Poliisi julkisti HIV-miehen kuvan

Herää kysymys, kuinka monta aviotonta lasta tolla sällillä on, saati sit niillä skideillä äidin kautta hi-virus. Aika vastuullinen heppu. Se se vielä puuttus. Munista hirtto tollasille paskiaisille.
Lapsilla ei ollu hiviä...jostain olin lukevinani, että mies sai tartunnan 16-vuotiaana ulkomailla...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lapsilla ei ollu hiviä...jostain olin lukevinani, että mies sai tartunnan 16-vuotiaana ulkomailla...

Näin muistelisin itsekin. Ulkomailla saanut puukosta ja siinä sivussa hi-viruksen kaupanpäälle.:wtf:

Tämä "tieto" tosin tuli itse tekijältä, joten en 100% siihen luottaisi.

Joka puolelta kuulee eri tarinaa :D

Mä kuulin juuri tämän henkilön entiseltä luokkakaverilta, että olisi saanut taudin ulkomailta tatuointia ottaessa. Likaiset vehkeet olleet käytössä. Näin tämä Aki oli kuulemma ite sanonut. En tiiä sit onko totta..

Joka puolelta kuulee eri tarinaa :D

Mä kuulin juuri tämän henkilön entiseltä luokkakaverilta, että olisi saanut taudin ulkomailta tatuointia ottaessa. Likaiset vehkeet olleet käytössä. Näin tämä Aki oli kuulemma ite sanonut. En tiiä sit onko totta..

*REPS* Näinhän tällaisissa jutuissa yleensä tuppaa käymään.
Tornihuhut rules:hyper:

Hmm aika ikävää lukea näin jälkeenpäin että tuo mies on tartuttanut hi-virusta asuinseudullani kolmen vuoden ajan. Täytyy ryhtyä munkiksi kun ei naisiin uskalla enää kajota :/

Onkohan toi jamppa sellanen ihminen joka on tyyliin seksiaddikti ja ei vaan hallitse itseään...eli kumin käyttö on ylitsepääsemättömän vaikeeta? Psyykkisesti sairas ihminen (hedonisti) jonka itsekontrolli on olematon?

Vai...

Totaalisen pahansuopa kusipää joka tartuttaa tahallaan virusta?

Pitäis kuvat julkaista ylipäänsä kaikista raiskaajista ja pedofiileistäkin sen ehdollisen tai naurettavan lyhyen tuomionsa lisäksi...

Tääkin kaveri saa tuomiot sitten törkeistä pahoinpitelyistä kun saa. Eli aika vähällä tulee pääsemään...

Vähän sama kuin minä pistäisin jengin ruokaan sekaan sellaista myrkkyä joka tappaisi vasta 10 vuoden päästä ja saisin sitten tuomion törkeistä pahointelyistä. Ei ymmärrä.

Vähän sama kuin minä pistäisin jengin ruokaan sekaan sellaista myrkkyä joka tappaisi vasta 10 vuoden päästä ja saisin sitten tuomion törkeistä pahointelyistä. Ei ymmärrä.

Ei nyt ihan.

Vapaaehtoisesti he hänen kanssa seksiä harrasti ja jokainen joka harrastaa seksiä tuntemattoman kanssa ilman suojausta ottaa tietoisen riskin saada sukupuolitaudin.Ei pitäisi tulla ihan yllätyksenä jos lääkärikäynillä ilmenee jotain.

Kiinnostaisi kyllä tietää paniko äijä HIV-positiivisuutensa takia ilman kondomia vai siitä huolimatta.

Vähän kyllä vaikuttaisi ensimmäiseltä ellei äijä nyt ihan David ole.

Herää kysymys, kuinka monta aviotonta lasta tolla sällillä on, saati sit niillä skideillä äidin kautta hi-virus. Aika vastuullinen heppu. Se se vielä puuttus. Munista hirtto tollasille paskiaisille.

Puhumattakaan niistä teinilutkaäideistä jotka antaa jokatoisen sällin ajaa paljaalla yhden yön treffeillä. Että eiköhän sinne saunantaakse voida muodostaa ihan kunnon jono.

Käsittääkseni tuo kaveri ei ole ketään raiskannut tai mitenkään muutenkaan rikollisella tavalla naisia sänkyynsä kaatanut ja paljaalla ajanut?

En puolustele kaveria, mutta on niillä naikkosillakin pikkusen aihetta peiliin kattomiseen.

Puhumattakaan niistä teinilutkaäideistä jotka antaa jokatoisen sällin ajaa paljaalla yhden yön treffeillä. Että eiköhän sinne saunantaakse voida muodostaa ihan kunnon jono.

Käsittääkseni tuo kaveri ei ole ketään raiskannut tai mitenkään muutenkaan rikollisella tavalla naisia sänkyynsä kaatanut ja paljaalla ajanut?

En puolustele kaveria, mutta on niillä naikkosillakin pikkusen aihetta peiliin kattomiseen.

Ei sitä koskaan tiedä kuinka humalassa naiset on ollu. Humalassa tulee tehtyä typeryyksiä.

Uskoisinpa, että aika moni meistä on joskus tehnyt tyhmiä virheitä - nämä naiset maksaa vaan kalliimmin kuin muut. Ja ajatelkaapa vaikka tämän miehen vaimoa. Tuskinpa häntä voi syyttää ilman kumia hässimisestä.

Tottahan on hyvä suojata itsensä, mutta tässä tapauksessa syyttävä sormi saa kyllä osoittaa vain ja ainoastaan tuohon äijään. HIV on pikkasen turhan suuri hinta yhdestä virheestä.

Toivotaan ettei tartunnan saaneita enää löytyisi.

Sattuu olemaan minun kaverin (entinen)työkaveri tämä neropatti.
Oli kaveri kohtuu monttu auki asian paljastuttua, kuulema tosi mukava ja asiallinen ollut aina kun on hänen kanssaan tekemisissä ollut...

Kevyttä kaksoiselämää viettäny:wtf:

Juuh, kyllä on ollut vastuuttomia naisia, jessus sentään. Siis tolla kundillahan on varmasti ihan karmeet traumat kun on joutunu panee niitä naisia ILMAN kortsua ja on HIV. Kyllä ne naikkoset sais vastata teoistaan ja tolle kaverille pitäisi saada makoisa ja hyvä loppuelämä, niin paljon se on kärsiny.

Ei nyt ihan.

Vapaaehtoisesti he hänen kanssa seksiä harrasti ja jokainen joka harrastaa seksiä tuntemattoman kanssa ilman suojausta ottaa tietoisen riskin saada sukupuolitaudin.Ei pitäisi tulla ihan yllätyksenä jos lääkärikäynillä ilmenee jotain.

Moniko täälläkin ei ole joskus vetäissyt paljaalla suht koht tuntematonta?

Juu ylläreitä, niitähän sattuu, mutta on hiukan arveluttavaa syyllistää siinä vaiheessa uhria kun kumppani tahallisesti on tuota myrkkyään levitellyt.

En tajua mistä tämä uhrien syyllistäminen kumpuaa, vaikka osin tietysti onkin myös omaa tyhmyyttä.

Niin karmaisevaa kuin tämän miehen tekemiset ovatkin, pakko sanoa että tämä siitä syntynyt keskustelu on mielestäni aivan paikallaan! Mielestäni nykynuorien/ nuorten aikuisten ajatukset seksistä ja yhdenillan suhteista ovat aika tavalla vääristyneitä. AIvan kuin seksiä KUULUISI harrastaa ihmisen kanssa jota ei tunne ja johon ei 100% luota, sellainen kuva tulee kun monen kanssa juttelee ja kun osan teistä kirjoituksia lukee. "Jos et anna ekana iltana tai ainakin neljännillä treffeillä" niin seuraava tyyppi treffeille jne jne tai "pakko kokeilla toimiiko seksi ja sitten ajatellaan jotakin pysyvämpää seurustelua". (Pakkotoiston ihmissuhdepalstalta suoraa lainausta). Osa tuonkin tyypin kanssa seksiä harrastaneita on ehkä käyttänyt kumia, mutta kännihuurussa jos sekstaillaan niin helposti se rikki menee ja ketä siinä sitten syytellään? Itsekin joskus nuorempana saatoin suht tuntemattoman miehen matkaan lähteä, mutta en enää ja koska en ole Suomessa vakituisesti asunut moneen vuoteen, ulkoapäin katsottuna suomalaisten nykyajattelu seksistä ja sen HOLTITTOMUUDESTA johtaa suoraan tämän tyyppisiin "katastrofeihin". Olen ehkä vanhanaikainen (ja ylpeä siitä) mutta asenne muutosta ja hölinät seis siitä kuka on vastuussa ja mistä. Selkeää on että mies on täysi hullu ja sika mutta jos yhden illan suhteita ei harrastettaisi ja käytäisi testeissä ennen seksisuhteita, olisi se paras ratkaisu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom