Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pikkujussi sanoi:Vappu on perseestä.
1. Kaikki amatöörit liikenteessä.
2. Kaikki ihan tuhannen päissään.
3. Paikkoja hajotetaan joka puolella.
4. Väkivaltaa esiintyy.
5. Työläiset juhlii...
+vappupäivänä on mukava vappuajo mopoilla.
Hullu inkkari sanoi:Eiköhän se aivottomuus ole läsnä jokapäiväisessä elämässä yhtälailla muinakin päivinä. Vapusta tekee eri asian vain se, että vapusta tehdään eri asia: jotkut näkevät vapun merkityksen kännäyksessä - toiset poliitiikassa - mikä sitten synnyttää sitä vastaavaa keskustelua, jossa vappua käsitellään kuin kyseessä olis kovinkin erityinen asia. Vappuna vain suuremmat massat yrittävät keskustella samasta asiasta, mistä seuraa aivottomuuden julkinen paljastuminen.
ZannaZ sanoi:Improviosoikaa, käyttäkää mielikuvitustanne vappuna! Ei tartte olla ni "kalkkiutuineita" siihen mitä muut tekevät tai ovat tehneet jo vuosia. Olkaa välillä erilaisia...Trust me, se saattaa joskus tuntua harvinaisen mukavaltakin...
Vastaan nyt Sanna sinulle omasta puolestani, koska uskon, että avautumisesi sai kipinää myös lähettämästäni postauksesta edellä.ZannaZ sanoi:Sotkeudun vielä vähän threadiin.
MBC78 sanoi:Vastaan nyt Sanna sinulle omasta puolestani, koska uskon, että avautumisesi sai kipinää myös lähettämästäni postauksesta edellä.
On kerrassaan ilahduttavaa kuulla, että kaltaisesi nuori tyttö pärjää vapun ilman änkyräkänniä! Hienoa.
Mutta tulitko ollenkaan ajatelleeksi sitä, mitä tuo vapun änkyräkännääminen saa aikaan:
a) blaablaa (isokasatekstiäjotaenjaksaquoteta)
MBC78 sanoi:Kännikalat tekevät yhteiskunnalle laskua vappuna ja me veronmaksajat maksetaan, lisäksi ne tekevät hirveän sotkun ja paskan. Mitäs mieltä olet, Sanna... blaablaa... Mahtaisitkohan olla Sanna yhtä örvellysmyönteinen, let's say 10 vuotta vanhempana? ;) (Ei palkokasveja tuulenhalkojaan.)
MBC78 sanoi:Korostan vielä, että vapun vietto on ihan henkilökohtaista ja sikailuun ei kukaan pakota (paitsi oma tyhmyys).
Itse en ole menossa vappuna yhtään mihinkään juhlimaan koska tylsänä ihmisenä olen töissä, mutta tästä kommentista tuli mieleen että verojahan nämä "kännikalatkin" maksavat. Eli et sinä ole se ainoa joille lasku vapusta lankeaa. Ja kun tuo lasku ei kovin montaa euroa per naama voi olla, niin eipä ainakaan minua vapun örvellys haittaa yhtään. Enemmän ottaa päähän se tehottomuus ja verorahojen tuhlaus, mihin valtionhallinnon byrokratiassa törmää päivittäin.MBC78 sanoi:Kännikalat tekevät yhteiskunnalle laskua vappuna ja me veronmaksajat maksetaan, lisäksi ne tekevät hirveän sotkun ja paskan. Mitäs mieltä olet,
Koetin kyllä useampaankin otteeseen sanoa, että vappu itsessään on jees, idiootit känniset taas ei.ZannaZ sanoi:Mutta eipä se pakkiksella kiroaminen että vappu on perseestä asiaa auta, tulee vaan itelle kahta pahempi mieli.
Juu juu, niin ku sanoin, on ihmisiä, jotka on aivan naula päässä, eivätkä tee silti ikinä mitään idioottia, pitävät vaan hauskaa ja se (hauskanpito) on tietysti ihan jees!ZannaZ sanoi:Enkä kyl tullut ihan tota ajatelleeks, lähinnä puhuin vaan ihmisten hauskanpidon puolesta ja siitä ettei se ole keltään pois...
Aika aikaansa kutakin IMO.ZannaZ sanoi:Mulla ei ole kiire "aikuistua" tai "vakavoitua", vannon aika rajusti kyl hauskanpitoon kun siihen on mahdollisuus.
Fiksu mielipide. Enkä ole edelleenkään sanonut, että kaikki vapun juhlijat olis pönttöjä.ZannaZ sanoi:Mä ite näen vapun ennenkaikkea hauskan pitona ja kavereiden kanssa hengailuna, en perseetolallejuhlana. Mut mun mielipide vaan. Mä luulen et moni mun kavereista on samalla linjalla mun kanssa. Et ei ne kaikki ole sitä paheksuttavaa sakkia.
Aivan, tätähän olen sanonutkin.ZannaZ sanoi:Ei se vapun vika ole ;). Nämä ihmiset ovat siitä vastuussa, ei se päivä almanakassa.
Ne "isommat päättävät tahotko" siivoaa kaupungin? Ei siivoa. Ihmiset siivoaa ja se aloite parempaan pitäis syntyä ihan jokaisessa itsessään. Voi olla vaan aika hissukkaa... :DZannaZ sanoi:mitä vois tehä vapun juhlinnan parantamiseks tai sen jälkisiivon minimoimiseks... ni, no sille olis tehtävä jotain muuta kun vinkua pakkiksella että "vappu on perseestä!yks!" (heh). Jonkinsortin alotette isommille päättäville tahoille? Emmä tiä...
Juu, ostan tietty, jos nähdään. Enkä mä ainakaan ole möks, mun originaali pointtini oli se, että vapussa on -tai paremminkin vapun aikaan liittyy- koko joukko huonojakin puolia (niin kuin muihinkin ryyppyjuhliin).ZannaZ sanoi:Juha ostatko mulle vappupallon jos tuun vapuks Manseen? ;)
/me puhaltaa kasan serpentiiniä Juhan harteille. Ei olla möks, elämä on kivaa ja siitä on nautittava ... tjsp...
Jos luet tarkemmin kirjoittamaani, niin huomaat, että kirjoitin "me veronmaksajat". Jos jäi epäselväksi, niin tarkoitin ihan kaikkia "meitä veronmaksajia", myös veroja maksavia kännikaloja. Onhan se nyt joka tapauksessa ihan helvetin turhaa laskua, kun joku "tosi kova jätkä" vetäsee kännipäissään ikkunan paskaks.Dippi sanoi:Eli et sinä ole se ainoa joille lasku vapusta lankeaa.
Juu-u, näin se menee, yhteiskunnassa on paljon mätää ja paljon paljon isompiakin epäkohtia, I know. Mutta tässä triidissä keskityttiinkin puhumaan vapusta.Dippi sanoi:Enemmän ottaa päähän se tehottomuus ja verorahojen tuhlaus, mihin valtionhallinnon byrokratiassa törmää päivittäin.