Pipo päässä treenaaminen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Ozzy sanoi:
Mikäs vittu siinä muuten on, että nuoret miehet ei osaa sen verran tapoja, että lakki päässä ei mennä ruokapöytään? Johan se nyt intissä viimeistään opetetaan...

Ehkä ne tavat saattaa muuttua aikojen saatossa..? Varsinki sellaset tavat saattaa joskus väistyä joilla ei ole mitään järkevää syytä.

Ozzy sanoi:
Mikäs vittu siinä muuten on, että nuoret miehet ei osaa sen verran tapoja, että lakki päässä ei mennä ruokapöytään? Johan se nyt intissä viimeistään opetetaan...

sen takia, että aamulla ei jaksa/ehdi aina laittaa hiuksia. kerro sinä järkevä syy miksi se pitäisi ottaa ruokapöydässä pois ?

Habamih sanoi:
Tuli vaan mieleen, että nyt ku tuota roipetta ollaan pukemassa salille päälle enemmän ku pakkasella kauppareisulle, niin miten siinä edes näkee lihaksiaan? Ei sillä, että niissä mitään näkemistä juuri olisi, mutta kyllä mun mielestä ois vaikea tehdä esim hauiskääntöjä, ilman että näkisi niitä narujaan.

miksi ihmeessä ne lihakset pitää nähdä treenatessa :eek:. emmä ainakaan kovin usein näe jalkoja, selkää, olkapäitä tai varsia treenatessa. kehittyykö se lihas paremmin, jos ne näkee treenatessa ? :D

tiieitiijuu sanoi:
miksi ihmeessä ne lihakset pitää nähdä treenatessa :eek:. emmä ainakaan kovin usein näe jalkoja, selkää, olkapäitä tai varsia treenatessa. kehittyykö se lihas paremmin, jos ne näkee treenatessa ? :D

Eikös iso arska aikanaa katellut käsiään treenatessa ja tsemppasi itseään : "Ne on vuoret..."

Ja melko vuorethan niistä tuli.

:D

tossahan onki ideaa.. pitäs varmaan ruveta treenaamaan pelkät boxerit jalassa salilla. sitähän ois colemanin kokonen sit in no time...

PS. :D

tiieitiijuu sanoi:
kerro sinä järkevä syy miksi se pitäisi ottaa ruokapöydässä pois ?
En ole hän, mutta se kuuluu hyviin tapoihin.

tiieitiijuu sanoi:
tossahan onki ideaa.. pitäs varmaan ruveta treenaamaan pelkät boxerit jalassa salilla. sitähän ois colemanin kokonen sit in no time...
Se on sitten tiieitiijuu, jos näätte salilla jonkun nostelemassa boxereissa ja reisiään puristelemassa hokien: "Ne on vuoret.." :D

Ozzy sanoi:
En voisi kuvitellakaan pitäväni mitään pipoa päässä missään sisäurheilulajissa, polla kuumottaa muutenkin.

Näyttää tyhmältä kun on ollut pipo päässä pari tuntia ja sen ottaa pois, tukka ihan päin helvettiä.

Ja noita "hyviä" tapoja nyt voi noudattaa jossain hienommissa ruokailutapahtumissa. Jossain mäkkärissä tai himassa syötäessä en oikein usko että se ketään häiritsee. Ja vaikka häiritsisikin niin eipä ole multa pois.

Janne sanoi:
Ja noita "hyviä" tapoja nyt voi noudattaa jossain hienommissa ruokailutapahtumissa. Jossain mäkkärissä tai himassa syötäessä en oikein usko että se ketään häiritsee. Ja vaikka häiritsisikin niin eipä ole multa pois.

Samaa mieltä, että hyviä tapoja kannattaa noudattaa hienoissa tapahtumissa. Mun puolesta esim. hesessä ja kotona saa syödä pipo päässä. Tosin äiti käskee aina, ottamaan kotonaki lakin pois päästä sisällä ja etenkin syödessä :whip:

tpt sanoi:
Mun puolesta esim. hesessä ja kotona saa syödä pipo päässä.

Kyllä sen verran pitäisi olla kunnioitusta vanhempia kohtaan, että kykenee ottamaan sen pipon päästään kotona syödessään. Vanhemmat sen leivän siihen pöytään kuitenkin järjestää.

Muutenkin uskomattoman lapsellisen näköistä kun aikuiset ihmiset syö lippikset ja pipot päässä. Ja selitys, että ei jaksa laittaa hiuksia tai, että hiukset on sekaisin... ette voi olla tosissanne. Tuon voisi ymmärtää jos kyse olisi tytöistä.

Eipä silti, näkyypä noita pipoja ja lippiksiä meidän yliopiston luennoilla ja ravintoloissa. Eipä taida vanhemmat opettaa kakaroitaan enää hyville tavoille.

IMO

Hummerivirta sanoi:
Toki saattaa herättää hieman huomiota jos se pipo on joku karmee mummon 50-luvulla kutoma villamyssy, joka peittää koko pään :D

Ja paskat, siinähän ois vasta tyyliä :D Jostain kun löytäis sellaisen vanhan
Järvisen hiihto pipon, se päässä kun marssis salille niin olis kaikenmaailman :david: - asusteiset jannut ihmeissään :lol2:

ja editit perään: Ei , en treenaa pipo päässä, kuulun sikanahikoilevien lahkoon joten
pipo olisi vihon viimeinen vaihtoehto treeneihin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Sepsis sanoi:
Kyllä sen verran pitäisi olla kunnioitusta vanhempia kohtaan, että kykenee ottamaan sen pipon päästään kotona syödessään. Vanhemmat sen leivän siihen pöytään kuitenkin järjestää.

Muutenkin uskomattoman lapsellisen näköistä kun aikuiset ihmiset syö lippikset ja pipot päässä. Ja selitys, että ei jaksa laittaa hiuksia tai, että hiukset on sekaisin... ette voi olla tosissanne. Tuon voisi ymmärtää jos kyse olisi tytöistä.

Eipä silti, näkyypä noita pipoja ja lippiksiä meidän yliopiston luennoilla ja ravintoloissa. Eipä taida vanhemmat opettaa kakaroitaan enää hyville tavoille.

IMO
Mun mielestä on fiksumman näköstä pitää pipoa kuin että ilman pipoa ja hiukset on ku harakan perse.

Janne sanoi:
Mun mielestä on fiksumman näköstä pitää pipoa kuin että ilman pipoa ja hiukset on ku harakan perse.
Mutta mutta... Kädethän pestään ennen ruokailua. Siinä voi samalla siistiä hiuksia.

Selittäkää mulle mitä epäkunnioittavaa on siinä että syö esim. pipo päässä? Ruoka on ruokaa, ei se tiedä onko sen syöjä avopäin vai alasti. Ja jos asia muita ihmisiä häiritsee niin omapa on ongelmansa. Varsinkin jos ruuan ostaa koulussa omalla rahallaan niin sen saa vetäistä naamariin vaikka päällään seisten.
Paremmin ymmärtäis jos nämä pipoavautumiset tulis joltain 50v nuortenvihaajalta.

Tromm sanoi:
Selittäkää mulle mitä epäkunnioittavaa on siinä että syö esim. pipo päässä? Ruoka on ruokaa, ei se tiedä onko sen syöjä avopäin vai alasti. Ja jos asia muita ihmisiä häiritsee niin omapa on ongelmansa. Varsinkin jos ruuan ostaa koulussa omalla rahallaan niin sen saa vetäistä naamariin vaikka päällään seisten.
Paremmin ymmärtäis jos nämä pipoavautumiset tulis joltain 50v nuortenvihaajalta.

niinno saanhan mäki vaikka paskoa koulus lautaselle ja syyä sit sen paskan... itehä mä sen syön ja jos jotai haittaa nii omaha on ongelmansa :thumbs: ei ihme maailma on menossa perseellee ku kaikki menee asenteelle " mä saan tehä mitä haluun eikä mua kiinnosta mitä muut ajattelee "

Dynamite88 sanoi:
niinno saanhan mäki vaikka paskoa koulus lautaselle ja syyä sit sen paskan... itehä mä sen syön ja jos jotai haittaa nii omaha on ongelmansa :thumbs: ei ihme maailma on menossa perseellee ku kaikki menee asenteelle " mä saan tehä mitä haluun eikä mua kiinnosta mitä muut ajattelee "

mitä yhteistä sun paskallas ja pipon päässä pitämisellä on? huonoin kärjistetty esimerkki mitä oon tähän mennes täällä nähny. se, että joku pitää pipoa päässä ei pitäisi haitata ketään.. ei me eletä missään 1700-luvulla enää. eikä millää hatulla oo mitään tekemistä käytöstapojen kanssa, eikä sitä voi verrata mihinkään takin/kenkien pitämiseen sisällä(eikä varsinkaan paskan syömiseen).

kaNi- sanoi:
eikä millää hatulla oo mitään tekemistä käytöstapojen kanssa, eikä sitä voi verrata mihinkään takin/kenkien pitämiseen sisällä.

Hatun päästä ottaminen sisällä ja syödessä kuuluu hyviin tapoihin. Jos ei tätä ole kotona/koulussa/armeijassa opetettu niin se täytyy vaan itse tajuta. Ja miksi ei voi verrata takin/kenkien pitämiseen sisällä? Totta kai voi verrata.

Ja tarkoituksena ei ole kunnioittaa sitä ruokaa, vaan sen valmistajaa ja muita ihmisiä.

Tromm sanoi:
Ja jos asia muita ihmisiä häiritsee niin omapa on ongelmansa. Varsinkin jos ruuan ostaa koulussa omalla rahallaan niin sen saa vetäistä naamariin vaikka päällään seisten.

Käytöstavat on nimenomaan muita ihmisiä varten.

kaNi- sanoi:
mitä yhteistä sun paskallas ja pipon päässä pitämisellä on? huonoin kärjistetty esimerkki mitä oon tähän mennes täällä nähny. se, että joku pitää pipoa päässä ei pitäisi haitata ketään.. ei me eletä missään 1700-luvulla enää. eikä millää hatulla oo mitään tekemistä käytöstapojen kanssa, eikä sitä voi verrata mihinkään takin/kenkien pitämiseen sisällä(eikä varsinkaan paskan syömiseen).

oot joko tyhmä? tai sit et vaa osaa lukea? jos et tajunnu mun pointtia :jahas:

"eikä millää hatulla oo mitään tekemistä käytöstapojen kanssa" jaa no siinähä se vastaus tuliki

Jokainen osoittaa käytöstavoilla ottavansa toiset huomioon. Kyse on nimenomaan siitä, että toimimalla yleisesti tiedossa olevien käytösnormien mukaan osoittaa viitseliäisyydellään kunnioitusta. Kiitoksen sanominen on hyvä esimerkki tästä. Harvemmin kiitoksen kuuleminen on antanut minulle mitään konkreettista, mutta silti mieltä lämmittää aina huomata, että toinen on ottanut minut huomioon.
Jokainen pitäköön treeneissä juuri sellaista päähinettä kuin haluaa. Epäilen, että neutraalille sopisi Titanin uusi tuplafarkkupipo väärinpäin pidettynä. ;)

Janne sanoi:

Täysin samaa mieltä! Kun hiukset oli vielä päässä, niin tuli pidettyä pipoa sillioin tällöin sisälläkin kun ei jaksanut kulkea aina vahapurkki taskussa. Samasta syystä oli välillä salillakin pipo/lippis päässä vaikka se näyttää aika dorkalta ja kyllä ne hiukset näyttää harakanperseeltä viimeistään reenin jälkeen.

typo

Sepsis sanoi:

IMO

sä oikeasti taidaa elää väärää vuosisataa, ei millään pahalla... mutta ei hyvälläkään :) jos on nainen saa pitää hattua, mutta mies ei ? jos on nainen saa laittaa hiuksia, mutta jos mies niin hiukset voi sojottaa vaikka mihin suuntaan kuhan syö ilman hattua ? mihin nämä oletukset perustuvat.. vastaan puolestasi johonkin elämääkin vanhempiin tapakäsityksiin. lapsellisen näköistä ? mun käsitteeni on ihan päinvastainen nuoret pukeutuu huomattavasti tyylikkäämmin mitä nämä 1900-luvun puolivälissä syntyneet aikuiset (luetaan pois ne amikset joilla on flanellipaita, risat farkut ja trademark lippis 24/7/365).

se mikä on mielestäni naurettavaa ja lapsellista on, että aikuiset ihmiset ei osaa pukeutua kesäisin sellaiseen asukokonaisuuteen joka sopii julkisille paikoille (kahvilat, terassit, ravintolat) vaan mennään esim. sandaalit+tennissukat+10v vanhat shortsit+hihaton paita kombossa. sekään ei kyllä minua vaivaa millään lailla, mutta huvittaa sitäkin enemmän. ihminen on yksilö ja saa pukeutua niin kuin itse haluaa. tällä sinun käsitykselläsi ei varmaankaan baariinkaan / yökerhoon voisi mennä lippis/pipo päässä, koska silloin ei kunnioita ravintohenkilökuntaa ? ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom