Pipo päässä treenaaminen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Palstalla on ollut paljon juttua, että kannattaa treenata esimerkiksi collegepaita päällä, että saadaan lämpöä kroppaan. Olisiko pipo päässä treenaaminen hyvä vaihtoehto? Pipo kuitenkin eristää enemmän lämpöä kuin collegepusero.

Tulin vaan miettineeksi tällaista juttua. Onko joku niin HC, että treenaa pipo päässä? Ei ainakaan olisi niin tukala olo kuin college päällä mutta lämpöä tulisi varmasti kehoon.

Tästähän oli jotain juttua täällä joskus aikoinaan, sillon ainakin kaikki dissas että vaan :david: treenaa pipo päässä. Itse tohon kysymykseen en kyllä osaa mitään sanoa muuta kun et hikoo varmaan päänahka ihan helvetisti ja alkaa hiukset putoilemaan jos pidempään jatkuu

Treenaa vaikka sombrero päässä. Hitto kaikkea sitä mietitäänkin:)

coolit jätkät treenaa pipo päääs.. eli en mä ainakaa :D

Muutaman kerran on näkyny salilla parikin kundii pipo päässä ja tossa nyt se jo edellä mainittu ---> :david:
Eikö se kuulu jo hyviin tapoihinkin että hattuja ei pidetä sisällä päässä :whip:

Krice sanoi:
Treenaa vaikka sombrero päässä. Hitto kaikkea sitä mietitäänkin:)

Mulla tuli kerran salilla vastaan ukko jolla oli joku vanha huopahattu päässä :D

täytyy kyllä olla aika hc jos pipo päässä treenaa, eikös päästä haihdu suhteessa eniten lämpöä. viimekesänä vedin huppari päällä salilla ja sekin oli välillä aika tappoa, saati sit pipon kanssa :D

Aikalailla oma asiahan tuo on, että missä asusteissa treenaa. Kertaalleen eräs vanhalla salilla eräs treenasi puvussa ja puhui puhelimessa samalla kun teki vatsoja, eli kukin tallaa tyylillään.

Meijän salilla käy jannuja ja niillä jos minkä sorttista huivia(!) tai sit lippistä päässä, en tiedä mun mielestä menee överiks, kunhan on siistit/ toimivat salivaatteet muuten....

Itse hikoilen kuin sika pään kautta niin pakko pitää jonkunlaista riepua päässä ettei hiki valu silmiin. Ennen oli käytössä perinteinen jenkkihuivi ratkaisu mutta nykyään tulee käytettyä UA:n skull cappia.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyl toi pipomuoti on meikäläisen mielestä mennyt yli jo aikapäiviä sitten. Ei muutenkaan tarttisi niitä pipoja sisällä pitää, etenkään missään salilla. Tosin nämä herrat jotka pipoa sitten pitävät, reenaavat yleensä niin kevyesti, että aika sama onko pipo päässä... Kuuma niille ei tuu kuitenkaan (voi johtua kyllä myös waifbiitteristä).

Luulis sen nyt olevan ihan jokaisen oma asia, treenaako pipo päässä vai ilman...:jahas:

IronFist sanoi:
Luulis sen nyt olevan ihan jokaisen oma asia, treenaako pipo päässä vai ilman...:jahas:

Niinpä, lippistä ja huivia näkee kuitenkin paljon, mitä ihmeellistä siinä pipossa on? Sanotaan nyt vielä, että itellä ei ole päässä kuin hiukset treenin aikana ja sitä collegeakaan en käytä.

Kyllähän noita pipoja ja lippiksiä sillon tällöin näkee. Ite en kyl vois kuvitellakaan pitäväni kun pää hikoilee niin saatanasti aina reenin aikana. Ei sinä mitään jos pipo päässä reenaa, ei se nyt niin paha tyylivirhe ole, verrattuna esimerkiksi farkkuihin. Toki saattaa herättää hieman huomiota jos se pipo on joku karmee mummon 50-luvulla kutoma villamyssy, joka peittää koko pään :D

penkkiin saa hyvin lisä kiloja pipolla.

Sama se mulle on jos joku tahtoo pipoa treenissä käyttää. Itse en ihan pipoa sentään voisi pitää koska tulee liian kuuma. Lätsä päässä sitten taas treenaan hyvinkin usein, mutten aina. Eli vastaus: en näe siinä mitään pahaa.

Sellanen House of Pain -pipo ainakin olis siisti. Tai sitten Bula-lakki.

No samapa tuo mutta tyhmältä ainakin näyttää.:rolleyes: :david:

Kesällä mullaki huivi päässä ku hikee puskee kuumassa salissa niin saatanasti!

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom