Pidättekö vapusta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S0874
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Turha juhla. Yletöntä ryyppäämistä ja ihmiset luulevat että heillä on hauskaa..

Kyllä tykkään minäkin vapusta. Eipä silloi ole sen suurempaa tarvetta perseitä vetää kun muutenkaan, kaveriporukalla otetaan olutta ja varmaan lähdetään baariinkin. Kyllä mä ainakin oikeastaan nautin kun muutaman kerran vuodessa on kaupunki täynnä juhlivaa porukkaa. Ainut iso miinus on, että esim. terasseille (jos sattu keliä olemaan) ei oikein porukalla ole menemistä kun sitä porukkaa on niin sikana. :kippis1:

Eipä vapussa mitään vikaa ole. Kunhan pysyy kaukana kaupungista(ytimestä) jossa kaikenlaiset känniset nuoret haastaa riitaa jatkuvasti, vaikka jotkut kotibileet tjsp olisi ihan kova sana. Tai sitten ensi vappuna voisi mennä kuuntelemaan Stam1naa, Mokomaa ja Viikatetta Nosturiin(jos en ihan väärin paikkaa muista) :rock: .

Vappu on semmonen teinien ryyppyjuhla. Niin, ja teekkareiden. Tänä vuonna tykkään vapusta kovasti koska dieetti loppuu ja saan 1.5. syödä suklaata :D Muutenkin taitaa olla viimeinen teekkarivappu tulossa. Juhlintahan pitäisi kai aloittaa pitkän kaavan mukaan jo huhtikuun puolessa välissä, mutta ei taida meikäläisen kunto ihan siihen riittää... juhlimiskunto siis! Tuota alkoholia kun ei tuu nykyään otettua, niin en näe kauheesti pointtia juhlimiselle tuolloinkaan. Toki vois käydä Suomi-neidon lakituksessa, katsomassa kun fuksit ui koskessa ja mennä vappupäivänä vappulounaalle. On se siinä mielessä kiva päivä, että sillon tuntuu kuin kevät ois virallisesti alkanut :)

ps. Saanko ostaa vappupallon? Vaikka tommosen Hamtaron, joka on mun avatarissa.. sööttejä :nolo:

Nuorempana vappuna vedettiin tavallisesti kunnon rännit, nykyään harvemmin tulee sitä juhlittua...

Clayman sanoi:
Tai sitten ensi vappuna voisi mennä kuuntelemaan Stam1naa, Mokomaa ja Viikatetta Nosturiin(jos en ihan väärin paikkaa muista) :rock: .

Ai vappuna ois tollanen keikka? Loistavaa, mokoma on huippubändi :rock:

Hmm... Nyt asiaa tarkemmin pohdittuani oon tullut siihen tulokseen että vapussa mua ehkä eniten ärsyttää se helvetillinen joukkohysteria mitä se aiheuttaa. Eli ei känniset eikä teekkarit, vaan se yleismentaliteetti mikä menee suunnilleen "JEEJEE NYT MEILLÄ KAIKILLA ON NIIN VITUN KIVAA KU O WABBU JA OLLAA KAIKKI KÄNNIS!!!" Vappu on mielestäni teennäistä hauskanpitoa. Ehkä mäkin saan vapustani hauskan jos vaan keksin jotain riittävän poikkeavia ja rankkoja hauskanpitotapoja, jotka eroavat tuosta "juodaanvitustiviinaajapidetääntekohauskaa" -kaavasta.

Tähän mennessä paras vaihtoehto on toi mokoman keikka (rankkaa hauskapitoa...hehee). Siellä vois myös dokaa niin sais purettua agret keikalla paremmin. Ja joo, oli se nosturissa. 10 €, eli halpa hinta hauskasta vapusta.

Toinen vaihtoehto on mennä kaupungille selvinpäin teinityttöjä naurattamaan ja pokata pari-kolme sellasta kotio ja panna niitä kaikkia.

Sellanen lisäys vielä että munkin vappuni olivat aivan siedettäviä silloin kun seurustelin. Unohdin tuossa aloituksessa mainita että nyt oli kysymys ns. sinkkuvapusta. Seurustelu nimittäin mielestäni tasoittaa pakkojuhlintapäivät ja oikeestaan kaiken muunkin aika mukavasti :)

Aion mennä vappumarssille punaisine bande(t)rolleineni. Aion huutaa:

"KAPITALISMIN RATTAAT OVAT VOIDELTU TYÖLÄISTEN VERELLÄ". Aion haukkua Pen Syskovitsin, Jyrki "Homotenori" Kataisen, Kimmo "Kalju on kaunista" Satiaisen ja muut mulkut. Uhoan kännissä vallankumouksella, uhoan tuhota pankit, luottokorttiyhtiöt, pörssin, suuryritykset ja kaikki muut saatanan kapitalistipesäkkeet. Teen eduskuntaan yhden miehen kommandohyökkäyksen (=ei kalsareita) puhallusputken ja kiviritsan kanssa. :david:

Vappu on kiva. :)

jko sanoi:
Kiva pyöriä kaupungilla haalareissa "pikku" kännissä. Kerrankin voi ryypätä monta päivää putkeen eikä kukaan paheksu... :kippis1:

Ja nykyisin ilman haalaria, mutta se typerä hattu kyllä korvaa haalarit=) Kyllä mun mielestä Vappu on aivan ehdoton ykkönen vuoden juhlista. Kaikki muut juhlat on aina jotenkin liitetty perheen kanssa nyhräämiseen ja muka rauhoittumiseen. Vappuna saa rehellisesti rymytä tällainen vanhempikin misu kavereidensa kanssa :hyper: . Ainoa huono puoli on tän vuoden vappupäivän sijoittuminen sunnuntaille. Käy kyllä miltei absolutisti duunikaveria sääliksi kun joutuu maanantaina mua haisteleen :D
Eli tosikot pysyköön sisällä ja antakoon muiden remuta rauhassa :kippis1:

HabaMih sanoi:
Kyllä mun mielestä Vappu on aivan ehdoton ykkönen vuoden juhlista. Kaikki muut juhlat on aina jotenkin liitetty perheen kanssa nyhräämiseen ja muka rauhoittumiseen. Vappuna saa rehellisesti rymytä tällainen vanhempikin misu kavereidensa kanssa :hyper: . Ainoa huono puoli on tän vuoden vappupäivän sijoittuminen sunnuntaille. Käy kyllä miltei absolutisti duunikaveria sääliksi kun joutuu maanantaina mua haisteleen :D
Eli tosikot pysyköön sisällä ja antakoon muiden remuta rauhassa :kippis1:

Ahaa, eli jos ei pidä juhlimisesta juuri sinä päivänä kun kaikki perheen kanssa nyhräävät ihmiset ottavat vuosittaisen känninsä niin on tosikko?

Ihan mielenkiinnosta tekee mieli kysyä, että miksei minään muuna päivänä paitsi vappuna saa "vanhempi" misu rymytä kavereidensa kanssa? Tai siis että mikä/kuka/mistä/miten on sanonut että se vappu on juuri SE päivä milloin on "lupa" rymytä? Mielestäni kuitenkin jokainen antaa itselleen juuri sellaisia lupia kuin tarvitsee, eikä välttämättä tarvitse seurata samaa kaavaa mitä koko muukin maa noudattaa.

Mutta en nyt tarkoittanut että vappuna juhlimisessa olis mitään pahaa. Mua vaan aidosti kiinnostaa että mikä siinä on kun ihmiset menevät kaikki sen saman kaavan mukaan.

jp-84 sanoi:
Turha juhla. Yletöntä ryyppäämistä ja ihmiset luulevat että heillä on hauskaa..

Pitänee delegoida joku kaveri muistuttamaan aina tasasin väliajoin että ei mulla oikeesti oo hauskaa :david:.

Alan leipääntyä näihin juhliin. Joka helvetin juhla pitää olla 3 promillen kännissä ilman että ymmärtää loppujenlopuksi miksi. Alan pikkuhiljaa lipua siihen sakkiin joka ei juo eikä polta vaan on aidosti tylsä oma ittensä ja saa känniset ihmiset tuntemaan syyllisyyttä. Polttaminen loppui jo viime vuonna, seuraavaksi vuorossa alkoholin kanssa läträäminen, johon menee hirvittävä summa rahaa kuukaudessa oli juhlapäiviä tai ei.

Tomi sanoi:
Vappu on turha. Oon varmaankin (onneksi) jossain ovella paimentamassa örveltäviä juhlijoita.

Vappuaatto on muuten ehdottomasti yksi mulkuimmista juhlista seisoa ravintolan ovella. Eeeek!

Vappu on päivä siinä missä muutkin. Ihan mukava se on hyvällä seuralla mennä hörppimään olutta baariin mutta yleensä vappuna törmää känniääliöihin joilla on ominainen-vappu-tapa ruveta rähisemään. Eihän se ikinä jaksa innostaa..

Vapun(kin) juhliminen on aika hiljaista. Vuosipari taaksepäin tuli örvellettyä vappuaattona (?) vai edellisenä päivänä ekan kerran. Taas kerran kotiloidun kotiini ja mietin olematonta elämääni.

Ps. taitaa vappu avata nuorien (teinien) kevätjuhlakauden kaupungilla örveltämisen, tämä sesonki huipentuu kouluvuoden päättymiseen...

TRENT sanoi:
Pitänee delegoida joku kaveri muistuttamaan aina tasasin väliajoin että ei mulla oikeesti oo hauskaa :david:.
Minäkin ennen luulin että minulla on hauskaa mutta oikeasti olinkin vain kännissä...

MBC78 sanoi:
Ja onneks jokainen voi viettää vapun haluamallaan tavalla. Sima on hyvvee.

Juuri näin. Jos ei tykkää vapusta niin ei tykkää ja lopettaa siitä vikimisen. Ei sitä ole pakko juhlistaa. Ja sima on sika hyvää!(ja karhu) :kippis1:

Vappu/juhannus/uuden vuoden vaihtuminen, eipä niitä jaksa oikein juhlistaa.

Edit: Neutraalille: en ole absolutisti, ei vaan nappaa:D.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom