Pituutesi ja painosi - oletko tyytyväinen itseesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Coldie
  • Aloitettu Aloitettu
157cm ja noin 50 kiloa. Painoon olen ihan tyytyväinen, sen jakautumiseen en. Vyötärönympärys ja reidenympärys ovat melkein samat eikä se näytä kovin kivalta:(. Muualta en oikein voi kovin montaa kiloa laihtua joten pitää koittaa muilla keinoin saada nuo jalat näyttämään vähän sopusuhtaisemmilta.

164 cm ja paino noussut nyt 52,5 kg.
Edelleen mua hirvittää painonnousu, ja yritän päästä vaa'asta eroon. Aika hyvin sujuu, mutta mittanauhasta en luovu.

Sitä vaan tulin sanomaan, kun tässä ennen salille ja töihin lähtöä katselin peiliin, niin olen kyllä paljon tyytyväisempi kroppaani, vaikka siinä työsarkaa onkin. Mun kädetkin on muuttunut hirveesti, vaikken kovin pitkään ole treenannut. Hyvästi laihaläski Jepu-Ankka! :)

183cm ja 64kg...

niin, ja ei paljon huvita. Mielen pistaa matalaksi samaan aikaan tieto siita etta tama hadintuskin normaalipaino ei juuri lihaksia sisalla ja toisaalta sairas paniikki (kirjaimellisesti sairas - sairastan bulimiaa) koska olen syomaan opetellessani lihonnut 5kg muutaman viime kuukauden aikana. Tervetta puolta siis harmittaa kun en ole tarpeeksi terve ja sairasta puolta kun en ole tarpeeksi sairas=laiha

noh, parenpaan pain menossa:)

154/~52

Olen tyytyväinen, vaikka paino noussut siitä iän ikuisesta ~47 kilosta nyt tuohon noin puolessa vuodessa. Ensiksi oli tarkoitus tiputtaa se takaisin, mutta enpä nyt taida jaksaa keskittyä siihen. Mahassa nuo kilot näkyvät. Ruokavalion olen hiljattain muuttanut terveellisempään suuntaan, saa nähdä tapahtuuko muutoksia.

pituus 168 ja paino 58 kg

Kaksi vuotta sitten olin rapakunnossa ja ylipainoinen. Aloin lenkkeilyn ja sitten punttiksen tavoitteenani lähinnä laihtua ja päästä parempaan (yleis)kuntoon. Tiputin painoa reilusti ja näytin omiin silmiini rimppakintulta isolla mahalla. Nyt treenaan puntilla enemmän ja annan painon nousta. Vähitellen on peilistä ruvennut katsomaan aiempaa kauniimpi nainen.

Kävin tänään terkkarilla, olin sit kasvanu kahden vuoden takaisesta mittauksesta parisen senttiä, ja nyt pituutta huimat 170.5 cm! Maaginen raja ylitetty,jee :) Painoa kaikki vaatteet päällä vähän reilu 66kg. Vaatteet päällä oon tyytyväinen itteeni, mut ilman niitä paljastuu epäkohdat :P Mutta kohta alkaa pieni kiristely kesää kohti :)

Pituutta on kertynyt 171 cm ja 11.1.08 puntari näytti 55 kg. Olen vuodenvaihteessa aloittanut punttisalilla ja ryhmäliikunnas käymisen; puntilla 3-4x/vko ja switching/bodypump 2-3x/vko. Ruokavaliota olen muuttanut aika paljon. Olen aika tyytyväinen tämänhetkiseen itseeni, mutta haluan painoa ja lihaksia lisää!

On niin suhteellista onko tyytyväinen vai ei. Ja riippuu se hetkestäkin ja mielialasta. Mut faktat ovat että pituutta 162cm ja paino on siinä kuudenkytä kilon hujakoilla. Läskiä löytyy, mutta ei liikaa. Oon painanut enemmänkin ja sillon se jo häiritsi. Tietty piffiä sais tulla lisää (niin... ainahan sitä sais tulla!) ja sitä kautta painokin sais nousta, läskille ei kiitos... Vaikka onhan se niin että jos haluaa lihasta ei sitä läskiäkään voi välttyä saamasta, siis jos on pluskalorit.

Öö, vastasinko ollenkaan ite kysymykseen. Kai se tuolla jossain välissä sekin seisoo. Eli ihan ok, mutta parempikin aina sais olla (enemmän lihasta ja vähemmän rasvaa). Nii ja tosiaan punttia 4-5 x/vko ja sitten kerrasta pariin viikkoon vapariharkkoja (loikkia, akrobatiaa mitä siihen nyt liíttyy) + aikastalailla fyysinen duuni viidesti viikossa (sis. mm. portaiden juoksua ja fillarilla polkemista - kelissä kun kelissä :D) ja toinen duuni jalkojen päällä seiskoskelua iltaisin ja viikonloppusin, neljästä-kahdeksaan tuntia. Näin täällä.

157 cm ja 55 kg. Painosta en niin välitä, pääasia mitä peili kertoo ulkomuodosta. Toivottavasti tästä on suunta kohti tiukempaa kroppaa :)

170 ja 86kg. En tod tyytyväinen ja vielä kaukana ulkoisesta punttimimmistä ;). Dieetillä siis olen, ja pari kiloa onkin jo tipahtanut :). Mutta matkaa siis vielä on, kun nyt ensin pääsisi sinne 70 kilon tietämille. Halu ja motivaatio on kova tällä hetkellä, v******nuin itseeni täydellisesti vuoden vaihteen jälkeen. Pitää vaan katsella kivoja motivoivia kuvia ja uskoa itseensä, niin eiköhän tää tästä. Kivaa että on olemassa tällainen foorumi mistä saa apua ja tukea :rock:.

170 senttiä ja 63 kiloa.

Ehkä 5 kiloa enemmän kuin vuosi sitten. Olen ihan tyytyväinen, mitä nyt mahan pömpötys meinaa joskus vähän ärsyttää :rolleyes: En nää näillä mitoilla syytä dietata, joten mahan koitan saada kuriin tekemällä syviä vatsoja paaaljoooon. Katotaan mitä tapahtuu...

Pituus 168,5cm paino on tällä hetkellä 63kg, eli olen taas laihtunut hieman...koostumukseen olen ihan tyytyväinen.:D

Pituus n168cm. Musta tuntuu, et punttaamisen vaikutuksesta pittuuta on voinut tulla sentti pari lisää, koska ryhti on suoristunut.. :rolleyes:
Paino tällähetkellä varmaan joku 67kg ja vielä tosta nouseekin, tai ainakin kun lihaskasvu on tavoitteena, niin eiköhän se painokin sitten nouse. Mulle on ihan sama mitä painan. 100kiloakin käy, jos peili miellyttää ja salitulokset ovat hyvät. :D Tällä hetkellä näytän melko "normaalilta". Höllyvää on, mutta alle on alkanut selvästi rakentua kaunista lihasta. ;) Mulla ei oo painon kanssa mitään sellasta "vitja kun pitäs painaa sen ja sen verran", vaan jos en oo tyytyväinen, niin punttaan tarpeeksi ja sit katsotaan tarviiko dieetata. Ja mä haluan kasvattaa ensin ne kunnon lihakset, ettei dietin tulos oo sitten +-nolla.

Pituus 166 cm ja paino n. 63 kg. Olen lakannut haaveilemasta alle 60 kg:n painosta ja lopettanut väkisin laihduttamisen, tämä on mun kropalle selvästi luonnollisin olotila. Muutama läskikilo tuolta perseestä ja reisistä vois kyllä muuttua lihakseksi ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom