Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Clayman sanoi:Tai sitten ensi vappuna voisi mennä kuuntelemaan Stam1naa, Mokomaa ja Viikatetta Nosturiin(jos en ihan väärin paikkaa muista) .
jko sanoi:Kiva pyöriä kaupungilla haalareissa "pikku" kännissä. Kerrankin voi ryypätä monta päivää putkeen eikä kukaan paheksu... :kippis1:
HabaMih sanoi:Kyllä mun mielestä Vappu on aivan ehdoton ykkönen vuoden juhlista. Kaikki muut juhlat on aina jotenkin liitetty perheen kanssa nyhräämiseen ja muka rauhoittumiseen. Vappuna saa rehellisesti rymytä tällainen vanhempikin misu kavereidensa kanssa . Ainoa huono puoli on tän vuoden vappupäivän sijoittuminen sunnuntaille. Käy kyllä miltei absolutisti duunikaveria sääliksi kun joutuu maanantaina mua haisteleen :D
Eli tosikot pysyköön sisällä ja antakoon muiden remuta rauhassa :kippis1:
jp-84 sanoi:Turha juhla. Yletöntä ryyppäämistä ja ihmiset luulevat että heillä on hauskaa..
Tomi sanoi:Vappu on turha. Oon varmaankin (onneksi) jossain ovella paimentamassa örveltäviä juhlijoita.
Minäkin ennen luulin että minulla on hauskaa mutta oikeasti olinkin vain kännissä...TRENT sanoi:Pitänee delegoida joku kaveri muistuttamaan aina tasasin väliajoin että ei mulla oikeesti oo hauskaa .
MBC78 sanoi:Ja onneks jokainen voi viettää vapun haluamallaan tavalla. Sima on hyvvee.