Pipo päässä treenaaminen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
neutraali sanoi:
penkkiin saa hyvin lisä kiloja pipolla.

:hyper: hervoton toaalirepeäminen

:jahas: ite käytin yhdessä vaiheessa huivia pitkähkön liuhuletin takia. Pysy suortuvat poissa silmiltä. Nyt on tukka lyhyempi niin eipä tuu totakaan käytettyä. Pipoo en kyllä laittais - sen täytyy olla todella kuuma ja tukala. Lämpöö riittää ihan ilmankin.

Kuka nyt pipo pääs treenaa ku on muutenki kuuma? Kaikkee kans :)

tiieitiijuu sanoi:
tällä sinun käsitykselläsi ei varmaankaan baariinkaan / yökerhoon voisi mennä lippis/pipo päässä, koska silloin ei kunnioita ravintohenkilökuntaa ? ;)

Oikein. Lisäksi se näyttää äärettömän typerältä.:D

Mutta kaikki tehköön niin kuin itse asian parhaaksi näkevät. Totuus on kuitenkin se, että hyviin tapoihin kuuluu hatun ottaminen päästä sisällä ja syödessä.

Mutta tämä on vain minun mielipiteeni, muut toimikoon kuten tahtovat.

Itse treenaan vain siitä syystä pipo päässä, että hiukset tulisivat muuten kokoajan silmille Sarjoihin keskittyminen jäisi vajaiksi kun joutuisi kokoajan puhaltelemaan hiuksia pois silmiltä ja suusta.
Tähän mennessä kukaan ei ole salilla edes katsonut pahasti pipo päässä treenamistani.
Kun muuten on hyvät käytöstavat niin ei tuo pipon päässä sisällä pitäminen maata kaada:rolleyes: :rolleyes:

Sepsis sanoi:
Oikein. Lisäksi se näyttää äärettömän typerältä.:D

Mutta kaikki tehköön niin kuin itse asian parhaaksi näkevät. Totuus on kuitenkin se, että hyviin tapoihin kuuluu hatun ottaminen päästä sisällä ja syödessä.

Mutta tämä on vain minun mielipiteeni, muut toimikoon kuten tahtovat.

sul taitaa olla jotain henk. kohtaista hattuja vastaan. mikä siinä hatun päässä pitämisessä sisällä näyttää niin typerältä? samalta se päässä näyttää ku ulkonakin.

Joopajoo, tämä asia olikin varmaan sitten tässä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom