Pituutesi ja painosi - oletko tyytyväinen itseesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Coldie
  • Aloitettu Aloitettu
Mää oonki tämmönen 160-senttinen pygmi. :D Sairastin bulimiaa n 8 vuotta ja sinä aikana paino on vaihdellut 53 ja 75 välillä. Nyt painan n 60 kg, olen pysynyt tässä painossa (+-3kg) reilun vuoden. Voi olla tällä hetkellä sen pari kiloa päälle 60, kun lopetin tupakanpolton vuodenvaihteessa ja karkit on salakavalasti hypänneet ostoskoriin tavallista useammin.. :rolleyes: Mutta no, mieluummin olen vähän hyllyvä kuin tupakoitsija. Lisää aerobista niin ehkä tämäkin laardikasa sulaa! Hehe. Vitsivitsi.

EDIT: piti vielä sanomani että olen suht tyytyväinen, tietysti näyttää nätimmältä sekä lukemat että mimmi kun paino alkaa vitosella. Minulle se 57-58 kg on ihanne, jos ei kaikenmaailman indeksien niin ainakin kokovartalopeilin mukaan.

Paino noussut. Ottaa äärettömästi päähän. Pitäis aloittaa TAAS salilla käynti. Ainoa vaan, että olen a) jatkuvasti todella väsynyt b) ei ole rahaa c) tuntuu, ettei minusta kuitenkaan muovaudu kivaa koskaan ...

57 kg / 167 cm :itku:

Paino noussut. Ottaa äärettömästi päähän. Pitäis aloittaa TAAS salilla käynti. Ainoa vaan, että olen a) jatkuvasti todella väsynyt b) ei ole rahaa c) tuntuu, ettei minusta kuitenkaan muovaudu kivaa koskaan ...

57 kg / 167 cm :itku:

Mitä ihmettä, sun painohan on oikein hyvä pituuteen nähden. :wtf: Ei mielestäni todellakaan tarvitse tiputtaa. Jos löysää on jossain, niin kiinteytä, mutta en kyllä suosittele painoa pudottamaan.. olen suunnilleen samanpituinen kuin sinä, monta kiloa painavampi ja tyytyväinen ulkonäkööni (eli löysää ei kamalasti löydy). :thumbs:

Mä olen törmännyt rajaani: 163/56. Tällä lihasmäärällä tässä painossa mun on hyvä olla. Olen omasta mielestäni sopivan tiukka ja rauta nousee (tai huomennahan se sit mitataan ett nouseeko :rolleyes:). Tän kevään kisat aion mennä 56-kiloisissa, vaikka se tarkoittaakin vähemmän jätskiä ja enemmän rahkaa, kesällä ja syksyllä panotan sit taas kovemmin lihasten hommaamiseen. Tässä kunnossa kuljen kevein mielin myös biitsillä!

Edit: että painostahan tämä tyytyväisyys ei sinällään ole kiinni vaan rasvaprosentista. 20 on aika napakka, sen yli kun mennään (eikä tartte mitata, kyllä sen tietää...) niin mulle tulee lievästi possuolo. Ihan hyvin viihdyin lähes 58-kiloisenakin (kreatiinikuuri), mutta kyllä mä enemmän tykkään näin. Pitää vissiin kasvaa vähän henkisestikin tulevien lihasten myötä. Mitähän mieli sanoo, kun vaaka pamauttaa 60kg? Toisaalta, sit mulla on kunnolliset vatsalihakset ja leveä selkä! :D

"Ihan mielenkiinnosta ajattelin kysellä punttimimmien mittoja . Ja varsinkin sitä minkälaiseksi itsesi koet. Lisäksi kiinnostaa että miten treenaat (montako kertaa salilla/vko ja mitä muuta). "

Tällä hetkellä mitat 178/70....aloitin juuri dietin ja yritän vetää ainakin sinne 65kiloon.

Kyllä tää 70kg alkaa olla mulla se raja jota en halua ylittää(ellei lisää lihasta), vaikken edes pyöreä olekaan. Tässä painossa kroppa näyttää omaan silmään siltä, että ihan ok mutta kyllä voisi vähän dietatakin. Eli ihan tyytyväinen sinänsä olen, mutta välillä sitten kaipaan tiukempaa kuntoa.

Treenailen punttia 5krt viikossa ja nyt dietillä lisään aerobista mukaan.:)

e: ihannepaino missä viihtyisin tällä lihas"massalla"":D olisi 67kg..se olisi kiva jos pysyisi ympäri vuoden..Heheh.

169/65...
Salilla oon käyny reilun vuoden verran ja ihan ajatuksen kanssa viime syksystä lähtien. Tällä hetkellä käyn 3 kertaa viikossa salilla ja 2 kertaa viikossa jumpalla (bodypump/kiinteytys), joskus vähän lenkkiä päälle.

Alkuvuodesta aloin vielä miettimään noita syömisiä (siis protskua lisää, hiilareita ja rasvaa vähemmin).. Oon aikasemmin syöny aina enemmän hiilareita ja jättäny sit kaikki lihat ym. proteiinin lähteet vähemmälle ja paino pysyi aina 60 kg:n tuntumassa. Uudella ruokavaliolla paino alkoikin nousta!!! Tuli ekaks suru puseroon, et pieleen on menny... Nyt kun oon tarkemmin asiaa miettiny, ni ehkä vähän timakampi kroppa ja parempi olo on tullu.. Ehkä siihen vaakaan ei sit aina voi luottaa.

Toisaalta, nuo muhkurat reisistä ei oo hävinneet vielä minnekään. :itku:.

pituutta löytyy se 162-163cm, riippuen mittaako aamulla vai illalla ja paino aamulla 51,7kg. dieetillä olen nyt, 51kg tavoite joten lähellä ollaan, rasva jotain 18-19%. isoimmillani vuosia sitten olin jotain 62kg. tää on kiva paino, lihakset näkyy myös vatsassa (vaikkei niitä siis paljoa ole kun vasta aloittanu, mut ylimmät palikat vähän erottuu). olen ilman vaatteita "isomman" näköinen kun normivaatteet päällä jolloin näytän hennolta, kun paidan ottaa pois niin huomaa että en ole laihaläski vaan kiinteä ja hoikka ;) tai ainakin toivon olevani :D:lol2:

vähän itsekehu haisee mut on se kiva ku on päässy melkein tavoitteeseen parissa kuussa.. :offtopic:

172cm ja 63kg. BMI lienee joku 22.

En ole vielä oikein sujut ulkomuotoni kanssa. Tavoitteenani on päästä 61kg elopainoon, kiinteytyä jaloista ja takamuksesta enemmän, sekä saada käsivarsiin muotoa!

Tällä hetkellä liikun siten, että joka päivä tulee käveltyä 1-2h. Lisäksi jumppailen kotona Gymstickin avulla ja nostelen käsipainoja. Nyt pikkuhiljaa olen taas palailemassa salille, jossa pääsee kokonaisvaltaisemmin treenaamaan lihaksia!:)

Olen.
Pituus/Paino-suhde ei ole se, mitä neuroottisesti muuttamalla saisi itsestään itselleen kelvollisen. Jos etsimällä etsii vikoja niin kylläpä löytyy valittamista. Tärkeintä olisi kuitenkin löytää se oman kehon arvostus vikoineen päivineen :thumbs:

162/61. Hieman tartten massaa lisää, tuohon 63-63 saisi vaikka reilun puolen vuoden ajalla nousta.
Lukema on aika suurenoloinen ehkä, muttei sitä rasvaa mitenkään valtavasti ole. Pieni kerros toki, ainahan sitä on.

En tiedä painoani. Sillä ei ole minulle merkitystä :). Mittailen mieluummin kroppaa ja katson vaatekokoa. Omat mitat ovat naiselle aika kummalliset 96-69-88(89?) eli päärynämallista ja lantiosta ei tietoakaan. Kroppa on muuttunut tässä vuoden aktiivisen harrastelun jälkeen tiiviimmäksi paketiksi. Olen oikeastaan ihan tyytyväinen siihen, sillä tuskin olen edes aloittanut salitreeniä. Tänään tuli täyteen ehkä kuudes kerta elämässäni. Olen pelkästään juoksemalla saanut (geneettisesti rimpuloihin) reisiini kivan muodon ja takapuolikin varmasti kyykätessä tuosta kasvaa.

Vaikka alakroppani ei kerää massaa, yläkroppa (rinta, alavatsa) kerää senkin edestä. Siksi salitreeni onkin loistava keino tasapainottaa kropan 'puutteita'. Tuntuu että kerään helposti lihasta ja en ole kovin pitkäkään 164,5 tarkalleen (mutta 'virallisesti' 163). Vuoden päästä näkyy jo varmaan kivoja tuloksia :). Eniten pidän kropassani rinnoista ja reisistä. Myös ranteet ja pohkeet kivat. Haha :').

^Ihana kun laitoit kuvia mukaan :D
Ei ole tytössä ainakaan turhaa ylimääräistä.

Pitäs kyllä kans kuvata pitkästä aikaa. Mikään ei voita kuvia kehityksen seuraamisessa (parhaimmillaan potkivat eteenpäin kun taas on livetty :D) Ne on kivoja muistoja myös, katella vanhoja kuvia.

168 ja 79 eli pulskassa kunnossa ollaan. Koitan painoa pudotella, mutta en meinannu stressiä siitä ottaa. Tärkeintä, että lihaskunto kasvaa ja saa kroppaan muutakin kuin läskiä. Tyytyväinen olen itseeni silti, kiloileni kaikkineni :)

181 cm ja 69 kg, eli pitkä ja hoikka olen. Olen tyytyväinen vaikka toki muutama kilo lihaa voisi ihan hyvin tulla lisää :D
Vuosi sitten lapsen saamisen jälkeen painoin 76kg, eli ei mitenkään kamalasti pituuteen nähden, mutta löysää oli kuitenkin niin paljon, että tiputin painon n. 66-67 kiloon. Nyt olen pikkuhiljaa nostanut painoa treenillä ja syömällä hyvin. Kunto on hyvä ja olo on parempi kuin koskaan!

Pituus 167 ja aamupaino täl hetkel 63. Paino on vuosien varrella heitelly 43 ja 69 kilon välillä :/ vihdoin alkaa olla paino, johon voi itsekin olla tyytyväinen:dance2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom