Pidättekö vapusta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S0874
  • Aloitettu Aloitettu
Jeah, mun vappu meni ihan hyvin, kerron vaan nää ekat perus jutut, sain hörpättyä 11 raakaa black label drinkkiä pyörtyilemättä (140kg maasta ilman varusteita pomppauttamatta maasta), 8 finlandia drinkkiä sekotettuna redbulliin (8 toistoa 90kg alataljassa),sitten sain vedettyä 7 olutta (ylätalajassa 90kg 7 toistoa epäkkäihin kosketen), vedin sunniilleen 60 huikkaa ja maistiaista satunaisista juomista sen päivän aikana (60 toistoa alataljassa omalla painolla)

Aamulla oli sit niin 'tanan moinen darra, että huh huh (selkälihakset mukavan kipeet, paino aamulla 72kg), Että se ryyppy reissu (treenipäivä) oli mennyt ainakin perille :D

Toivottavasti muiden vappu meni vähintään yhtä hyvin, vappuja teille :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
huumor sanoi:
sama homma täälläkin vaan kyllä se silti toisinaan v*tuttaa. :curs:

Höh? enkös minä juuri sitä meinannut, että välillä kyrsii, ettei osaa juhlia? Vai enkö nyt vain tajua mitä ajoit takaa?

Että tällaista...

Liitteet

• Ihmispaska.jpg
    Ihmispaska.jpg
    111,6 KB · Katsottu: 502
Opossumi sanoi:
Himputti! Enkö minä olekaan ainua, joka on ollut juomatta kersana?? :hyper:
noh se on kans miten määrittelet kersan, noh itse olin jopa 16 vappua selvänä, mutta tää "tE1Nip15515" (joiksi TE kutsutte meitä :D ) Oli tänä vappuna kavereiden kanssa siemailemassa rauhallisesti kaupungilla. Ehkä sitten olen tälläinen niin kutsuttu ämätöörí-juoppo. :DD

Noh eipä pahemmin tee mieli lähteä seuraavana vappuna mihkään ko sain jo tarpeeks kattella "muiden 731N13n" rällästämistä ja sammumisia.

Ja tuosta 12-vuotiaana ryyppäämisestä, niin se nyt vasta on mahotonta itsekurin puutetta. Kyl nyt vanhempien pitäisi pitää tuon ikäiset kotoan, ps. kokemusta on (sisko on "isintyttö", ja häpeän häntä :( )

Vappuna oli HAUSKAA!!! Pohjiksi ostin kulmia ja ruuveja. Sitten iltapäivällä tein kämppään sauna remontin. Voiko suomalainen työläinen enää paremmin työläisten juhlaa viettää kuin suomalaisten tärkeimmän perinteen saunan kimpussa? Ja tietenkin sanomattakin on selvää että en sitten kuitenkaan saunonut, vaan vietin illan tällä foorumilla ja tietysti selvinpäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom