Pidättekö vapusta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S0874
  • Aloitettu Aloitettu
vituttaa lähinnä valkolakkiset känniääliöt joka paikassa. joka vappu sataa paskaa taivaalta ja kaikilla on vitun mukavaa. NOT!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pirun pitkä väittely asiasta:)
Olen vuodesta -88 asti ollut lähes kaikki juhlapyhät aina töissä joten en ole hirveästi kerinnyt juhlia näitä pyhiä. Ja en sen suuremmin edes perustä näistä mutta nyt täytyy sanoa että pidän vapusta sillä silloin päättyy tämän kevään hieman tiukempi kausi niin syöntien kuin treeninkin suhteen. Olen tässä aika tiukasti jo tammikuusta lähtien elänyt ja nyt alkaa tuntua siltä että pitää hieman saada juhlia.
Suunnitelmat ovat jo valmiit. Perjantaina emännän kanssa siivotaan kotona ja hieman nautitaan jotain juomaa. Lauantaina sitten kaupungille syömään oikein kunnolla ja sitten vaan pyöritään baareissa siihen asti kun jaksaa. Vapun päivänä pitää sitten käydä uudestaan kunnolla syömässä ravintolassa.

Ja sitten paluu takaisin arkeen ja askeettiseen elämään aina kesäkuulle asti kun lomat alkaa.

kunhan se vappu sieltä saapuu niin ite ainaki aion olla humalassa tän kaiken lukemisen jälkeen..

Opiskelijana Wapun pitäisi olla se ykkösjuhla, mutta eipä minua ole se koskan sen kummmmin napannut. Pakollinen ryyppypäivä kerran vuodessa.

Vappu on kliffa juhla. Aika vähän mun persettä kaivelee, jos joku sakki sotkee kaupunkia kun en ole sinne kumminkaan menossa. Mä pidän hauskaa kavereiden kanssa, vanhenen ja that's it.

Sumu sanoi:
Vappuaatto on muuten ehdottomasti yksi mulkuimmista juhlista seisoa ravintolan ovella. Eeeek!
Aivan, Tomille vinkiksi vain. Ota vapaata jos saat, vappuisin on meinaan lupa sikailla ihan viralliselta taholta keksityn juhlan nimissä. Kaikki maailman persereiät on liikenteessä ja ovella on tuskaa olla. Tuplapalkka, tuplatuska. Parasta vapussa ovella on klo 04:00.

Eka vappu vapaalla muistaakseni ties moneenko vuoteen, ihan rauhassa taitaa mennä, amatöörit ryyppää vappuna, ammattilaiset silloin kun ei ole mölöpäitä liikenteessä. Paska juhla pääosin.

feikkiedit: Tomi kerkesikin pääsemään pälkähästä.

Kesän aloitusjuhla, ei merkkaa kuitenkaan mulle enää mitään, joskus teiniaikoina oli enemmän suuren juhlan tuntua. Mut kuitenkin naamarit aion lauantaina vetää..

Kotosalla grillailisin ja kikkailisin, mutta kaverin tuparit pukkaa päälle.

Jäisin pois jos kehtaisin, mutta kun ei kehtaa. No jos sitä kävis ainakin pyörähtämässä ja sitten kotiin. Tosin kaikki olettaa, että jään sinne kännäilemään muitten tyyppien kanssa.

Normaali viikonloppu siis tämä vappu...

Otsikkoon voisin vastata että pidän vaikkakin on nyt jo ex tyttöystävä, Vappu siis..

Mut joo, selvis juuri että menee vappu lasikuidun parissa tehtaalla..tätä taa opiskelijaelämä on, töitä on tehtävä kun niitä on..

Aika yhdentekevä juhla on mulle, ei mitään erityistä. Onhan se liikenteeseen lähdettävä, nyt kyllä kuitenkin kevyemmin eväin kuin aikaisemmin :)

Mulle vappu on yks treenipäivä vaan :D

Ihanaa neljän viljan puuroa, yksi monivitamiini, monimineraali, omega3-6 sekä magnesium tabu aamulla, ja sen jälkeen tonnikalaa ja kananrintaa sekä vihreitä vihanneksiä joka 1h30min :D MMMMMH, perkele, sit meen salille, ja todennäköisesti oon yksin siellä, niin pistän omaa HC-mättöä 400 biittiä sekunnissa tanssi musaa, otan paidan pois ja peilailen itteeni aina settien jälkeen. Treenin jälkeen juon ihanan palautusjuoman FAST Whey+'aa sekoitettuna maltoon/dextroon ja kreatiiniin (yhteensä 45g prodee ja 45g hiilarii ja 5g kreatiinia) sekä kyytipoikana yksi monivitamiini, vahva B-vitamiini, vahva C-vitamiini, Omega3-6 kapseli sekä 200mg magnesium tabu.
Sit menen suihkuun.

Jep, sen jälkeen menen himaan ja katon dorian yatesin: blood and guts, ronnie colemannin unbelieveblen ja cost of redemptionin niin kauan kunnes on aika mennä nukkumaan, samalla tietysti syöden tonnikalaa/kananrintaa/vihanneksia. Juon tässä välissä varmaan pariin kolmeen otteeseen vettä 0.5L per serving.

Lorottelen oikeen kunnolla keskelle vessanpyttyä, jotta kuulen millä voimalla sitä mun kusta tulee.

Sitten ennen nukkumaanmenoa otan 50G fastin goodnight proteiinia.

Siinä mun vappu :D

Ei oikein jaksa, kun ne isot juhlat oli jo tuossa pari viikkoa sitten täällä Oulussa (Kärpät...). Jospa sitä jaksaisi LA jossain käydä, mutta on kyllä ihan liikaa juhlia ollut jo tälle kuulle (kavereiden valmistujaisia sun muita viime viikkoina).

:kippis1: kuitenkin :)

Onneksi Suomi on sen verran harvaan asuttu maa että saa vappunakin olla kavereiden kanssa rauhassa jos siltä tuntuu, oli sitten vappu tai ei.
Ei mua stressaa jos porukka vetää lärvit vappuna.

Varmaan grillausta jos sää sallii ja hyvässä seurassa rentoa meininkiä.
Kaupungille ei mitään asiaa mutta paikalliseen voisi mennä istumaan iltaa myöhemmin. Ei tartte murehtia taksia tai jonoja ravintolaan..tai sitä mihin joutuu kuseksimaan.
Sunnuntaina tarkoitus lähteä pyörällä keskustaan vetämään kruisailulenkki jos olotila sen sallii.

Vappu on mulle työläisten juhla. Miksi kokisin sen rasituksena tai joka vuotisena "pakkona"? Aukeehan leskenlehdetkin keväällä...ja lätkän mm-kisat.

No suunnitelmat on hieman muuttuneet tuosta aikaisemmasta mutta edelleen pitää launataina mennä ravintolaan syömään ja ottamaan pari. Mutta muuten voi mennä aika rauhallisissa puitteissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom