Pituutesi ja painosi - oletko tyytyväinen itseesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Coldie
  • Aloitettu Aloitettu
169 cm / 58 kg. Lihas ei tässä kropassa paina (vielä!), mutta pikku hiljaa läskistä lihakseksi ;) . Numerot eivät minullekaan merkitse mitään, vaan se mitä peili näyttää.

Olipa mukavaa lueskella muiden tuloksia!! :) itse olen onneksi päässyt painon tiirailusta eroon!! Tai jos käyn, niin katson vain yleisesti olisiko tullut lisää kenties painoa :dance: tällä hetkellä sitä on sellaiset 70 kiloa... välillä pikkusen päällekkin. Pituutta minulla on silti vaivaiset 163 ja risat!! Kukaan ei puhunut prosenteistaan tuon rasvan suhteen...:rolleyes: suosittelen lämpimästi pihdeillä mittausta!!!! Itse kävin sellaisessa 9 pisteisessä mittauksessa ja odotan innoissani ensi kertaa, jonka aion tehdä ennen diettiä. Oma tulokseni oli tuon painon kanssa 21,9. Toivottavasti massastani jää siis jotain jäljelle dietinkin jälkeen :evil:

158,5 (ja kyllä se puol on tärkee) ja tällä hetkellä 59,6. Paino on pysyny tossa nyt kuukauden vaikka oon koittanu saada vähä painoo tippumaan. Toisaalta kroppa tuntuu kiinteemmältä. Ja siihenhän tässä ollaan pyrkimässä. Pitäis kai unohtaa toi vaaka vähäks aikaa, kun jotenkin toi paino onnistuu masentaa, kun ei oo tippunu. Eli kroppaan en oo nyt tyytyväinen, mutta suunta mihin menossa näyttää hyvältä. :)

Tällä hetkellä olen 168cm ja 62kg. Numerot ei mulle merkkaa oikeastaan yhtään mitään, mulle on tärkeämpää se, miltä näyttää. Ja koska lihasta on kertynyt, niin onkin oikeastaan turhaa tuijotella vaakaa. Oon nyt tammikuun aikana onnistunut vähän jo luomaan kroppaa siihen suuntaan, mihin tarkoitus olisi se kesään mennessä saada. Ja on olen ihan tyytyväinen kehooni, tosin, vielä olisi vähän parannettavaa :)

172 cm / 65 kg, rasvat 20,2 %.
Syödä pitäis ihan hiton paljon enemmän.

No, taidan mennä syömään -->

167/67
Kaippa tuohon pitää vähän olla tyytyväinen kun ottaa huomioon että pari vuotta sitten lukemat oli 167/88.
Parikyt kiloa olen siis laihdutellut, paino kävi jo 65 kilossa, nyt kivunnut varmaankin "tehotreenin" johdosta pari kiloa.
Tosin en ole viime aikoina enää syynännyt pilkuntarkasti syömisiäni.
Tavoitteena on 63, mutta ulkonäkö se on mullekin se tärkein.
Vaaka on kuitenkin hyvä totuudentorvi siinä vaiheessa, kun tietää vetäneensä herkkuja ja olevansa vahvasti noususuhdanteessa, mutta silti uskottelee itsellensä muuta.

Liityin siis parin viikon pohdinnan jälkeen joukkoonne tänään :)

168cm/64kg
Pari vuotta sitten masennus 168cm/75kg
viisi/kuusi vuotta sitten syömishäiriö 168cm/49kg

nyt en halua ajatellakaan laihtumista tai muuten vuoristorata on alla taas.

173 cm / 70 kg. Rasvaprosenttia en ole uskaltanut vielä mitata! :rolleyes:

Jaloissa kivasti lihasta, yläkropassa säälittävän vähän. Läskiä aivan liikaa.

172/75, not happy
Painosta suurin osa vetelää, yritys ois saada muuttumaan ees jotai lihaksiks.
Peilikään ku ei anna yhtään armoa :P
Tavoite ois yhtä vaatekokoa pienempään päästä joskus tulevaisuudessa...:rolleyes:

Mulla 174cm ja 80kg. Lihasta on ilmeisesti melko paljon, koska sanoin terkkarille et oon omast mielest ylipainoinen ja se vaan sano et ihan normaalilta sä mun mielestä näytät.

Liikunnat päivittäin kävelylenkki koiran kaa, 2x viikos lentopallo, kerran puntti ja kerran lätkä.

Minulla painoa on 52-54. Nyt on aikalailla pysyny tos 53 paikkeil. Pitäs joo lihasta saada vähäsen pumpattua. Varsinkin vatsaan,käsiin ja reisiin.:):kippis1:

Pituutta 176cm ja paino siinä 77kg. Ja ihan tyytyväinen, joskin kesäksi nyt saa ainakin 5kg lähtee, että on sitten kivempi roikistella biksuissa. Ja ei minullekkaan nämä lukemat tyytyväisyyttä tee, vaan se miten puntti kulkee ja miltä peilissä itsensä näkee.. Kauheen paljoltahan toi 77kg kuulostaa, mutta mitä sitten :)

160cm ja 48 kg. Olen suht koht tyytyväinen, joskin alakerta on hieman höllyvä :D Joskus myös nakertaa se tosiasia, että painoin vuosi sitten 47kg.. toisinaan haluaisin takaisin siihen painoon. Menen toki terveyteni ehdoilla, joten koitan pysytellä nykyisissä mitoissani :)

Joskus myös nakertaa se tosiasia, että painoin vuosi sitten 47kg.. toisinaan haluaisin takaisin siihen painoon.

:D Kilo vaikuttaa?
Heh, minulla ainakin paino heittelehtii kilon tai kahden kilon välillä riippuen liikkumisista ja syömisistä! Ei kannata ihan sokeasti yhden kilon päälle katsoa jos muuten tuntuu hyvältä: siinä kilossahan voi olla vaikka vähäsen lihasta.

Kyllä toi kilo saattaa joillain vaikuttaakkin aika kivasti, esim minä, en liho niin millään, tosin en laihdukkaan, mutta jos se kilo yhtäkkiä tupsahtaisi jostain,ja jos kyse olisi läskistä niin se näkyisi kyllä mahassa, sekä persuuksissa.

Kyllä toi kilo saattaa joillain vaikuttaakkin aika kivasti, esim minä, en liho niin millään, tosin en laihdukkaan, mutta jos se kilo yhtäkkiä tupsahtaisi jostain,ja jos kyse olisi läskistä niin se näkyisi kyllä mahassa, sekä persuuksissa.
Hah! Et voi oikeasti olla tosissasi. :lol2:
Yksi kilo ei varmasti näy selkeästi päälle päin. Se näkyy eniten oman pään sisällä.

kyllä se vaan näkyy :D no ei nyt mitenkään järkyttävän erityisesti mutta maha kasvaa tai sitte se on muuten vaan turvonnut :D

Olen nykyisin ihmeen tyytyväinen, vaikka olenkin massaa keräillyt muutaman vuoden sisällä suhteellisen runsaasti. Toisaalta voisin kyllä väittää, että lihastakin on tullut aika paljon. Painoluokka on noussut, ja pitkään kesti tottua siihen, että nyt olen isompi. Varsinkin, kun valmentajat ja tuomarit aina muistivat punnituksessa ihmetellä isoon ääneen sitä, miten painava olen. Muistavat vieläkin, mutta olen alkanut sopeutua heidän "huumoriinsa" samalla kun olen sopeutunut omaan kroppaani. Pituutta on hiukka vajaa 165 cm ja paino nyt 59-60 kg, sarja -57 kg.

Edit. Mulla näkyy yksikin kilo. Oikeasti. Silmien koosta ja poskista - ja ihan vähän mahasta :D

:D Kilo vaikuttaa?
Heh, minulla ainakin paino heittelehtii kilon tai kahden kilon välillä riippuen liikkumisista ja syömisistä! Ei kannata ihan sokeasti yhden kilon päälle katsoa jos muuten tuntuu hyvältä: siinä kilossahan voi olla vaikka vähäsen lihasta.

Sanotaanko, että taustani huomioon ottaen tämä kilo vaikuttaa enemmän korvien välissä :down:

Suositut

Back
Ylös Bottom