Pituutesi ja painosi - oletko tyytyväinen itseesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Coldie
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään mitaten mitat olivat 161,5cm/61kg. Juuri nyt en ole tyytyväinen itseeni, koska olen joskus hamassa menneisyydessä painanut sen 55kg ja silloin oli myös lihaksia. Kuuden vuoden tekemättömyys kostautuu... Tavoitteenani on saada pikkuhiljaa löysyys taas takaisin lihakseksi.. joten en niinkään tuijottele sinne vaakaan vaan peili ja mittanauha ovat paremmat työkalut tuloksen seuraamiseksi.. Salilla käyntiä siis aloittelen pikkuhiljaa heti kun keuhkoputkentulehdus sen sallii.. samalla on myös tarkoitus saada yleiskuntoa ja vastustuskykyä paremmaksi.. nimimerkillä kun joku puhuu flunssasta niin minulla on se jo.. ;)

Pituutta mulla on 156 cm ja painoa tänä aamuna 51 kiloa. Jotenkin ihmeellisesti kaikki rasva mussa on kertynyt alakroppaan, enkä voi sanoa olevani siitä erityisen iloinen. Omasta mielestäni näytän paremmalta muutaman kilon kevyempänä, jos siis läskistä puhutaan. Toivoisin saavani lisää lihasta jokusen kilon, että voisin painaa vaikka saman verran kuin nyt, mutta olla silti tiukemmassa kunnossa.

Paino pyörii tällähetkellä siinä 55-57 kilon hujakoilla, yritän välttää vaa'alla käyntiä kotona. (ikäväkseni se on vielä ainakin pakollista terveydenhoitajalla, kiitos epäterveellisen laihdutuksen...)

Pituutta on ~170 senttimetriä, ja kuten arvata saattaa - lihasta ei juuri ole. En silti ihan tyytymätönkään kroppaani ole, jalat on kapoiset ja vyötärö löytyy :)

Hmmm..
Moni selvästi panikoi painoaan. Varmaan joku onkin sen jo tänne kirjoittanut, mutta totean sen kuitenkin tähän. Lähinnä se oman olon tutkailu olisi tärkeää. Missä painossa itse kokee, että voi hyvin. Voin sanoa itse, että olen 170cm ja painan 78. :wtf: Mitään läskiä ei pahemmin ole. Lihasta löytyy ja se näkyy. :puntti: :thumbs:
Itsellä on hyvä olla näissä mitoissa. Jaksan hyvin treenata ja käydä vuorotöissä.Ja sehän se pääasia on. Treenejä kertyy n.6 kertaa viikkoon. Salilla käyntejä oon vähän vähentänyt tämän vuoden puolella kahteen kertaan viikkoon, koska treenaan poliisikoulua varten. Tämän vuoksi yritän hieman saada treeniohjelmaan mukaan aerobista treeniä. Uinti on aina ollut treeniohjelmassa mukana ja sitä oon nyt lisännyt kahteen kertaan viikossa. Lisäksi pitkäkestoiset lenkit ja lentopallo ovat ohjelmistossa tuomassa kevyempää linjaa raskaille treeneille.
Treeni iloa kaikille! :rock: :dance:

en ole täysin tyytyväinen.
joskus muinoin omistin kauniitkin "lihakset", eli tuli treenattua hieman enemmän. lopetin salin, jolloin kaikki katosi.
Pituus on 164 cm ja paino 57-59.
Koko ajan yritän saada ja taistella sitä alemmas, tai vaihtoehtoisesti saada kroppaa kiinteäksi. Vatsalla on (Vaikka kaikki sanoo ettei ole) iso kasa rasvaa, koska vatsalihakset on hävinneet, samoin ne syvät, jotka ryhdistäisi kehon. En vältäämättä hae painonpudotusta vaan kaunista kroppaa lihaksien kautta. Mutta alkutaipaleella ollaan vasta joten duunia on...

mutta siis, en ole tyytyväinen... ajan mittaan varmasti. :)

Pöh. Olen 161cm pitkä ja painan varmaan jotain 48-55kg. En siis ole seurannut vuosiin. Kroppaan olen tyytyväinen. Toki aina keksii paranneltavaa. mutta niin tyytyväinen olen kuitenkin, ettei omistuksessa ole vaakaa tai mittanauhaa. Itseä ei tarvitse pakottaa liikkumaan tai vahtimaan syömisiä. Syön aina kun on nälkä ja liikun kun huvittaa (muutaman kerran viikossa).

Olen sirorakenteinen ollut aina, lihaksen ja rasvan osuus vain on vaihdellut. Koko pysynyt samana. Mitä nyt yritän sanoa, niin kuntoilen (ja syön! :D) ilokseni (ja terveydekseni), enkä kroppaa muokatakseni. Tietysti väkisinkin muokkautuu treenatessa, mutta ei sekään haittaa. This is me.

Tosin, eiköhän ikä korjaa nämäkin viat vielä joskus. Ja ikää nyt se 21.

164/64
En ole varmaan ikinä ollut näin tyytyväinen kroppaani. Paino seilannut tässä pituudessa 51-73kg välillä ja täytyy kyllä sanoa, että kauan kesti ennen kuin löysin minulle sopivan painoni.
Tsemppiä kaikille oman hyvinvoinnin löytämiseen kroppansa kanssa!

Pituutta on 178cm ja painoa suunnilleen 65kg. Ihan tyytyväinen olen...vaikka lihasta ei tällä hetkellä kamalasti olekaan. Salilla en tällä hetkellä käy kuin kerran pari viikossa, mut tarkoitus olisi taas kerran petrata..Muuton takia edellinen salini on turhan kaukana (jäsenyys voimassa vielä helmikuun loppuun) ja uuden salin etsiminen on edessä. Lisäksi myös lenkkeilen ja nyt olen aloitellut myös sulkapalloa ja koriskin on haaveena.

Kiinteämpi olisin mielellään enemmän reisi-pakaraosastosta, mutta eiköhän se tästä. Kun olo on hyvä, niin ei ne pienet virheet mitään haittaa! :)

Pituutta on 178cm ja painoa suunnilleen 65kg. Ihan tyytyväinen olen...vaikka lihasta ei tällä hetkellä kamalasti olekaan. Salilla en tällä hetkellä käy kuin kerran pari viikossa, mut tarkoitus olisi taas kerran petrata..Muuton takia edellinen salini on turhan kaukana (jäsenyys voimassa vielä helmikuun loppuun) ja uuden salin etsiminen on edessä. Lisäksi myös lenkkeilen ja nyt olen aloitellut myös sulkapalloa ja koriskin on haaveena.

Kiinteämpi olisin mielellään enemmän reisi-pakaraosastosta, mutta eiköhän se tästä. Kun olo on hyvä, niin ei ne pienet virheet mitään haittaa! :)

Hei jeejee, sama! ;)

Pituutta löytyy 180 cm, painoa oletettavasti n. 70 kg...

Oho, kahdessa vuodessa olen laihtunut 2-3 kg :dance: Haha, nykyisin paino keikkuu tasaisesti 67-68 kilon välillä.

Olen kyllä tyytyväinen. Jenkkakahvat löytyy, mutta ei ole oikein varaa laihduttaa samaan aikaan kun maratonille treenaa :)Tosin siinä sivussa kyllä saattaa laihtua samalla, eikä se haittaisikaan. Mitä kevyempi sitä on, niin sitä nopeammin sitä juokseen :D

Pituutta sellaset ~168-169cm ja painoa eilen illalla 71,5kg :D Ylipainoinen olen siis kaikkien ihme luokitusten mukaan, mutta on se kumma, että peppu on kiinteytynyt ja muutenkin kroppa alkaa näyttää lihaksikkaammalta.

Eilen tuntui niin epätoivoiselta, tänään tuntuu siltä, että kaikki vaa'at ja painoindeksilaskurit voisi laittaa sinne, minne päivä ei paista! Peili on kiva kaveri. ;)

Pakko kai se on hyväksyä, että mun kroppa ei ole pieni eikä siro. Luonnostaankin jo kookkaat luut ja lihakset ja treenitulokset näkyy yllättävän nopeesti... Tykkään kropastani, mutta vaa'an lukema masentaa.

Pituutta sellaset ~168-169cm ja painoa eilen illalla 71,5kg :D Ylipainoinen olen siis kaikkien ihme luokitusten mukaan, mutta on se kumma, että peppu on kiinteytynyt ja muutenkin kroppa alkaa näyttää lihaksikkaammalta.

Eilen tuntui niin epätoivoiselta, tänään tuntuu siltä, että kaikki vaa'at ja painoindeksilaskurit voisi laittaa sinne, minne päivä ei paista! Peili on kiva kaveri. ;)

Pakko kai se on hyväksyä, että mun kroppa ei ole pieni eikä siro. Luonnostaankin jo kookkaat luut ja lihakset ja treenitulokset näkyy yllättävän nopeesti... Tykkään kropastani, mutta vaa'an lukema masentaa.

Mitä väliä niillä numeroilla on, kun kuitenkin olet tyytyväinen kroppaasi? Peilihän se tosiaan on se kiva kaveri!! :)

Mulla pituutta 163 ja painoa tällä hetkellä about 67, paino on nyt maksimaalinen enkä ole ikinä ollut näin "painava" Kivahan tuo on, enkä voisi enemmän tykätä tästä mun kropasta :) Viime vuonna talven aikana vaaka kävi muutamana päivänä 65 kilossa ja se oli aika shokki silloin, tällä kertaa olin tietoisesti nostanut painoa ja olin jotenkin valmiimpi tähän. Vuoden 2007 loppupuolella vaaka näytti esimerkiksi 58 ja sekin oli silloin liika :D

Nyt olen sinut kropani kanssa ja nautin tästä pyöreydestä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom