Pituutesi ja painosi - oletko tyytyväinen itseesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Coldie
  • Aloitettu Aloitettu
Pituutta 168cm ja paino vaihtelee välillä 56-58kg. Onhan se noin yleisesti ihan katsottavan näkönen kroppa, mutta mieluusti tulisi painoa lihaksena lisää ihan enemmältikin niin olisi omaankin silmään katsottava :D

Mulla on pituutta 165 ja puol senttiä ja paino vaihtelee siellä 58 ja 60 välillä. Paino on tällaisenaan ihan ok, mut vaihtaisin kyllä mieluusti vähän tuota kropan läskiä lihakseen. :) Nyt on ilmojen kylmettyä päässyt ruokavalio vähän repsahtamaan, ja se näkyy tuos mahan kohdalla, ei kiva. :jahas: Pitää ottaa taas itteään niskasta kiinni ja vähennellä herkkujen syömistä. :whip:Mut noin yleisesti ottaen siis tyksin kyllä ihan tästä nykyisestäkin kropasta. Muutaman vuoden takainen sohvaperunaminä oli vain pari kiloa painavampi, mutta vaatekooltaan melkein kaks numeroa isompi. Että on tässä kehitystä tapahtunut. :)

Pituus 160 cm ja joitain onnettomia millejä, ehkä sentti päälle ja paino jossain 62-63 kilon välillä - en itseasiassa tarkalleen tiedä mutta hemmetin tyytyväinen olen omaan kroppaan :)

163cm ja paino 62kg vuosi sitten paino oli 73kg eli tuohon painoon olen tällähetkellä tyytyväinen, vaikkakin tavotteita on vielä. eka tavote olis saada nyt lihasta tähän varteen (muuallekkin kun ahterii ja jalkoihin) ja paino viitosella alkavaks. ensin varmaan pitäs tiputtaa nuo viimesetkin kilot ja sit rueta treenaamaan kunnolla.

170 oon pitkä ja paino koko ajan nousussa, tällä hetkellä ehkä vähän vajaa 65.. vuos sitten aloitin karkinsyönnin neljän vuoden tauon jälkeen ja 6-7 kg on tullut lisää :lol2:
täytyy myöntää, et tyytyväinen oon itseeni, vaik toi painonlisäys aika pahalta ainakin omaan korvaan kuulostaa.. mut on sitä lihastakin tainnut tulla ja aika rimpula olin vielä nelisen vuotta sitten..
47 kg samalla pituudella :D

vartta löytyy n.172cm ja painoa tällä hetkellä aamuisin n.59-61kg.. en ole tyytyväinen (yllätys!).. lihakset puuttuu (laihaläski:( ) lihasten kasvatus projekti käynnissä, joten painoakin pitäisi tulla lisää.. pitäis kyllä heittää vaaka mäkeen, siitä on vaan haittaa..

Haha, 3v sitten oli näin.. Pituus edelleen sama ja vakaa on heitetty menemään jo pari vuotta sitten. Salilla mitannut välillä painon ja nyt se on näyttänyt sellasta n.66kg.. Eli ehkä mä oon tehnyt jotain oikein...... Tai sit lihonnut vaan:rolleyes:

Pituutta 179cm ja paino vaihtelee siinä 66-67kg. Tässä takana 5 kuukauden lihotus jolloin painoa tuli sellainen 10kg lisää, eli siis 56kg painoin vielä elokuussa.. Ihan olen tyytyväinen, tosin vähän pläskiä mahasta ja reisistä pois ja lisää lihasta kiitos. Onneks nyt jo ihan mukavasti tullut lihasta, ennemänkin kuin läskiä.

157 cm ja tänä aamuna 53,3 kg. Vielä 2,5 kk sitten painoin 48 kg. Olin mukamas tyytyväinen silloin, nyt olen kuitenkin paaaaaljon tyytyväisempi!!

Hei,

Itse melko uutena jäsenenä täällä. Salilla käymisen aloitin viime toukokuussa, nyt syyskuusta lähtien n. 3-4krt viikossa ja selkeemmällä 2-jakoisella treenillä. Pituutta 156cm painoa 50-51kg :) Lihasmassan saanti ja kiinteytys olisi tärkein tavoitteeni (reilu vuosi sitten painoa 43kg ja tuolloin olin ns. laihaläski pudotettuani lyhyessä ajassa painoa n. 15kiloa) :hyper:

157 cm ja tänä aamuna 53,3 kg. Vielä 2,5 kk sitten painoin 48 kg. Olin mukamas tyytyväinen silloin, nyt olen kuitenkin paaaaaljon tyytyväisempi!!

Samoissa mitoissa ollaan, eli pituutta myös n.158 ja painoa tuo 53 kg, mutta oon niin kaaoksessa näiden lukujeni kanssa..:( Paino on jojoillu viimesen kolmen vuoden aikana 46-53 kg, niin että stressin ja kaiken muun hässäkän seurauksena laihduin pari vuotta sitten aika vauhdilla tuonne 46 kg.
No eihän sellaista rasvatonta kitukuntoa ollut helppo pitää yllä, muuten kuin olemalla syömättä kokonaan, joka ei valitettavasti toimi pitkään..

Niinpä kun on rääkännyt kehoa syömättömyydellä pitkään ja taustalla on kaikkea henkistä stressiä, niin eikös se laukaissut sitten päinvastaista syömishäikkää eli ahmintaa...

Jonka kanssa valitettavasti taistelen edelleen. Paino on noussut viimesen parin vuoden aikana tuonne 53 kg, ja siitä haluaisin jollain ihmeellä saada pudoteltua sinne 49- 48 kg, jossa viihtyisin paremmin kuin tässä nykyisessä, turvonneessajokinorsuolemuksessa, jonka aineenvaihdunta on täysin olematonta, sekä myös koko ruoansulatus tuntuu olevan uinuksissa, niin että suolisto ei toimi optimaalisesti ei niin millään..:(

Anteeksi purkautuminen, mutta en siis todkaan ole tyytyväinen 158 cm/53 kg..

.......

Niinpä kun on rääkännyt kehoa syömättömyydellä pitkään ja taustalla on kaikkea henkistä stressiä, niin eikös se laukaissut sitten päinvastaista syömishäikkää eli ahmintaa...

Jonka kanssa valitettavasti taistelen edelleen. Paino on noussut viimesen parin vuoden aikana tuonne 53 kg, ja siitä haluaisin jollain ihmeellä saada pudoteltua sinne 49- 48 kg, jossa viihtyisin paremmin kuin tässä nykyisessä, turvonneessajokinorsuolemuksessa, jonka aineenvaihdunta on täysin olematonta, sekä myös koko ruoansulatus tuntuu olevan uinuksissa, niin että suolisto ei toimi optimaalisesti ei niin millään..:(

Anteeksi purkautuminen, mutta en siis todkaan ole tyytyväinen 158 cm/53 kg..
Tarvitset aikaa syömättömyydestä, syömisongelmista ja stressistä palautumiseen. Ja siihen ei auta muu kuin säännöllinen ruokailu. Kehon muokkaukseen puolestaan avuksi salitreeni :)! Treenaa koko kroppaa, suosi vapaita painoja ja raskaita liikkeitä (kuten esim. mavea ja kyykkyä). Aineenvaihduntakin vilkastuu kun lihasmassa kasvaa.

Siinä vaiheessa kun näyttää omasta mielestään kivalta, paino on loppujen lopuksi yksi ja sama. Suosittelen että ottaisit mieluummin tällaisen tavoitteen, kuin sen että 'Haluan painaa X kiloa ja kaikki muu ahdistaa'. Mikään yksittäinen vaa'an luku ei tuo sitä kivaa kroppaa. Unohda siis hetkeksi (ainakin muutamiksi kuukausiksi) mitä painat, katso itseäsi kokonaisuutena ja päätä että tästä minä lähden eteenpäin.

Tuloksia alkaa näkyä kun jaksaa puskea eteenpäin :). Minullakin se kiva kroppa alkoi muotoutua juuri silloin kun en yrittänyt samalla laihduttaa ja tiristellä rasvaa koko ajan. Päätin että nyt pitää kuunnella kroppaa, että kehitytään ja mennään eteenpäin. Olen itse ollut aika samanlaisessa tilanteessa kuin sinä. Ja tiedän kuinka turhauttavalta heikko ruoansulatus ja nesteinen kroppa tuntuu. Se kaikki menee kuitenkin ohi, kunhan syö säännöllisesti ja monipuolisesti (proteiini, rasvat, hiilarit).

Mulla pituutta semmoset 164cm ja paino tänä aamuna alusvaatteilla oli semmoset 57,2kg. Paino on siis laskussa ja saa ollakkin, en ole tyytyväinen sisäreisiini ja pakaroihin, niissä on ihan liikaa rasvaa:S. Ylävartalossa ei ole vikaa mielestäni, lihaserottuvuutta vain haluisin lisää:).

170/66. En ole tyytyväinen.
Punttia tulee 2-3x, rugbya 2x ja combat fitnessiä 1x. Liikuntaa en pysty/jaksa/halua lisätä, eli kait se on syömisestä vaan kiinni. Välillä toki muutakin liikuntaa, esim. ratsastus ja koiran kanssa lenkkeily kun käy kotona. Pilatekeen yritän ryhtyä epäsäännöllisen säännöllisesti raahautumaan.

:puntti::puntti:

Tavallaan kauhean surullista lukea, miten moni ei ole tyytyväinen itseensä. :(

Joo ja itsekään en ole...

Tavallaan kauhean surullista lukea, miten moni ei ole tyytyväinen itseensä. :(

Mun mielestä tämä on tosiaan huolestuttavaa. Vaatimattoman elämänkokemukseni mukaan kun tyytyväisyys elämään lähtee aika lailla tyytyväisyydestä itseen ja armollisuudesta itseään kohtaan. Toki oman ulkonäönkin kanssa voi olla "positiivisia kehityshaasteita", mutta minusta ei ole hyvä, jos pontimena on tyytymättömyys.

Hmm... Mä en ainakaan tunne ketään naispuolista, joka olisi tyytyväinen itseensä, aina on jotain parannettavaa.

Eipä tässä itsekään voi sanoa vielä olevansa tyytyväinen, mutta ehkä joskus. Parin viikon ankaran dieetin jälkeen painoni on NOUSSUT kilolla, näinhän sen pitikin just mennä?! :curs: Vaakaan ei kylläkään ole luottamista, paino saattaa heitellä parillakin kilolla välillä.

mua ei ees kiinnosta enää, mitä mä painan :) mun omanarvontunto ei oo enää kii kiloista! mulla on ihan hyvä olo näin. emmä nyt pahaks laittas, jos tuis lisää lihasta, mutta eipä se mun elämää hirveesti muuttas - enää. jotenkin tästä letkeestä asenteesta haluaa pitää kii. eikä se tarkoita, että mä söisin, miten sattuu. fiiliksen ja tarpeen mukaan.

pituuteeni 176 oon tosi tyytyväinen. tarkkaa painoo en tosiaan tiiä. mut hyvin kilot kulkee mukana ja on kestävyyttä jorata tanssilattialla sen verran kuin huvittaa :) tuli vuosii takerruttuu painoon ja sitä kautta tavoiteltuu totaalikontrollia muuta. ei sitä enää kiitos! kyl mä voisin mennä vaa'alle ja ottaa selvää, mitä painan, mutta kun sillä ei vaan oo merkitystä.

Hmm... Mä en ainakaan tunne ketään naispuolista, joka olisi tyytyväinen itseensä, aina on jotain parannettavaa.

Oon tyytyväinen itseeni. Ainakin siis vartalooni. En tosin ajattele, etteikö tilanne voisi olla jonkin verran parempikin, se ei vaan missään nimessä ole huono, joten miksi en olisi tyytyväinen. Ei mun vartalo nykynormienkaan mukainen ole, oon joissain kohti liian muhku ja toisissa liian lauta, mutta itse viihdyn tässä juuri näin. Nassun lurjuksen kyllä hävitän ensi keväänä, mutta se ei suuria murheita nytkään aiheuta.

Hobitti ilmoittautuu: 153cm/52kg. Rasvaprosenttia multa ei koskaan ole mitattu, olisi toki kiinnostavaa tietää se. Aktiivisimpina judovuosinani joskus 3v sitten ottelin alle 48kg sarjassa, joten painoa on tullut lisää. En tiedä, onko se enemmän lihaa vai läskiä, molempia joka tapauksessa! Nykyään käyn salilla kolme kertaa viikkossa ja lenkkeilen 3-4 kertaa viikossa.

Mulle riittää, että kaikki menee lähes oikeaan suuntaan: muutama kilo tai sentti sinne tai tänne ei kaada mun maailmaani. Ei se silti kivalta tunnu, kun kaupassa sovittaa bikineitä ja loisteputkilamput oikein korostaa selluliitteja..... Kuitenkin jokainen naisihminen kokee tällaisia hetkiä joskus ja se, että pystyy omaan ulkonäköönsä suhtautumaan pelkästään myönteisesti on mun mielestäni jopa aika pelottavaa.

Jokainen saa välittää ulkonäöstään just niin paljon, kuin huvittaa, mutta mulle treenaus ja itsestä huolehtiminen merkitsee ensisijaisesti sitä, että mulla on hyvä olla. Totta kai se on kivaa, että kroppa kiinteytyy, mutta lopulta se on vaan ekstraa. Lukioaikainen ystäväni sai itsensä huonoon kuntoon niin henkisesti kuin fyysisesti laihduttamalla ja liikkumalla liikaa, joten päätin silloin, että en aseta itselleni mitään lukuarvoja tavoitteeksi. Onni ei ole odottamassa ketään sen tietyn vaa'an lukeman kohdalla.

Ainoa asia, minkä nykyään jätän tekemättä sen vuoksi, että "mun perseeni on liian leveä", on änkeytyminen koon 25" farkkuihin. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom