- Ikä
- 43
Mulla on ollut muutamia kuukausia tuo Philipsin 42PFL5603, ostin kun sitä myytiin 799€ Gigantissa. Mielestäni todella hyvä telkkari sikäli kun olen muutamia vastaavan kokoluokan telkkareitakin vilkaissut.
Mikäs siinä on että porukka tota karsastaa vaikka käsittääkseni hinta/laatu on aika hyvin kohdallaan? Kontrastia on vissiin pidetty heikkoutena jos jotain pitää mainita, mutta itse ainakin koen tekemäni taustavaloviritelmän parantaneen sitäkin asiaa. En tosin omaa kovinkaan kattavaa eri TV:iden katseluhistoriaa joten sikäli mulle uusi telkkari oli jokatapauksessa WOW!
Mikäs siinä on että porukka tota karsastaa vaikka käsittääkseni hinta/laatu on aika hyvin kohdallaan? Kontrastia on vissiin pidetty heikkoutena jos jotain pitää mainita, mutta itse ainakin koen tekemäni taustavaloviritelmän parantaneen sitäkin asiaa. En tosin omaa kovinkaan kattavaa eri TV:iden katseluhistoriaa joten sikäli mulle uusi telkkari oli jokatapauksessa WOW!
Offtopic: Miksi porukka haluaa makuuhuoneeseen telkkarin? Itse olen aina ajatellut makuuhuoneen ns. rauhoitettu alue eli siellä nukutaan ja nussitaan. ;)No ainakin sonyn kdl-32w4000 on satkun halvempi kuin ennen joulua. Ennen joulua oli 988 halvin veikon koneessa ja nyt taisi musta pörssi mainostaa eilen sitä 895€. Itse olen tuota harkinnut nyt makkariin kun olkkarissa on jo samaa sarjaa oleva töllö.