Pituuskasvu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kiekko
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus ala-asteen terkkarilla ennuste oli 190cm rajoilla ja tällä hetkellä ehkä just 185.

195cm, ennuste taisi olla 190.
kumma kun ees kasvoin ku suurin osa teini-iästä meni 6tunnin yöunilla ja paskalla safkalla näin jälkiviisaasti miettien.

e. ja ihan järkyttävät arvet kasvusta jaloissa kun venyin pahimpana aikana 10cm vuoden aikana.

195cm, ennuste taisi olla 190.
kumma kun ees kasvoin ku suurin osa teini-iästä meni 6tunnin yöunilla ja paskalla safkalla näin jälkiviisaasti miettien.

e. ja ihan järkyttävät arvet kasvusta jaloissa kun venyin pahimpana aikana 10cm vuoden aikana.
Eihän 10cm/vuosi ole mitään epänormaalia. Itekin kasvoin joskus 10.5cm/vuosi. Velipoika kasvoi joskus kesän aikana 10cm...:rolleyes:

Itse olen 18v ja 181,5cm pitkä. Ennuste on 183-185, ja terveydenhoitaja meinasi joskus pari vuotta sitten, että siinä 19-20v:nä tulee vielä viimeiset sentit. Olen nyt kuitenkin ollut niin kauan tuossa noin 181cm, että en usko että tulee enää lisää, eikä se edes haittaa vaikka ei tulisikaan :rolleyes:

Mun ennuste oli 173cm, nyt olen 173 ja en tästä enää kasvakkaan oikeastaan ollenkaan. Kyllä mulla se pituuskasvu on ohi. Ehkä sentin saattaa vielä venyä muutamassa vuodessa..

Eihän 10cm/vuosi ole mitään epänormaalia. Itekin kasvoin joskus 10.5cm/vuosi. Velipoika kasvoi joskus kesän aikana 10cm...:rolleyes:

Saatto se tietenki mennä enemmänki. Puolen sentin syvyset arvet ympäröi reisiä. Komeetha ne on etenki talvella jolloin rusketusta ei ole yhtää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom