Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pituutta on 178cm ja painoa suunnilleen 65kg. Ihan tyytyväinen olen...vaikka lihasta ei tällä hetkellä kamalasti olekaan. Salilla en tällä hetkellä käy kuin kerran pari viikossa, mut tarkoitus olisi taas kerran petrata..Muuton takia edellinen salini on turhan kaukana (jäsenyys voimassa vielä helmikuun loppuun) ja uuden salin etsiminen on edessä. Lisäksi myös lenkkeilen ja nyt olen aloitellut myös sulkapalloa ja koriskin on haaveena.
Kiinteämpi olisin mielellään enemmän reisi-pakaraosastosta, mutta eiköhän se tästä. Kun olo on hyvä, niin ei ne pienet virheet mitään haittaa!
Pituutta löytyy 180 cm, painoa oletettavasti n. 70 kg...
Pituutta sellaset ~168-169cm ja painoa eilen illalla 71,5kg :D Ylipainoinen olen siis kaikkien ihme luokitusten mukaan, mutta on se kumma, että peppu on kiinteytynyt ja muutenkin kroppa alkaa näyttää lihaksikkaammalta.
Eilen tuntui niin epätoivoiselta, tänään tuntuu siltä, että kaikki vaa'at ja painoindeksilaskurit voisi laittaa sinne, minne päivä ei paista! Peili on kiva kaveri. ;)
Pakko kai se on hyväksyä, että mun kroppa ei ole pieni eikä siro. Luonnostaankin jo kookkaat luut ja lihakset ja treenitulokset näkyy yllättävän nopeesti... Tykkään kropastani, mutta vaa'an lukema masentaa.