Pituutesi ja painosi - oletko tyytyväinen itseesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Coldie
  • Aloitettu Aloitettu
En ole tällä hetkellä tyytyväinen itseeni enkä ole tainnut koskaan ollakaan. Pahemman luokan sohvaperuna, joka on nyt repinyt itseään niskasta päälle vuoden, mutta ei se niin helppoa ole. Pituuteen oon toki tyytyväinen, 182 cm, mutta paino on about 105, josta rasvan osuus lienee semmonen 20 kiloa, mutta niistä päästään, kolmas osa on lähteny puolessa vuodessa ja vielä on ensi kesään aikaa.

Pituutta 158 ja painoa nyt 56kg. Paino on vaihdellut 54kg-58kg, riippuen aika paljolti siitä, olenko tehnyt aerobista vai enemmän salitreeniä. Edellisen reilun vuoden on mennyt enimmäkseen pelkällä salitreenillä ja sen vuoksi paino nousi. Nyt muutaman kuukauden jälkeen kun aloitin aerobisen paino laski pari kiloa ja senttejä lähti vyötäröltä aika nopeasti 2cm, joka nyt siis 67cm :dance: Minä olen myös niitä ihmisiä, jotka tuijottavat enemmän peiliä kuin vaakaa. Nyt kesäloman loputtua pitää ottaa itseänsä vieläkin enemmän niskasta kiinni ja lopettaa kaikki ylimääräiset herkuttelut!:whip:

Pituus 160 ja paino noin 64 tällä hetkellä.
En ole yhtään tyytyväinen, koska läskiä on kertynyt mahaan paljon..
Aika sohvaperuna olen muutaman vuoden ollut ja nyt treenausta aloitellut, salia ja hölkkää.

Pituus 162 cm ja paino 50. Pituus-paino suhteeseen oon tyytyväinen, mut oon nyt taas kesän aikana alkanu kasvattaa mahaa ja siitä ois tarkotus päästä eroon. Limppaa tai karkkia en ole muutamaan kuukauteen juonut ja nyt kun sais viel ittesä salille ja lenkille niin eiköhä tuo maha tuosta häviä.

Pituus 160cm, olis voinu muutama sentti siunaantua lisää.. Toisaalta pienessä ruhossa pienempikin lihasmassa erottuu paremmin :) Painoa tällähetkellä 50kg, kun vielä pari vuotta sitten pyöri jossain 45kg tienoilla..Olen siis aina ollut ruumiinrakenteeltani "siro" tai pieni.. Matkaa on kuitenkin tavoitteisiin vielä, lisää tuota lihaa tarvittais.Ihan tyytyväinen oon, vaikka aina löytyy parantamisen varaa.

Pituutta tällä 165cm ja painoa viimeisimpien mittausten mukaan 59,9kg! viimeinkin alle 60kg :D Tosin lihasta ei ole kyllä vielä nimeksikään, mutta eipähän sitä kai kenelläkään hirveitä määriä ole parin vuoden treenin jälkeen. Näytän paremmalta kun koskaan ja en muistakaan millon olisin painanu noin vähän! Ala-asteen lopussa tai yläasteen alussa?

Mää oon 170cm ja paino heiluu 70kgn paikkeilla. Ja mitään isompi ängstejä omaan kokoon ei ole. Itse asiassa olen tyytyväinen mitä olen saanut aikaan ja tulevaisuus näyttää valoisalta :D

Keskivartalo nyt aina voisi olla tiukempi, mut täl hetkel en panosta siihen normaalia reeniä enempää. Pääasia on, et yläkroppa kasvaa :whip: Sen keskivartalon saa kyllä kuosiin sitte viimeistään, ko vetää dieetin...

Syön niin paljon ko tuntuu et tarvii ja siinäki pointtina, et makeanhimo pysys poissa. Aamupala, 3 lämmintä ruokaa ja iltapala ja tarvittaessa lisää :kuola: Helmee!

Mittasin itseni joku aika sitten ensimmäisen kerran lukion jälkeen, väliä siis 15 vuotta. Yllätyksekseni olen pitempi kuin kuvittelin. Luulin olevani 159 cm, mutta olenkin 161. Että näinkin voi käydä.

Paino pyörii välillä 57-60. Nyt kesäloman jälkeen painan taas 57 kiloa, kuten viime syksynä ennen punttiksen aloittamista, mutta läskiä on selvästi vähemmän. Olen paljon tyytyväisempi kehooni kuin ennen, vaikka itseni tarkkailun myötä olen myös tullut tietoisemmaksi kroppani puutteista ja vioista.

Pituutta joku 163cm, ehkä. Painoa noin 58. Jos sais kolmisen kiloa pois, niin ehkäpä vois olla kroppaan hiukan tyytyväisempi. Takamus voisi olla timmimpi, olkapäät ja kädet lihaksikkaammat... Oikeastaan koko kroppaan lihasta lisää.

InBody -kehonkoostumusmittauksen mukaan minulle olisi tullut hieman yli 4 kiloa painoa lisää, mistä 3,5 kiloa rasvaa. Oli niitä lihaksiakin tullut! Ihmeellistä tässä on se, että en tunne lihoneeni eivätkä edes vaatteet kiristä mistään! Päätin kuitenkin tarkkailla syömisiäni entistä tarkemmin tästä eteenpäin. Eihän tästä ole kuin yksi suunta, mikä on tietenkin eteenpäin! :)

160 cm ja 51,5 kg.

Muuten oikein tyytyväinen, mutta navan alla olevasta ja kylkiin jatkuvasta rasvamakkarasta haluan päästä eroon. Makkara on tosin aina ollut omalla paikallaan, silloinkin kun painoin kolme-neljä kiloa vähemmän. Makkarasta eroon pääseminen vaatiikin kuuta kuin kilojen tiputtamista, vaikka niistäkin muutama samalla lähtisi :)

Pituus 178cm ja painoa nyt varmaan 67kg. Ideaali tai oma ihanne olisi joku 63kg tällä kehonkoostumuksella. Tietenkin jos oisi lihasta enempi, niin silloinhan tuo painokin nousisi.

En edes jaksa huijata että oisin tyytyväinen - ehkä yleisellä tasolla, joo olen iloinen, etten ole lihava tai anorektinen. Mutta parantamisen varaa on. :)

Ja tod. nök. sittenkin kun olen päässyt tavoitteeseeni en ole tyytyväinen..oon vähä tällänen tuuliviiri. :D

InBody -kehonkoostumusmittauksen mukaan minulle olisi tullut hieman yli 4 kiloa painoa lisää, mistä 3,5 kiloa rasvaa. Oli niitä lihaksiakin tullut! Ihmeellistä tässä on se, että en tunne lihoneeni eivätkä edes vaatteet kiristä mistään! Päätin kuitenkin tarkkailla syömisiäni entistä tarkemmin tästä eteenpäin. Eihän tästä ole kuin yksi suunta, mikä on tietenkin eteenpäin! :)

Ymmärtääkseni noissa mittauksissa on aika suuri virhemarginaali? Luottaisin enemmän mittoihin ja vaatteiden sopimiseen. 3,5 kg on kuitenkin sen verran iso määrä rasvaa, että pitäisi jo näkyä hoikassa ihmisessä. Mä jos kerään vaikka 2 kg lisää läskiä, niin kyllä siinä vaiheessa alkaa jo housut kiristää... :-)

Ymmärtääkseni noissa mittauksissa on aika suuri virhemarginaali?

Samaa sanoi eräs toinenkin! Mutta mutta... Katson nyt kuitenkin hetken aikaa tarkemmin, mitäs syön, koska ei siitä ainakaan haittaa ole. Otan myös mittanauhan käyttöön. :)

mä olen 162/63..paino ei tipu vaikka kuinka yrittäisin tarkkailla syömisiäni eli olen sen jutun jo unohtanut. Ulkomuotoon en ole tyytyväinen. joka paikassa on ylimääräistä ja tahon ne pois. tuota pikaa pitäisi saada salikortti (kunhan vain soittaisivat) ja sit 3x salil viikos. Tavote on saada lihaksia, mut ei nyt alkuunsa ainaskaa mitää kisa kroppaa, mutta katsotaan kuinka paljon innostuu

Multa löytyy pituutta 157 senttiä ja painoa hienot 66 kg. Onneksi mulla sentään on reilusti lihaksia, mutta en väitä, etteikö sitä rasvakerrostakin vähän VIELÄ olisi. :D Olen silti ihan tyytyväinen itseeni ja olen yllättävänkin timmissä kunnossa, vaikkei sitä tuosta painosta ehkä uskoisi. Mä kuitenkin välttelen vaakoja, koska enemmän koen hyötyväni vartaloni tarkkailusta vaatteiden ja peilien avulla. Ne kertovat mulle itselleni enemmän!

Pituutta löytyy n.178cm ja painoa 66-68kg välillä. Kiinteytyä saisi kyllä lisää, mutta koen kehoni olevan suht timmi ja hyvännäköinen :) Mistään ei roiku ylimääräistä, paitsi mahasta hiukan..en tajua miten saisin tuon pömppiksen pois.

Salilla käyn 4krt/vko tekemässä voimaharjoittelua, kävelen ja uin.

Nojuu, meikä on 172cm pitkä ja painoa ihan perrrrkeleesti liikaa, eli 84-85kg. Lihasta on ihan reippaasti, mutta mahaakin sitten löytyy. En ole tyytyväinen itseeni. Toisaalta se johtunee siitä että painoin vielä 2,5 vuotta sitten 100kg ja silleen. Onneksi sitten rupesin tekemään asialle jotain ja onneksi on jotain tapahtunutkin ja tapahtuu koko ajan lisää. Ehkä se fiilis että on itseensä tyytyväinen tulee vielä... vai mitä luulette? :)

Nojuu, meikä on 172cm pitkä ja painoa ihan perrrrkeleesti liikaa, eli 84-85kg. Lihasta on ihan reippaasti, mutta mahaakin sitten löytyy. En ole tyytyväinen itseeni. Toisaalta se johtunee siitä että painoin vielä 2,5 vuotta sitten 100kg ja silleen. Onneksi sitten rupesin tekemään asialle jotain ja onneksi on jotain tapahtunutkin ja tapahtuu koko ajan lisää. Ehkä se fiilis että on itseensä tyytyväinen tulee vielä... vai mitä luulette? :)

Kyllä tuollaisenkin pudotuksen jälkeen saisit olla itseesi tosi tyytyväinen! Suuren työn olet jo tehnyt! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom