Pituuskasvu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kiekko
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi helvetti ku alkaa pelottaa kasvoin viime vuonna 10 cm ja tulin 176 pituuteen nyt oon 180 vuotta myöhemmin.Viimiseen parin kuukauteen ei oo tullu mitää vaikka senttejä mulle on aina tullu hyvin tasasest.Älkää ihmiset sanoko,että toivo 188 minimitavotteeseen on menetetty:itku:

ps:Onhan tääki pituus hyvä,mutta ku oon aina kasvanu tasasest ja nyt pysähty yllättäen siks pelottaa.

hitmään sanoi:
Voi helvetti ku alkaa pelottaa kasvoin viime vuonna 10 cm ja tulin 176 pituuteen nyt oon 180 vuotta myöhemmin.Viimiseen parin kuukauteen ei oo tullu mitää vaikka senttejä mulle on aina tullu hyvin tasasest.Älkää ihmiset sanoko,että toivo 188 minimitavotteeseen on menetetty:itku:

No oo vaan onnellinen. Paljon helpommin löytyy sopivia vaatteitakin kun ei oo mikään honkkeli. ;)

EDIT: Nii ja lihaksetki näkyy helpommin. Tajuttomat massat pitää olla pitkillä tyypeillä että näyttää miltään. Erityisesti tämän takia tykkäänki valtavasti olla näin pitkä. :curs:

Ei se pituuskasvu aina ole pääteltävissä vanhemmista. Isä ja kaksi veljeään kaikki +190cm, minä jäin 178cm:iin. Pituuskasvu loppui yläasteella.

Ite en oo puoleen vuoteen kasvanu merkittävästi (max. sentti kaks). Tällä hetkellä oon n. 198cm. Ja 199,5cm pitäisi tulla kämmenpohjakuvauksen mukaan. Eli ilmeisesti riittävästi?

Ja ikää siis on nyt vielä 16, alle kuukauden päästä 17.

Kasvoin 2 senttiä vielä intissä tai sen jälkeen, silloin 188 nyt 190. Tai no en siis tiedä koska noi sentit on tullu.

185 enkä usko enää venyväni. Mulla se loppu joskus 16 vuotiaana.
12-vuotiaana vuoden sisään venähti 25cm ni se oli aika kummallisen tuntusta.

Mä kasvoin nopeimmillani tuossa 7-8 luokan välissä. Siten, että meni selkäkin solmuun. Intin aikana vielä 19 vuotiaana tuli pari senttiä. Mutta ihan kuin vieläkin kasvaisin pituutta. :D Musta kasvukäyrien perusteella ennustettiin jotain 175cm, mutta pieleen meni.

kiekko sanoi:
Susta tulee sit varmaan jotain 215 senttiä :hyper:
Mut mä sanon et toi 17 senttiä intissä kasvu on :anssi:

Sanoppa kuule nappula ihan mitä vaan. Tämmöset oli mittaustulokset ja sitä jaksettiin nauraan koko suvun voimalla niin kauan ku eno eli.

Siloposki sanoi:
Kasvoin 2 senttiä vielä intissä tai sen jälkeen, silloin 188 nyt 190. Tai no en siis tiedä koska noi sentit on tullu.

Parikymppisenä intissä mitattiin mullakin 188cm. (-95) Sen jälkeen en ole pituuttani tarkastanut. Pari vuotta sitten työpaikan terveystarkastuksessa mitattiin 190cm.
Pitääkin päivittää profiilia...

Älkää valittako :D

Itse kasvoi yläasteella 180 senttiseksi ja siihen jäätiin. Kädet taas kuin orangilla ja syliväli n.200cm. Vaatteiden löytäminen todella vittumaista kun hihat aina liian lyhyitä.

En tiedä sitten jatkuiko käsien kasvu kun mies ei enään kasvanut. Yritä nyt sitten noihin siimoihin saada lihasta!

Mulla on kans käsien väli pidempi kuin pituus. Ja olin intissä 180cm. Sen jälkeen olin mittauksessa n.vuosi sitten(ikä nyt 28v.) ja pituutta 186cm! Ei käsitä. Ja selkä operoitu kahdesti, minkä pitäisi lyhentää 1-2cm pituutta.(välilevyjä leikattu pois)

EDIT: olin intissä 20v.

Ala-asteella olin luokkani pisimpiä vaikka olin todella huonouninen ja vähäruokainen. Yläasteella sitten kaverit venähti yksi toisensa jälkeen mun ohi ja mä kasvoin tasaisen tappavaa tahtia... Seiskalla oli 160cm, ysillä jotain 170cm. Viime jouluna pituutta oli 175cm ja nyt on 179cm, joten pituuskasvu on kiihtymässä! Tätä kyllä terkkarin kanssa ihmeteltiin. Hitto, ikää kohta 17vee ja nyt se kasvupyrähdys kait sitten tulee. :D

Itse veikkaan, että punttisalin aloituksella viime jouluna on jotain merkitystä, kun sai syömiset kuntoon.

arppa sanoi:
Älkää valittako :D

Itse kasvoi yläasteella 180 senttiseksi ja siihen jäätiin. Kädet taas kuin orangilla ja syliväli n.200cm. Vaatteiden löytäminen todella vittumaista kun hihat aina liian lyhyitä.

En tiedä sitten jatkuiko käsien kasvu kun mies ei enään kasvanut. Yritä nyt sitten noihin siimoihin saada lihasta!

...Mutta maastaveto varmaan sujuu ihan hyvin? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom