Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vartta löytyy n.172cm ja painoa tällä hetkellä aamuisin n.59-61kg.. en ole tyytyväinen (yllätys!).. lihakset puuttuu (laihaläski:( ) lihasten kasvatus projekti käynnissä, joten painoakin pitäisi tulla lisää.. pitäis kyllä heittää vaaka mäkeen, siitä on vaan haittaa..
157 cm ja tänä aamuna 53,3 kg. Vielä 2,5 kk sitten painoin 48 kg. Olin mukamas tyytyväinen silloin, nyt olen kuitenkin paaaaaljon tyytyväisempi!!
Tarvitset aikaa syömättömyydestä, syömisongelmista ja stressistä palautumiseen. Ja siihen ei auta muu kuin säännöllinen ruokailu. Kehon muokkaukseen puolestaan avuksi salitreeni ! Treenaa koko kroppaa, suosi vapaita painoja ja raskaita liikkeitä (kuten esim. mavea ja kyykkyä). Aineenvaihduntakin vilkastuu kun lihasmassa kasvaa........
Niinpä kun on rääkännyt kehoa syömättömyydellä pitkään ja taustalla on kaikkea henkistä stressiä, niin eikös se laukaissut sitten päinvastaista syömishäikkää eli ahmintaa...
Jonka kanssa valitettavasti taistelen edelleen. Paino on noussut viimesen parin vuoden aikana tuonne 53 kg, ja siitä haluaisin jollain ihmeellä saada pudoteltua sinne 49- 48 kg, jossa viihtyisin paremmin kuin tässä nykyisessä, turvonneessajokinorsuolemuksessa, jonka aineenvaihdunta on täysin olematonta, sekä myös koko ruoansulatus tuntuu olevan uinuksissa, niin että suolisto ei toimi optimaalisesti ei niin millään..:(
Anteeksi purkautuminen, mutta en siis todkaan ole tyytyväinen 158 cm/53 kg..
Tavallaan kauhean surullista lukea, miten moni ei ole tyytyväinen itseensä. :(
Hmm... Mä en ainakaan tunne ketään naispuolista, joka olisi tyytyväinen itseensä, aina on jotain parannettavaa.