Pidättekö vapusta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S0874
  • Aloitettu Aloitettu
Eiku " jos ensiks sataas satasia.
Ja sitten puukkoja.
Näkis ku ahnehet kualoo " :D

Vappu on kyllä vähän pakkojuhlapullaa. Vielä ei tietoa mitä tehdä. Jos jenkkiautot kävis kattomas kun ne ajaa kaupunginläpi. Tälläkertaa lataan kameranakun täyteen ettei historia toista itseään...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mie kyllä tykkään vapusta! Itse tehdyt munkit ja sima, ilmapalloja, serpenttiinejä, kevään tuoksua ulkona :) Vappusauna ja vappusaunakalja, Vappuherkkujuhlaruoka, vappuseks....serpenttiini. Ei kun senhän jo mainitsin...

Vappu on hauska juhla, vaikkakaan ei sitä muutamaan vuoteen oo enää kovin erikoisesti tullut juhlittua. Ja etenkin siitä hyvä, ettei siihen oo liitetty mitään kristillisiä merkityksiä... eihän? :)

Joo onhan se kiva että kaikki kotipoika-kaveritkin lähtee sillon liikkeelle. Mulle vappu on kakkostason juhla, eli jos ei mitään dokaamista kummallisempaa ohjelmaa jaksa järjestää niin ei paljon harmita. Kerrankin saa luvan kanssa pyöriä teinien seassa =)

Kiva pyöriä kaupungilla haalareissa "pikku" kännissä. Kerrankin voi ryypätä monta päivää putkeen eikä kukaan paheksu... :kippis1:

Juu, mii laik. Vappu on just asia juhla. Mulla sattuu olemaan siinä korvilla synttärit ni kaks juhlaa samaan syssyyn.. Ja kyllä on koko kansan oma känniörvllysjuhla mutta so not :D. Se on välillä vaan kivaa pukeutua vähän miten sattuu, hassut hatut päähän ja hartiat täyteen serpentiinejä. Palloja joka paikassa. Mä aion saada ainakin kuumailmapallon :D, eiku siis kaasuilmapallon! Se on joka vappunen must! Olkoot sit lapsellista, mut niitäkin on nii monia ja aivan ihania! Jos joku ei osta mulle ni ostan itelleni...
Ah, sit simaa ja munkkeja nii että napa nitisee. Illalla sit "vähän" sidukkaa kavereiden kanssa.

Ongelma onkin nyt että lähdenkö Manseen tuttuja moikkaamaan vai jäänkö tänne. Lintsi/Särkkis olis kyl kans hauska kokemus. Käydä vähän kieppumassa laitteissa ja sit oksentamassa munkit pihalle. Ja... Joo, on toi vaan kyl ni kiva juhla! Kerrankin saa olla kahjo ilman et kukaan pitää hulluna... kai..

Wappu rokkaa :kippis1:

olihan se hienoa ku oli kersa. Hiukset värjätty jollakin ihme tökötillä. Serpentiiniä oli niin paljon että huoneita ei toisista erottanu. Sai luvan ampua jotaki ihme vappu-spray paskaa seinille. Kaupungilla oli markkinat vapun aikaan.
Nyt kun en ole lapsi (?), on vappu vain jono päiviä, joita muistutellaan kalenterissa ja TV:ssä. Ilmapallojen puhaltelu saa oudon tunteen keuhkoihin, niinkuin hengittäminen olisi haastavampaa, sitä ihme vappu-spray paskaa on seinillä ja siitä jää tapettiin jälki. Viime kevään vapun serpentiini jämiä löytyy mitä ihmeellisimmistä paikoista.
Vappu on vain yksi syy juhlia (lue: ryypätä, vaikka en niin teekään)

Kyllä teekkariwappu on vuoden paras juhla. Täällä lappeen Rannassa juhliminen alkaa ens viikon perjantaina ja lystiä jatkuu kaks viikkoa, päättyen wappu päivän picnicciin :kippis1:

Vähän kaksipiippuinen juttu. En yleensä erityisemmin viihdy hirveässä väenpaljoudessa, saati sitten kännisessä sellaisessa. Toisaalta taas tällaiset viralliset juhlapäivät kokoavat varmimmin koko kaveripiirin kimppaan, mikä on todella jees. Näkee harvemmin tapaamiaan kavereita, ja törmäilee sattumalta esim. vanhoihin koulufrendeihin.

Vappu on melkeen vuoden paras päivä :rock: Tai tavallisesti ollu...

Jotenki niin mystinen tunnelma koko päivän. Jengi on iloisia. Aina sattuu jotain hassuu kun pyörii hietsussa, espalla ja kaivarissa :)

Odotan innolla päivää :worship:

On se aina mukavaa kaivaa se tupsulakki esiin talviunesta. :D Eli haalarit ja paljon muuta krääsää päälle ja sitten menoksi. En yleensä ryyppää kovinkaan paljoa, mutta aktiivina opiskelijatoiminnassa, niin tulee katsottua, kun uudet fuksit saa lakkinsa ja siinä sivussa tulee sitten yleensä grillailtua, syötyä tippaleipää, juotua simaa (joka tehdään itse ja siinä kyllä on vähän voltteja) yms. Ryyppämisen jätin parisen vuotta sitten, koska siitä ei oikein saa mitään irti. Pipariakin saa paljon paremmin selvänä...

Tosi hauskat pippalot yleensä ja hyvässä säässä on kiva viettää päivä ulkosalla. Illalla sitten hauskaa jonkun kaverin luona ja aamulla sillikselle syömään ruisleipää, jonka päällä Abban sinappisilliä. Siitä ei aamiainen parane. :D

Vappu on hyvä, sano. :kippis1:

Elämäni ensimmäinen dokausvappu sai aikaan kahden päivän krapulan ja kuukauden kotiarestin. Eikä se päivä oikeastaan edes ollut vappu, vaan sitä edeltävä päivä. Pikkupoikana(nykyään niin vitun iso ja vanha tietenkin) kuvittelin, että kun 60kg kundi aloittaa juomisen yhdeksältä ja kumoaa ofeliapullon ja pari siideriä, sitä on jo ihan selvä kahdentoista aikaan. Kunnon klisee juomia myöten. Ei päättyny onnellisesti se reissu. :thumbs:

Kyllä mä vapusta tykkään silti. Siinä on jotain maagista. Tunnelma on niin saatanan keveä koko ajan ja tuntuu että nyrpeimmätkin kusipäät on mukavia silloin, plus ne jotka ei muuten käy missään vääntäytyy himastaan pois.

mä nyt en ole mikään juhlapäiväihminen (enkä myöskään absolutisti),joten mulle se on yks ja sama,päivä muitten joukossa...ehkä sitä tulee lähettyä ottamaan sen takia kun muutkin,mene ja tiedä...jos joku järjestää pippalot (itte oon kerran järjestäny,en järjestä toista kertaa,laskuja läheteltiin mulle nimittäin vielä kesäkuussakin) niin saatan ehkä ilmestyä paikalle,muuten varmaan mökötän kotona ja katon walker texasista videolta=))

Vappu o kiva juhta, niitä harvoja päiviä kun innostuu juomaan. Kesä tulee ja koulut on lopuillaan, monta hyvää syytä juoda.

Pari viimesinta vappua olen ollut pellolla toukotöissä. Nyt oon paperitehtaalla iltavuorossa ellei lakkoilla ;)

Kuitenkin mielestäni paras juhläpäivä juomiseen je rellestämiseen...

Vappuaattona kaupunki on täynnä apinoita, jotka oksentavat, kusevat ja paskovat sinne tänne, kauheeta riehumista ja kaaosta. Sitten koittaa vappupäivä ja on toki jo ihmismäisempi meininki, mutta kaupunki on kuin kaatopaikka eli tajuton määrä roskia ja em. eritteitä. Mutta tämähän ei ole vapun vika, vaan tyhjäpäisten ihmisten, tietty. Ja onneks jokainen voi viettää vapun haluamallaan tavalla. Sima on hyvvee. Ai niin, sitten ne kipparilakit vappupäivänä: ite voisin survaista päähäni ehkä siinä tapauksessa, jos haulikolla uhattais... :)

naksu sanoi:
On se aina mukavaa kaivaa se tupsulakki esiin talviunesta. :D Eli haalarit ja paljon muuta krääsää päälle ja sitten menoksi. En yleensä ryyppää kovinkaan paljoa, mutta aktiivina opiskelijatoiminnassa, niin tulee katsottua, kun uudet fuksit saa lakkinsa ja siinä sivussa tulee sitten yleensä grillailtua, syötyä tippaleipää, juotua simaa (joka tehdään itse ja siinä kyllä on vähän voltteja) yms. Ryyppämisen jätin parisen vuotta sitten, koska siitä ei oikein saa mitään irti. Pipariakin saa paljon paremmin selvänä...

Tosi hauskat pippalot yleensä ja hyvässä säässä on kiva viettää päivä ulkosalla. Illalla sitten hauskaa jonkun kaverin luona ja aamulla sillikselle syömään ruisleipää, jonka päällä Abban sinappisilliä. Siitä ei aamiainen parane. :D

Teekkarit tekevät wapun :D

1. Moro!

2. Tulin just baarista.

3. Oli hauskaa.

4. Join liikaa.

5. Kännissä on kivaa.

6. Vappu on aika turha juhla.

7. Vedän varmaan silloinkin perseet kuitenkin.

8. Paitsi jos oon silloin varattu.

9. Mahdollinen tyttöystävä on ainoa hyvä syy olla juomatta vappuna.

10. Miksi kirjoitan kännissä tämmöistä postia?

11. En ymmärrä.

12. Olipas kivaa vetää perseet.

13. Alen ovella oli joku setä pakkispipo päässä.

14. Kuka se oli?

15. Viidestoista kohta.

16. Ois hienoa olla varattu vappuna.

17. Mutta tuskinpa moinen on enää näin lyhyellä varoitusajalla mahdollista...

18. Tunnen olevani mööpeli.

19. Mööpelit ovat hienoja otuksia.

20. Terveisiä kaikille mööpeleille.

21. En Jaksa sanoa mitään vapusta.

22. Paitsi, että vappu on turha juhla.

23. Saatan kuitenkin vielä kirjoittaa jotain savonsonnin aloittamaan portsari-theadiin.

24. Siitä syystä, että se on täysin järjetöntä kakkaa.

25. Harmittaa asiakkaiden kannalta, että moinen ihminen on päässyt töihin ovelle.

26. Onneksi suurimmalla osalla ovella(kin) työskentelevistä ihmisistä on aivot.

27. Se on mukavaa.

28. Muuten olisin jo luultavasti kuollut.

29. Kaikkea hyvää kuitenkin myös savonsonnille.

30. Älä silti koskaan kirjoita kirjaa.

31. Koska se ei vain ole ala jolle sinulla on lahjoja.

32. Myöskään portsarin ura ei selvästikään ole moinen.

33. Usko pois.

34. Ei siitä enempää tässä threadissa.

35. Juon vielä litran olutta ennen kuin kirjoitan lisää.

36. Vappu on turha juhla.

37. Se on silti mukavana ajankohtana.

38. Koska silloin on lämmintä.

39. Se on hyvä syy juoda kylmää olutta.

40. No hohhoijaa.

41. Onkohan tämä pakkiksen historian turhin viesti?

42. Luultavasti ei.

43. Tuskin edes pisin.

44. Saan kuitenkin 45 kohtaa täyteen.

45. Kirjoittamalla vielä "MORO!"

bonustrack: :lol2:

:kippis1: :kippis1: :kippis1:

Suositut

Back
Ylös Bottom