Huomasin ja mietin ihan samaa. Pitää tarkistella asiaa.
Mites samasta kaupasta tämmöinen Sony? Eroina tuossa on 3 HDMItä ja MPEG4-viritin puuttuu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomasin ja mietin ihan samaa. Pitää tarkistella asiaa.
Mihinkäs noita enempää tarvitsee kun vahvistin hoitaa hommat? Mutta 1 hdmi-liitäntä tosiaan antaa suuntaa susivanhasta karvalakkimallista (jolle tehty joku kasvojenkohotus ja lyöty uutuustarra kylkeen) ja mikä tahansa telkkari oikeasti tämän vuoden mallistosta on todennäköisesti parempi.Kai huomasit ettei tuossa ole kuin 1 HDMI liitin? En kyllä jaksaisi uskoa että luin ton oikein. Eikai kukaan voi tosissaan enää kaupata telkkaa yhdelle hdmi:llä
Ei paha. Tällaisen bongasin tänään Gigantissa käydessäni. Vaikuttaisi ihan hyvältä, ja hintaa myymälässä oli ainoastaan 749. Mutta millasias telkkareita tää LG ylipäätään tekee? Kannattaako sellaista hankkia? Ja tosiaan mitään hifiä en ole hakemassa, joten on melkein ihan yksi ja sama onko tv viime vuoden mallistoa vai ihan uutta. Niin suurta eroa niissä tuskin on, että liikuttaisi mua suuntaan tai toiseen.Mites samasta kaupasta tämmöinen Sony? Eroina tuossa on 3 HDMItä ja MPEG4-viritin puuttuu.
Ei paha. Tällaisen bongasin tänään Gigantissa käydessäni. Vaikuttaisi ihan hyvältä, ja hintaa myymälässä oli ainoastaan 749. Mutta millasias telkkareita tää LG ylipäätään tekee? Kannattaako sellaista hankkia? Ja tosiaan mitään hifiä en ole hakemassa, joten on melkein ihan yksi ja sama onko tv viime vuoden mallistoa vai ihan uutta. Niin suurta eroa niissä tuskin on, että liikuttaisi mua suuntaan tai toiseen.
Edit: Mitäs mieltä muuten olette tosta 100 Hz tarpeellisuudesta? Lähinnä sitä, että toimiiko ne nykyäänkään hyvin? Itselläni kun on tällä hetkellä wanha kuvaputkitöllö 100 Hz tekniikalla, niin tossa se ainakaan ei kovin hyvin toimi.
Mistä löytyy tieto, että on vain yksi hdmi?Kai huomasit ettei tuossa ole kuin 1 HDMI liitin? En kyllä jaksaisi uskoa että luin ton oikein. Eikai kukaan voi tosissaan enää kaupata telkkaa yhdelle hdmi:llä
Itse ostin tuon Sonyn 40W4210- eilen.
Ei miltään kun saa vielä odotella ensi viikon loppuun asti toimitusta:itku:
Alkoi iskemään katumus päälle että onkohan liian pieni sittenkin. Tuntuu, että kaikki vain hehkuttavat kuinka 40" on jo niin pieni että pitää olla vähintään 46-52" tv jopa alle 4 metrin katseluetäisyydelle.
Onko tuo nyt sitten "pieni", itsellä katseluetäisyys tulee olemaan about 3 metriä.
pentti hirvonen sanoi:...Rouvan kommentti lämmitti mieltä kummasti: On kuulema ihana katsoa elokuvaa isolta ruudulta
Mainittakoon nyt sen verran, että asunnon koko on 35 neliötä josta tämän ns olohuoneen osuus ehkä noin 15 neliötä. Eli tuota olen miettinyt itsekkin, joku 50" voisi alkaa näyttää liian isolta asuntoon, vaikka ei kuva iso olisikaan.
No niin. Nyt on päästy siihen pisteeseen, että ollaan kahden vaiheilla. Meinasin jo ton Samsungin tilata, mutta ajattelin kysyä ensin mielipidettä. Eli vaihtoehdot on nyt sitten Samsung LE40A558 ja Sony KDL40L4000K
Kumpaa mahdatte suosia enemmän? Ottakaa sekin huomioon, että Samsungin joutuisi tilaamaan Pixmaniasta, ja Sonyn voi hakea vaikka melkein heti Markantalosta. Että kannattaako Pixmaniasta tällaisia ylipäätään tilata?
Jos kaapelivastaanottimelle on tarvetta, niin Pixmanian telkkareissa ei sitä ole.No niin. Nyt on päästy siihen pisteeseen, että ollaan kahden vaiheilla. Meinasin jo ton Samsungin tilata, mutta ajattelin kysyä ensin mielipidettä. Eli vaihtoehdot on nyt sitten Samsung LE40A558 ja Sony KDL40L4000K
Kumpaa mahdatte suosia enemmän? Ottakaa sekin huomioon, että Samsungin joutuisi tilaamaan Pixmaniasta, ja Sonyn voi hakea vaikka melkein heti Markantalosta. Että kannattaako Pixmaniasta tällaisia ylipäätään tilata?
Onko varma? Menin sitten tilaamaan jo ton Samsungin, ja jos siinä ei kaapeliviritintä ole, niin tilaus peruuntu aika hätäisesti. En sillä periaatteessa mitään tee, koska on mulla tallentava boksi, mutta olishan se mukava jos saisi katsoa telkkarista yhtä kanavaa ja tallentaa boksilla yhtä. Tuplaviritin boksia en viittis enää hankkia. Seuraava on sitten HD-boksi.Jos kaapelivastaanottimelle on tarvetta, niin Pixmanian telkkareissa ei sitä ole.
Onko varma? Menin sitten tilaamaan jo ton Samsungin, ja jos siinä ei kaapeliviritintä ole, niin tilaus peruuntu aika hätäisesti. En sillä periaatteessa mitään tee, koska on mulla tallentava boksi, mutta olishan se mukava jos saisi katsoa telkkarista yhtä kanavaa ja tallentaa boksilla yhtä. Tuplaviritin boksia en viittis enää hankkia. Seuraava on sitten HD-boksi.
DVB-C kortti myydään erikseen
Eli taasko apinaa koijataan? Apinaa siinä mielessä, että taas vaihteeksi tulkitsen väärin jotain tekstiä. Siellä sanotaan aika selvästi "Tuplaviritin - Digitaalinen". Mutta kun katsoo tarkemmin, niin toi tuplaviritin on ihan jokaisen tv:n kohdalla, ja tarkoittaakin ilmeisesti analogista ja/tai digitaalista. Melkoisen hämärästi laitettu, sanoisin. Ja sekaannuksen vaara on aika suuri.Eipä ollut tuolla tosiaan mainintaa kaapelista muuta kuin tämä:
Näin olen käsittänyt.Onko varma? Menin sitten tilaamaan jo ton Samsungin, ja jos siinä ei kaapeliviritintä ole, niin tilaus peruuntu aika hätäisesti. En sillä periaatteessa mitään tee, koska on mulla tallentava boksi, mutta olishan se mukava jos saisi katsoa telkkarista yhtä kanavaa ja tallentaa boksilla yhtä. Tuplaviritin boksia en viittis enää hankkia. Seuraava on sitten HD-boksi.