Pipo päässä treenaaminen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllähän niitä huiveja ja lippiksiäkin näkee niin miksi sitten pipo olisi niin paljon hirveämpi valinta? ohut kesäpipomallinen juttu itseasiassa olisi välillä ihan kätevä kun tuppaa hikeä valumaan simmuihin asti

Kyllähän se sillä tavalla on, että jos pipoa on tarve pitää päässä, niin viestiä salivastaavan suuntaan. Että vääntää lämpöä vähän lisää.

Niin kuin täällä moni jo totesikin, että näkee salilla jos jonkinmoista pähinettä. Yleinen mielipide on kyllä se, että sut tuomitaan alottelijaks joka huolehtii liikaa ulkonäöstään.
Jos et välitä siitä mitä muut ajattelee niin pidä ihan rauhassa
Tuskin kukaan täällä sanois mitään päähineitä vastaan jos
esim. Savolainen treenais pipo päässä.

Mun puolesta vedä vaikka kortsu päähäs jos siitä jotain hyötyä on.

Muutaman lisätoiston varsinkin penkkiin saa,ku pitää pipoa jossa on Pelicansin logo.
:offtopic: Perustuu siihen,että kaikki muut salilla olijat aloittaa armottoman vittuilun.
Mainittakoon vielä,että asun lahdesta n.valovuoden päässä,joten muita pelikaani faneja ei ihan läheltä löydy...:itku: (onko niitä lahdessakaan?)

neutraali sanoi:
penkkiin saa hyvin lisä kiloja pipolla.

Taitaa olla tämä pipo... :hyper:

pipa1.jpg

Aivansamaonkopipopäässävaiei. Iteki voisin olla joku lightversio päässä.

HITTO! bossi ehti eka..

Sitä olin vaan sanomassa, että jos omistaa pakkispipon ni päähän vain ja puntille :hyper:

ei oo pakkis pipoa eikä tuu olemaan:) ja sanottakoon että tuo mun pipo heitto oli läppä jos joku ei älynny. lähinnä siksi sen sanoin koska gene käyttää pipoa penkkaillessaan ja sillähän tulokset nousee:)

-Marchi- sanoi:
Tosin nämä herrat jotka pipoa sitten pitävät, reenaavat yleensä niin kevyesti, että aika sama onko pipo päässä...

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=838103&postcount=1

Hyvin se liha näköjään tarttuu kevyesti reenaillenkin.

Miten voi ketään haitata, jos jollain sattuu olemaan pipo päässä salilla? Ja jos kerran haittaa, niin repikää ne pipot pois sitten niiden päistä.

Snoopie sanoi:
Palstalla on ollut paljon juttua, että kannattaa treenata esimerkiksi collegepaita päällä, että saadaan lämpöä kroppaan. Olisiko pipo päässä treenaaminen hyvä vaihtoehto? Pipo kuitenkin eristää enemmän lämpöä kuin collegepusero.

Tulin vaan miettineeksi tällaista juttua. Onko joku niin HC, että treenaa pipo päässä? Ei ainakaan olisi niin tukala olo kuin college päällä mutta lämpöä tulisi varmasti kehoon.

Voispa toimiakin. Ei muuta kuin kokeiluun ja kerro kuin pelas! :)

Mutta, en usko että tuo ajaa collegepaidan tehtävää. Eli se että sun kuuppa paahtuu ei tarkota kuiteskaan sitä että sun kädet ja olkapäät saa riittävästi lämmitystä. Esimerkkinä, kun reenailen jalkoja, niin polviin sattuu hyvistä lämmittelyistä huolimatta jos oon shortsit jalassa, kun taas paksut verkkarit jalassa ei ongelmia vaik alkulämmittelyt jäisivätkin vähemmälle.

aivan sama mulle... onhan lippispäitäkin...hohhoijaa :itku:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyllä ehdottomasti kannattaa, olen saanut treenikaveria syksyn mittaa penkissä yli 10kiloa kiinni treenaamalla pipo päässä.

tulisko siihen päälle vielä 10 kg jos pitäisi karvalakkia ja pilkkikäsineitä?

masahiko sanoi:
Kyllä ehdottomasti kannattaa, olen saanut treenikaveria syksyn mittaa penkissä yli 10kiloa kiinni treenaamalla pipo päässä.

ahaa,nostat siis pipolla?

Heh vanhalla salilla treenas yks jätkä usein villapaita päällä. Ja sillä roikku arskat kaulaaukosta toisen sangan varassa:eek: :rolleyes:

Pipo päässä treenaaminen on coolia:D
Mutta "poussaus" tarkoituksessa sen pitäminen treenin aikana on kyllä siinä ja siinä...ettei ole jo naurettavaa..?

SEAGRAM sanoi:
Heh vanhalla salilla treenas yks jätkä usein villapaita päällä. Ja sillä roikku arskat kaulaaukosta toisen sangan varassa:eek: :rolleyes:

Oli varmaan valmistautumassa body-kisoihin ja viimeistelyt päällä :D

Jyväskylän monnari on pipopäiden mekka! Yleensä siihen liitetään myös läheisesti Jofan verryttelyasu :D

Tuli vaan mieleen, että nyt ku tuota roipetta ollaan pukemassa salille päälle enemmän ku pakkasella kauppareisulle, niin miten siinä edes näkee lihaksiaan? Ei sillä, että niissä mitään näkemistä juuri olisi, mutta kyllä mun mielestä ois vaikea tehdä esim hauiskääntöjä, ilman että näkisi niitä narujaan. :D

-Marchi- sanoi:
Kyl toi pipomuoti on meikäläisen mielestä mennyt yli jo aikapäiviä sitten. Ei muutenkaan tarttisi niitä pipoja sisällä pitää

En voisi kuvitellakaan pitäväni mitään pipoa päässä missään sisäurheilulajissa, polla kuumottaa muutenkin.

Mikäs vittu siinä muuten on, että nuoret miehet ei osaa sen verran tapoja, että lakki päässä ei mennä ruokapöytään? Johan se nyt intissä viimeistään opetetaan...

Ozzy sanoi:
En voisi kuvitellakaan pitäväni mitään pipoa päässä missään sisäurheilulajissa, polla kuumottaa muutenkin.

Mikäs vittu siinä muuten on, että nuoret miehet ei osaa sen verran tapoja, että lakki päässä ei mennä ruokapöytään? Johan se nyt intissä viimeistään opetetaan...

Silloin ku me olimme pieniä, pipoa ei suostuttu pitämään päässä edes 20 asteen pakkasessa, vaikka aikuiset miten komentivat. Ehkä se on nykylapsilla sama juttu, mutta toisinpäin. :rolleyes:

Ei se niin vakavaa ole...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom