Pituutesi ja painosi - oletko tyytyväinen itseesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Coldie
  • Aloitettu Aloitettu
Hmm, mulla oli paino pudonnu viime punnituksesta (reilu kuukauden takainen) kilon, vaikka en kyllä yritä laihduttaa. Rasvaprosentti oli pysynyt samana. :) Eli nyt 168cm/63kg.

Pituus 180, painoa 81. Tavoitteena olisi saada muutama kilo pudotettua. Ei tämäkään paino minua häiritse, mutta muutamaa kiloa hoikempaan olemukseen olisin tyytyväisempi.

Heippa
Pituus 167 ja painoa 60kg. En ole tyytyväinen, kovasti yritän pyristellä rasvan polttamisen puolesta, voisi vaikka tuo puntari näyttää 2-3kg vähemmän.

--> siispä punttia ja lenkkiä :)

Kävin juuri postaamassa tuohon rantakuntoon 2008-threadiin, eli en ole tyytyväinen? En koe olevani lihava, mutta haluaisin lihasta läskin tilalle! Ja terveys näkökulma on myös tärkeä, en tästä enää nuorru ja kolotukset ja kankeudet huomaa selvemmin kuin vaikka viisi vuotta sitten... Pituuteni on 171 cm ja paino n. 72 kg.

Joo sama homma täällä! Pituutta 177 cm ja paino 70kg, kenkä 40-41. Tänään totesin taas peilisalissa että olis ihana olla pari senttiä lyhyempi.

Me ollaankin Sabinen kans ihan tasan samoissa mitoissa! Itse kyllä viihdyn oikein hyvin näin pitkänä, enkä haluais ollenkaan senttejä pois. Ainoastaan treenihousuja ostaessa on välillä hankala löytää tarpeeksi pitkiä lahkeita...

Tuo 70kg tuntuu mulla olevan paino, johon jumitan aina. Alle ei mene millään, vaikka eipä taida olla tarvettakaan. :)

Tossa syksyllä paino oli kivunnu 58 kg asti, nyt se sitten romahti sieltä alas 53 kg ikävien tapahtumien johdosta. Piti kiristellä ens kesäks, mut se käviki itsestään nyt sitten. Harmittaa kun en pysty treenaamaa viellä, syö meinaa lihasta tollanen.

Nii tosiaan pituus oli 157 cm.

Tossa syksyllä paino oli kivunnu 58 kg asti, nyt se sitten romahti sieltä alas 53 kg ikävien tapahtumien johdosta. Piti kiristellä ens kesäks, mut se käviki itsestään nyt sitten. Harmittaa kun en pysty treenaamaa viellä, syö meinaa lihasta tollanen.
Nii tosiaan pituus oli 157 cm.
Mulle kävi samallai, tosin pituutta on 170. Paino taisi olla alimmillaan sen 53 ja rapiat. Nyt painoa on noin 58kg. Olen suht jämäkkä rakenteinen (sporttinen) rakeenteeltaa, että vaikka mä oonkin painanut vähän pituuteeni nähden niin silti en (omasta mielestä) ikinä mikään tiku ole ollut. Ja nyt tosiaan on vuoden verran saliteltu tosi mielellä ja kivaa on :) olen tyytyväinen itseeni, lihasta vaan saisi olla enemmän!
Näillä jatketaan, positiivisella mnielellä, motivaatiolla ja tietenkin kovalla työllä :rock:

190 / 95-100kg , todella tyytväinen

En tiedä mikä mättää, paino hivunnut hiukan alle 65 kiloon, eikä laske mihinkään. Treenaan monta kertaa viikossa salilla ja juoksen, ja syön varmaan liian vähänkin jo, tuntuu että vatsan kohdalle on hiipinyt ihme löysä röllykkä joka ahistaa, vaikka toisaalta koskaan en ole ollut fyysisesti näin hyvässä kunnossa tietyllä tavalla. Mulla on nyt varmaan kroppa jotenkin sekaisin ja pää kanssa, koska tämä olotila ei nyt ole ollenkaan hyvä :itku:, pelkään vaan sitä että alan lihoa, koska aiemminkin mulla on paino-ongelmia ollut ja sitten elämässä on stressiä kaikenlaisista asioista. Ja siihen punkeroaikaan en tahdo koskaan palata.

Nyt pitäisi jotenkin nollata pää ja miettiä elämää uuteen uskoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom