Mulle vappu on yks treenipäivä vaan :D
Ihanaa neljän viljan puuroa, yksi monivitamiini, monimineraali, omega3-6 sekä magnesium tabu aamulla, ja sen jälkeen tonnikalaa ja kananrintaa sekä vihreitä vihanneksiä joka 1h30min :D MMMMMH, perkele, sit meen salille, ja todennäköisesti oon yksin siellä, niin pistän omaa HC-mättöä 400 biittiä sekunnissa tanssi musaa, otan paidan pois ja peilailen itteeni aina settien jälkeen. Treenin jälkeen juon ihanan palautusjuoman FAST Whey+'aa sekoitettuna maltoon/dextroon ja kreatiiniin (yhteensä 45g prodee ja 45g hiilarii ja 5g kreatiinia) sekä kyytipoikana yksi monivitamiini, vahva B-vitamiini, vahva C-vitamiini, Omega3-6 kapseli sekä 200mg magnesium tabu.
Sit menen suihkuun.
Jep, sen jälkeen menen himaan ja katon dorian yatesin: blood and guts, ronnie colemannin unbelieveblen ja cost of redemptionin niin kauan kunnes on aika mennä nukkumaan, samalla tietysti syöden tonnikalaa/kananrintaa/vihanneksia. Juon tässä välissä varmaan pariin kolmeen otteeseen vettä 0.5L per serving.
Lorottelen oikeen kunnolla keskelle vessanpyttyä, jotta kuulen millä voimalla sitä mun kusta tulee.
Sitten ennen nukkumaanmenoa otan 50G fastin goodnight proteiinia.
Siinä mun vappu :D