Pituutesi ja painosi - oletko tyytyväinen itseesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Coldie
  • Aloitettu Aloitettu
160cm/60kg. Tosi tyytyväinen olen, hyvä kunto ja kohenee koko ajan, itsetunto korkealla ja iloinen mieli kaiken kaikkiaan. Viikolle tulee 3 x punttia, 3 x aeroobista ja 3 x tasapaino/jooga/pilates yhistelmää :) + pitkät venyttelyt n.3 x viikossa (tarpeen mukaan). Joka kolmannen tai neljännen viikon välein palautellaan viikko, eli ei mitään hikijumppia/puntteja.

En tietenkään ole täysin orjallinen, jos joku päivä tuntuu, että vaikka jalat on tosi rasittuneet, teen jotain kevyempää tai sitten jätän vain välistä. Syömistähän aina voisi parantaa eli lisätä, ettei jää miinuskaloreille ja sais sitä toivomaani lihasta lisempää :) ja sitten joskus (ens kesälle) rasvaprosenttia vois hitusen tipauttaa.

Aika hyvin, sillä olen joskus kymmenisen vuotta sitten ollut 33kg anorektikko, HYI HITTO!
Onneksi nykyinen rantaleijona rakas on mahoton liikunta ja ravinto tietopankki. Sain niin hirmuisesti tukea, rakkautta ja tietoa tältä ihanaiselta ihmiseltä, että tässä sitä nyt ollaan :D

Hyvin menee, mutta menköön :rock:

Pituutta 164 ja painoa 68... voisi sanoa että olen lähes tyytyväinen, olen nimittäin pudottanut nyt vuoden alusta 10kg poies ja nyt ollaan niissä lukemissa missä olin ennen lapsia. Tosin luulen että tällä hetkellä lihasta on vähän enämpi kuin silloin, koska ennen muksuja reenailin lähinnä vain aerobisella puolella. Toiveissa olisi saada tuota rasvaprosenttia vielä vähän alespäin

161cm/~45-47kg
En ole tyytyväinen ulkonäköön, haluan lisää lihasta ja lihaa muotojen saavuttamiseksi. En kuitenkaan ole epätoivoinen ja heitä hanskoja tiskiin sillä viimeisen parin vuoden aikana olen hiissannut painoni n. 15 kg ylöspäin...

164cm/57-58 kg päivästä vähän riippuen. Tällähetkellä taidan olla kroppaani tyytyväisin koko elämäni aikana. Tiukka salitreeni tuottanut tulosta, samoin kuin koko kevään kiristelyt ruuan suhteen. Paino ei ole tippunut varmaan kuin kilon tai kaksi talvesta, mutta kroppa on tiivistynyt ja senttejä kadonnut sieltä täältä. Lihaserottuvuus on parantunut huomattavasti! Olen siis melkoisen tyytyväinen ja iloinen! Jos nyt jotain pitäisi muuttaa, niin se olisi, että saisin selkään pituutta lisää n. 5 cm! :D Omistan meinaan varmaan maailman lyhinmmän selän ja tän takia mulla ei ole vyötäröä lainkaan! Valitettavasti tälle asialle en oikein itse voi tehdä mitään! :D

173/55kg Haluaisin saada lisää painoa lihaksen muodossa. Ja tietty vähän sitä fläsääkin olis mukava saada, kun on niin luinen olo ja ulkomuoto :) Painonnosto ajatuksena on vaan paljon helpompi, kuin käytännön toteutus sitten antaa myöten.

158 cm on pituutta ja paino näytti aamuaerobisen jälkeen tänään 56 (toki olin myös juonut vettä). En ole tyytyväinen lukuun - kun aloitin saleilun 2 kk sitten, niin paino näytti noin 50 enkä ole koskaan elämässäni painanut näin paljon. Siispä ihan mielenrauhan vuoksi ajattelin nakata puntarin nurkkaan ja siirtyä mittanauhan ja peilin käyttöön, koska en jaksa uskoa että tämä 6 kiloa plussaa kokonaan fläsää olisi - näin sanoo myös peilikuva :)

tiinakki, mullakin paino nousi pelkästään viime vuonna kuus seittemän kiloa, mutta sitä vasten esim vyötärö kutistui pari senttiä. Ja tottakai se tärkein, muut ruumiinosat saikin sitten runsaasti senttejä ympärysmittaan lisää :)

Pituutta 161cm, painoa (luultavasti, meillä ei ole vaakaa) 57kg. Olen tyytyväinen. Muutaman kerran "aikuiselämässäni" olen painanut vähemmän, enkä viihtynyt vartalossani. Mm. imetysaikana paino käväisi alle 50 kilossa, ja oli kyllä sellainen hutera ja luinen fiilis kaiken aikaa.

Pituudesta en ole ihan varma n.155cm (ehkä pari senttii yli tai ali). Painoa löytyy 52kg+
Pituutta saisi olla enemmän :itku: oon niin kade ystävälleni kun hän on 177cm

Jos nyt jotain pitäisi muuttaa, niin se olisi, että saisin selkään pituutta lisää n. 5 cm! :D Omistan meinaan varmaan maailman lyhinmmän selän ja tän takia mulla ei ole vyötäröä lainkaan! Valitettavasti tälle asialle en oikein itse voi tehdä mitään! :D

Hahaa, mää voitan sut varmasti selän lyhyydessä ja vyötäröttömyydessä any time! Harmi, ettei nikamaimplanttien otto ole mahdollista :D

Juu ja pituus on 158,9 (ennen olin muutes 157cm pitkä mutta sitte aloin treenaamaan ja pudottammaan painoa ja pituus lisääntyi. Tai sitten vaan kasvoin muuten vaan, en tiedä onko noilla asioilla millaista merkitystä toisiinsa.) ja paino 53kg. Painoa saa tulla lisää mielellään kiinteässä muodossa. No siis painoa on kyllä tullukki reenin myötä aika reippaasti, joulukuussa painoin vielä sen 47kg. Nyt vointi on kyllä paljon parempi ja olen tyytyväisempi peilikuvaani. Rautakin nousee paremmin kuin koskaan!

Pituus 167, paino 66-68. Varsin tyytyväinen peilikuvaani nykyään olen (painonvaihtelu aikuisena 62-82), vyötärö kapeampi ja haukkari paksumpi:rock: kuin koskaan ennen. Joinain aamuina jopa vatsapalat käyvät näyttäytymässä:hyvä:! Aikomuksena kuitenkin kokeilla miltä tuntuisi olla ALLE 65-kiloinen (hassu päähänpinttymäni) vielä tämän kesän aikana.:whip:

Kiva, mutta ootkos ihan oikeella puolella :lol2:...

Ainiin, profiilini kansiosta voi halutessaan nähdä millaiset rimppakintut sitä joskus vuosi ja 15 kiloa sitten omisti :). Eli kehitystä on tullut jopa näillä geeneillä! Viimeinkin reiskoissa on lihaa.

Ainiin, profiilini kansiosta voi halutessaan nähdä millaiset rimppakintut sitä joskus vuosi ja 15 kiloa sitten omisti :). Eli kehitystä on tullut jopa näillä geeneillä! Viimeinkin reiskoissa on lihaa.

:thumbs:Hienot kintut nykyään. Voittaa kyllä ne rimppakintut mennen tullen;)

155cm / 54kg. Paino on ihan ok. Raskauksien jälkeinen tilanne on kuitenkin se, että mahaa pitäisi saada tiukemmaksi. Eli kai sitä pari kiloa pitäisi pudottaa. Ennen saliharrastusta painoin 40kg, raskauksien jälkeen paino on ollut jopa jotain 80kg eli aika suuri vaihtelevuus on ollut.
Ei sillä painolla nyt niin väliä ole, pääasia miltä kroppa näyttää.

Kyllä melkein vois veikata et ihan jossain muussa kuin geeneis ollu vika, sillä nykyään aika jytkyt reidet :) ja hyvältä näyttää!

Mäkään en vaakaa omista, mut 166cm on pituutta ja paino vaihtelee siinä 51-55, sellanen peruskesäkunto on koko ajan päällä, ei oo lihaa mitenkään erikoisesti, mutta ei läskiäkään. Ite kyllä viihdyn tässä. Kiva olis muhkua vähän enempi saada, mutta eipä oikein tuonne 60 paremmalle puolelle ole hinkua päästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom