin pöytään heitto alentaa saantiprosenttia ratkaisevasti. On vaan täysin välinpitämätön. Ei kiinnosta. Paitsi helppo pimpsa. Kaverilla itsellä virus jo on niin paskaaks siinä.

Mutta miksi ei halua käyttää kumia? Kyllä mä sen ymmärrän että haluaa seksiä, mutta eikö sitä ny jumalauta voi kumin kanssa vedellä??? Kumminki niin samaa touhua

No jos tälle linjalle alkaa, niin pitää olla kumi päällä 24/7.

EDIT: Ja mun puolesta tämä voi olla tässä. Pointtini kerroin ja jos joku muu on erimieltä, olkoot, ei se väittelemällä parane.

Huolettomia paljaalla vetoja vain itse kullekin, toivettavasti ei pippelit syhyä. ;)

No elä nyt hermostu.
Tarkoitin vain sitä,että vaikka sinä olisit 20v.Saman eukon kans yhdessä,niin voit sinä silti saada häneltä taudin.Kaikkihan ei ole kultaa mikä kiiltää...

No elä nyt hermostu.
Tarkoitin vain sitä,että vaikka sinä olisit 20v.Saman eukon kans yhdessä,niin voit sinä silti saada häneltä taudin.Kaikkihan ei ole kultaa mikä kiiltää...

:offtopic:

Siinä mahtais olla melkoset fiilikset. Ois luottanut kyseiseen henkilöön kuin uskovainen raamattuun 20 vuotta ja sitten saisikin hänen kauttaan hivin.

:offtopic:

Siinä mahtais olla melkoset fiilikset. Ois luottanut kyseiseen henkilöön kuin uskovainen raamattuun 20 vuotta ja sitten saisikin hänen kauttaan hivin.

Onhan nuita sattunut elävässä elämässäkin.(ei siis minulle:lol2:)Eihän siinä esim.Tarvitse kuin rakkaan vaimon olla 2.5 promillen humalassa firman pikkujouluissa ja tilaisuus tekee varkaan.Klamydia tarttuu yhdestä nuhjuisesta wc-panosta työkaverin kans ja sen jälkeen sitä saakin sitten isännälle selitellä:)

Onhan nuita sattunut elävässä elämässäkin.(ei siis minulle:lol2:)Eihän siinä esim.Tarvitse kuin rakkaan vaimon olla 2.5 promillen humalassa firman pikkujouluissa ja tilaisuus tekee varkaan.Klamydia tarttuu yhdestä nuhjuisesta wc-panosta työkaverin kans ja sen jälkeen sitä saakin sitten isännälle selitellä:)

Joo, mutta ajattelinkin tommosta vähän rajumman luokan tautia. Voi kuiteskin vielä vähän enemmän ottaa nuppiin hivin kuin klamydian takia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom