Pituutesi ja painosi - oletko tyytyväinen itseesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Coldie
  • Aloitettu Aloitettu
157/54 ja olen ihan tyytyväinen. Painoa en halua pudottaa, napakoitua toki voisin. Salilla,lenkillä ja uimalla sitä tässä koitetaan nyt edesauttaa. Vuorotyö vähän rajoittaa.

171/62. mun kroppa on täysin eri paria; leviät hartiat ja isohkot tissit mut pieni pylly kapeat jalat :l yläkropan lihakset kehittyy silmissä mutta jalkoihin en saa massaa sitte millään.

170cm pituutta ja aamupainoa tällä hetkellä 70,3kg. Olen tyytyväinen siihen nähden mitä olin (vuoden 2008 tammikuun alussa tasan 90kg), mutta vielä kyllä haluaisin poiskin. Mutta silleen tyytyväinen olen, että useimpina aamuina olen suht tyytyväinen peilikuvaan. Reidet on edelleen mulla se pahin ongelmapaikka :/.

180cm ja 77 kiloa. Ja olen tyytyväinen, mut 5 kiloa saa lähtee vielä. Keväällä pahimmillaan vaaka näytti 85 kg, jolloin silmät rävähti auki, et mitvit ja suu alkoi pysyä paremmin kiinni.

175cm/65kg ja ei en ole tyytyväinen =D muu kroppa jees mut ahh se alavatsan makkara! tästä pudotellaan vielä painoa 62 kiloon saakka ja sitten ihmetellään josko korvienvälikin vihdoin hyväksyisi sen mitä peilistä näkyy ;)

175cm/65kg ja ei en ole tyytyväinen =D muu kroppa jees mut ahh se alavatsan makkara! tästä pudotellaan vielä painoa 62 kiloon saakka ja sitten ihmetellään josko korvienvälikin vihdoin hyväksyisi sen mitä peilistä näkyy ;)

No huhhuh. Olen sua sentin lyhyempi ja 4 kiloa painavampi ja voin kyllä kertoa, että sulla ei ainakaan semmoista vatsamakkaraa voi olla mikä lähtee 3 kilon pudotuksella. Se makkara lähtee sillä, että muutat vähän ajatusmaailmaasi ja hankit pikkuisen vielä lihasta masun alueelle!

Mä oon 169 cm pitkä ja tällä hetkellä painan noin 64 kiloa. Olen oikein tyytyväinen itseeni ja painooni. Lihasta tietysti haluan koko ajan lisää. Plussakaudella pidän painon ylärajana 70 kiloa ja dieetillä tiputtelen painon 60 kilon paikkeille. Tolla välillä on tuntunut mukavalta olla.

164/aamupaino pyörii 67-68kg kieppeillä. Mittasuhteet kuulostaa jokinorsulta,mutta ite oon kyllä tyytyväinen olooni,enkä kyllä mielestäni(tai läheistenkään)ole mikään pullukka. Makkaroita ei pahemmin oo,mutta reittä ja pyllyä kyllä löytyy :)

mä treenaan aika paljon että ei sitä ylimäärästä ehi hirveesti tuleen vaikka söisin koko ajan. :) Sali treenin lisäks harrastan Bjj:tä ja potkunyrkkelyä. treenejä on yhteensä 5 kertaa viikossa plus 3 kertaa viikossa salille että ei tossa ainakaan lihoon ehi. mutta lihasta yritän hankkia enemmän että siinä mielessä en ole tyytyväinen itseeni. Kyllä tästä vielä kehittyy että ehkä vuoden päästä olisin vähän tyytyväisempi itseeni :D

Itse olen syntynyt naisena, vaikka käytän miehen nimi, koska tunnen itseensä miehenä, ja olen siis, trans-ihminen, mutta virrallisesti nainen. Pituuteni on 164cm, painoni 47 kiloa, ja haluan saada lisää massaa, pelkästään lihakset. Olin kovasti treenanut koko elämäsnä, kun en halua että rinnat kasvaa, eikä lantio. Mulla on hyvin poikamainen vartalo, ei lantiota, rinnat pienet, ja vielä sidon niitä binder-paidalla, en halua mitään naisellista vartalossani, pelkästään leveämmät hartiat, ja käsilihakset. Olen 38vuotias, kotoisin Islannista. Haluan toki painoa lisää, mutta ei lantio.

168cm ja 60kg. Olen tyytyväinen itseeni. Synnytin 2kk sitten ihanan pikkupojan:haart:. Raskaus ja synnytys oli kyllä minulle hienointa mitä naisen kropalla voi tehdä. Ennen olin paljon armottomampi vartaloani kohtaan. Salitreeni ja aerobicit piti jättää supistusten vuoksi pois jo rv12, minkä seurauksena kropasta väheni lihasmassa erityisesti jaloista ja takapuolesta. Timmit vatsikset taas tietysti levahti ison mahan kanssa:lol2:. Raskauden aikana kerätty paino on jo tippunut ja vatsanahkakin on kohta taas sopivan kokoinen. Hiljalleen tässä palailen reenaamaan ja nautin siitä täysillä;).

165/60

ja olen erittäin tyytyväinen, koska mä olen timmissä kunnossa, mulla on lihasta ja muodotkin löytyy.

Ja toi painokin on aika arvioitu, koska mä luotan peiliin, en vaakaan. Esim. jollain joka ei urheile päivittäin ja omistais samat mitat mun kanssa, ni vois olla melko löysähkön näköinen...

Pituutta on huikeat 162,5 cm (se puoli senttiä on todella tärkeä!), ja painoa on tämän aamun mittauksen mukaan 57 kiloa. Joinain päivinä olen tyytyväinen, joinain en ollenkaan.

Muutama vuosi takaperin painoa oli 53 ja rasvat oli 18%. Sitten mä repsahdin, lihoin ja hävitin lihakset. :( Painolla ei sinäsä ole väliä, kunhan saisi lihaa lisää ja sitte kesäksi tiputettua rasvaa pois. :)

168cm ja 60kg. Olen tyytyväinen itseeni. Synnytin 2kk sitten ihanan pikkupojan:haart:. Raskaus ja synnytys oli kyllä minulle hienointa mitä naisen kropalla voi tehdä. Ennen olin paljon armottomampi vartaloani kohtaan. Salitreeni ja aerobicit piti jättää supistusten vuoksi pois jo rv12, minkä seurauksena kropasta väheni lihasmassa erityisesti jaloista ja takapuolesta. Timmit vatsikset taas tietysti levahti ison mahan kanssa:lol2:. Raskauden aikana kerätty paino on jo tippunut ja vatsanahkakin on kohta taas sopivan kokoinen. Hiljalleen tässä palailen reenaamaan ja nautin siitä täysillä;).

Ihana postaus ja onnea onnenpojasta! :)

pituus 167 cm paino ~61kg. Rasvaa saisi kyllä lähteä. Ja lihasta jonkin verran lisää kiitos!. En varmaan koskaan ole tyytyväinen, aina löytyy jotain vikoja. Pitäisi ehkä opetella olemaan vähän vähemmän ankara itselleen :)

Pituutta noin 165 ja paino 63-65 kg vähän heiluu noissa lukemissa.Oon itseasiassa aikas tyytyväinen itteeni kun miettii mistä lähtökohdista oon lähteny liikkeelle.Oon painanu joskus 7 vuotta sitten saman verran ja olin 2 kertaa nykyisen kokoinen.Noh ei ollut sillon pituuskasvu loppunu joten se voi ehkä olla siihen liittyvää pyöreyttä :D mutta pointtini oli tässä että nykyisin oon tosi hyvässä ja suht timmissä kunnossa ja tyytyväinen itseeni.Tietysti aina vähän lihasta saa tulla lisää ,eihän muuten olis mitään mikä motivoi :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom