Pituutesi ja painosi - oletko tyytyväinen itseesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Coldie
  • Aloitettu Aloitettu
Pituus 174 ja paino 61, en ole tyytyväinen, tällä hetkellä peilistä katsoo takas laiha läski :eek: Pari kiloa läskiä pois ja lihasta tilalle niin olis hyvä mieli ..

Pituutta 164cm ja painoa tällä hetkellä 67kg. Olishan se ihan kiva saada 3-4kg fläsä-massaa pois, mutta ihan tyytyväinen olen näinkin.

Pituutta 172kg, painosta en tiedä yhtään kun en ole vuosiin käynyt vaa´alla. Veikkaisin kuitenkin että huitelee reilussa 70kg:ssa. Periaatteessa olen ihan tyytyväinen, mutta en kuitenkaan.. Lihasta on paikoin riittävästi, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi. Ongelma-alue vyötärö taas kerää rasvaa ihan liikaa. Oikeastaan jos tuon keskivartalon seudun fläsät saisi pois,niin olisin erittäin tyytyväinen.

163 cm ja 52kg, tavoitteena olis ens toukokuussa painaa enemmän.. Sillon olis InBody-kontrolli ja siihen mennessä lihaa lihasta kinttuihin ja keskikroppaan.. Ihannekg määrä oli siinä 57kg, mut mulle olis realistisempaa ehkä tähdätä nyt eka pysyvästi tohon 54kg. Se on jo kerran käynyt siel heinäkuun alus, mut laski sit takas junnaamaan 52kg:n.. Viime toukokuusta on tullut 2.5kg lisää.

Mä olin hetken tyytyväinen kroppaani ja nyt kun kokeilin hametta päälle alkoi vituttamaan. Periaatteessa en ole pullero, mutta niin kauan kun jalat on kuin tunkit täytyy hyväksyä, että rasva lähtee laihduttamalla.

Pituutta 163,8cm ja aamulla oli painoa 61kg eli oikeesti siinä 63kilon hujakoilla. Kattelin itseä masentaakseni kuvia parinkympin tietämiltä ja olipa mulla älyttömän kaunis vartalo, hyvät tissit, pieni perse ja hoikat jalat. On muisto vain :itku:

Sinänsä lohduttavaa, että painoa on varaa pudottaa vaikka kymmenenkin kiloa kun nyt huitelen siinä normaalipainon ylärajoilla vaan rinnoista ei tarttis lähteä yhtään.

Sinänsä lohduttavaa, että painoa on varaa pudottaa vaikka kymmenenkin kiloa kun nyt huitelen siinä normaalipainon ylärajoilla vaan rinnoista ei tarttis lähteä yhtään.

Eiks vain vähän pienentyneet rinnat näytä silti pienemmässä kropassa kuitenkin yhtä isoilta tai isommilta kuin siinä isommassa kropassa? Vai näyttääkö siltä että se lähtee vain tisseistä?

Itsellä vähän... tai ainakin melkein sama juttu :P. Haluan, että lihas kasvaa mutta rasvaprosentti ei saisi paljon pudota. Rintani ovat tällä hetkellä niin hyvän kokoiset ja tuovat ryhtiä ja muotoa olemukseen. Olen vartaloltani aika tasapaksu ja haluan pitää nuo ainoat erottuvat ulokkeeni ennallaan. Peppuun kun saa vielä volyymiä, niin koossa on aika hyvä paketti :).

Jokainen voi halutessaan olla laiha, mutta on vaikeaa olla hyvällä tavalla muodokas. Itse elin tarpeeksi kauan lautana. Sikspäkki oli ihan kiva, mutta näin olen paljon onnellisempi. Ja koen olevani enemmän nainen kuin tyttö.

Eiks vain vähän pienentyneet rinnat näytä silti pienemmässä kropassa kuitenkin yhtä isoilta tai isommilta kuin siinä isommassa kropassa? Vai näyttääkö siltä että se lähtee vain tisseistä?

Noin sen pitäis mennä. Mut se pieni vaaranpaikka on ettei tuo iho pysy perässä ja rinnat nuupahtaa. Mä niin meinasin lähtä uskottelemaan itselleni, että se on vaan tuo levennyt selkä yms, mutta johan tuo koko on muuttunut 75d/dd -> 80d/c ja kun ei ne isot ole vaan pirun hyvän malliset. Noh, jossain vaiheessa painovoima voittaa kuitenkin, mä tein rintojeni kanssa pikkulikkana sopimukset etteivät riipahtais ennen kun täytän 30v ja sen sopimuksen ne piti. Toki olen pitänyt sporttiliivejä oikeastaan aina liikuntaa harrastaessani. Pikkulikkana kun harrasti ratsastusta niin eka ostos tais olla jotkut sikakaliit sporttiliivit ( on kai se myyjä katellut kun 13v likka menee kysymään "oisko sellaisia liivejä ettei mun tissit ala sit roikkumaan").

Pituutta löytyy 170 ja painoa tänä aamuna 80,5, eli enää 5,5 kg tavoitteeseen!!! :rock:

Vuoden alussa painoin 87-88, on tää niin muksaa (mukavaa), oon enemmän kuin tyytyväinen jo näin mutta muutoksen koen silti tarpeelliseksi mutten välttämättömäksi. Kyllä verrattuna siihen mitä oon ollut joskus aikoinaan nää mun nykyiset mitat on ihan superia, paranee tästä vielä. :)

Pituutta huikeat 155cm ja paino on nyt noin 57kg.

Olen tyytyväinen. Joskus pari vuotta sitten painoin 43kg ja olin ihan kammottavan näköinen, vuoden vaihteessa painoin 64kg ja nyt on tultu tähän :)
Tykkään siitä miltä näytän peilissä joten se on tärkeintä.

Pituus 157, paino 59. En ole tyytyväinen: Pituutta saisi olla 15cm lisää, ja painosta osa johtuu lääkkeiden keräämästä nesteestä kropassa. Haluaisin sen nesteturvotuksen tilalle lihasta!

Pituutta 168cm, paino jossain 59kg tietämillä. Vuosi sitten vielä olin ihan suht tyytyväinen peilikuvaan, nyt tuntuu että jokin höllyvä pallero tuijottelee peilistä takaisin. Liikunta jäänyt vähemmälle, herkutteluja tullut tilalle. Paino tosin ei ole muuttunut miksikään. Pakko ryhdistäytyä!

Pituutta 168 cm ja paino vaihtelee 58-60 kg välillä. Olen tyytyväinen :)

Mäkin olisin jos painaisin ton verran :)

Olen myös 168cm pitkä ja painan about 65kg, huonoina päivinä jopa 67kg. 55-60kg olisi passeli, haluaisin kaikkialta muualta tavaraa pois paitsi tisseistä. Ne eivät saa pienetä enää yhtään.

Mut tunnetaan tosi itsevarmana tyyppinä, mutta oikeasti olen ihan hirveän epävarma kropastani. Olen aina liian läski ja mulla on pienet tissit ja rumat käsivarret ja kaikki on muutenkin vialla. Olen nyt kuitenkin (onneksi) kovaa vauhtia laihtumassa, ehkä sit sen maagisen 5kg päästä oon tyytyväinen :)

Laitetaanpas tänne ja katsotaan mitä mieltä olen asiasta kun vasta uudelleen aloitettu 3-4 kertaa viikossa treenaaminen alkaa taas joskus tuottaa tulosta. Pituutta on 161 cm ja painoa oli tänään aamulla 54 kiloa, pari kiloa kevyempänä on viime aikoina ollut huomattavasti parempi olo eli ihan tyytyväinen en ole.

Paino on viimeiset neljä vuotta pysynyt suunnilleen siinä 52-54 kilossa, sitä ennen mentiin 47 kilosta reilun puolen vuoden ulkomaanvaihdossa (melko kosteassa sellaisessa..) 64 kiloon, ja sieltä sitten päästiin ikuisuudelta tuntuneen vuoden aikana tähän nykyiseen painoluokkaan.

Ikuinen laihduttaja pään sisällä kummittelee välillä ajatuksella siitä, että olisi ihanaa jos vaaka näyttäisi vielä joku päivä alle 50 kiloa, vaikka järki sanoo ettei sen painon oikeasti pidä sinne mennä..ehkäpä mieli muuttuu kun tuo ylimääräinen rasvakerros taas muuttaisi muotoaan edes vähän joksikin kiinteämmäksi :)

Moro!

Oon koko ikäni harrastanut urheilua mm. jalkapalloa ja kaikenlaisia lajeja laidasta laitaan on tullut kokeiltua. Salilla olen käynyt nyt reilu kolme vuotta ja oon huomannut, että sali on tosi hyvää treeniä ja pitää painon hyvin kurissa ja lihaksetkin kasvaa - jee!
Mun mitat on nyt 173cm ja 67-68kg. Oon tyytyväinen painooni, vaikka reidet sais mun mielestä olla kyllä timmimmät - pitää sitten treenailla niitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom