Perussuomalaiset

Eli voisitko avata omaa näkemystäsi siitä, että mikä on rasismia? Jos kuulemma jokainen suomalaiseksi itseään kutsuva on sitä mieltä, että "...on tyhmä ja kiero naapuri, niinkuin kaikki somalit..." tai "Kaikki neekerit kuten husu pitäisikin tappaa..."
IMO rasismi on perusteetonta vihaa ihonväriä ja kansallisuutta kohtaan. Husu on monesti valheellisesti esittänyt rasismin uhria mediassa ja lietsoo vihaa kansalaisten keskuudessa, viimeisin tämä taksi case, joten kun sanon "Kaikki neekerit kuten husu pitäisikin tappaa..." tarkoittaa juuri tuollaisia valehtelevia mulkkuja.

Mun frendi totesi kerran, että "Mä olen rasisti ja ylpeä siitä". Nykyään harva tunnustautuu rasistiksi, vaikka selkeästi omat näkemykset sen määritelmät täyttäisivät. Mä ainakin arvostan, että on ballseja suoraan sanoa, että on rasisti, jos sellainen on.
Voisin sanoa että olen valkoinen ja ylpeä siitä. Mulla on ballseja, mutta en myönnä jotain mikä ei ole totta ja varsinkaan jotain josta voi koitua harmia tulevaisuudessa.

Mun mielestä se olisi ihan reilua, että saataisiin maahanmuuttokriittisyys ja rasismi oikeasti irrotettua toisistaan. Sitä kautta niistä maahanmuuton ongelmista voitaisiin ehkä oikeasti joskus puhua ilman, että selkeän rasistiset mielipiteet jäisivät kokonaan keskustelun ulkopuolelle. Se ei ole mitenkään mahdollista niin kauan, kuin rasistit mieltävät itsensä vain maahanmuuttokriittisiksi.
Vallitseva konsensus on, jos olet maahanmuuttokriittinen, olet rasisti. Niin kauan kun näin on niin minkäänlainen keskustelu aiheesta on täysin hedelmätöntä, tämä on nähty jo eduskunnassa ja mediassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
75210295_187605562284699_6092258083986210816_n.jpg

Alkaa olemaan muilla puolueilla jo nyt aika kova "persun pelko!"
En olisi suurestikaan hämmästynyt, jos yrittävät muuttaa perustuslakia, jottei persut mahdollisesti tulevaisuudessa(kaan) pystyisi estämään suomea muuttumasta hyvinvointivaltiosta banaanivaltioksi!

"Enemmistöasemaan päässyttä puoluetta ei pidättelisi Suomessa mikään – siksi perustuslakia pitää lujittaa nyt, kun emme vielä kulje Puolan ja Unkarin tietä"

Jussi Halla-aho uskoo, että perussuomalaisten kannatushuippu on vielä edessä: ”Vaikka valkoinen hetero olisi kuinka paha, hänellä on kuitenkin äänioikeus edelleen”

Toi oli ihan hyvä huomio Halla-aholta, että Vihreät ja Persut on oikeastaan ainoat isommat puolueet tällä hetkellä, joilla on jotain sanottavaa. Muut ratsastaa hiipuvalla historiallisella kannatuksella ja koittaa miellyttää kaikkia varoen, etteivät sanoisi mitään väärää niin, etteivät uskalla lopulta sanoa, tai tehdä, mitään.

Ei ole persujen mustamaalaus toiminut enään, alkaa olemaan jo ihan "salonkikelpoinen" -puolue.
Tutkimus on taidettu jopa tehdä ennen "postigatea"!

78052862_10157892216614662_4712525313597243392_o.jpg

Vaikka nykyhallitus kylmää sydäntä, niin aina pitää edes yrittää löytää jotain positiivista siitäkin!
Päätoimittajalta: Harvoin on näin helppoa - persujen kannatus on kohta 30 prosenttia ja heidän ei tarvitse kuin istua ja odottaa, että kannattajia tippuu syliin

@makhak oot selkeesti seurannu asiaa, ni kysyn sulta: oonko ymmärtäny oikein, et persut on aktivoinu nukkuvia ja kannatuskyselyissä on nimenomaan paljon uusia äänestäjiä? Toki osa vaihtaa puoluekantaa, mut valtaosa taitaa olla uusia?

Äänestysprosentteja kun katsoo, niin aikaisemmin nukkuvien äänestysmäärän lisääntyminen ei ole se suurin syy persujen suosion lisääntymiseen, toki sieltäkin on hyvin nyt tullut nostetta. Viimeaikoina persut ovat vieneet muilta puolueilta äänestäjiä kiihtyvällä tahdilla.

Äänestäjäkunnassa myös tapahtunut nopeasti selkeää muutosta, aikaisemmin persut on ollut selkeä äijäpuolue!
Aikaisemmin naiset lähestulkoon vihasivat ko. puoluetta, mutta johtuen viimeaikoina sattuneista tapahtumista suomessa (ja niiden jatkumisesta & pahentumisesta), ja kun persuissa on nykyään hyvä joukko hyviä naisedustajia, niin naiset ovat ruvenneet ihan selkeästi myös äänestämään persuja.
Persujen äänestämistä ei myöskään tarvitse enää julkisesti hävetä!
Galluppien perusteella myös ikänsä SDP:tä äänestänyt vanhempi polvi, alkaa siirtyä persujen kannattajiksi.
Eli hyvin monesta suunnasta sitä virtaa tulee -mielestäni.

Prosenteillako tätä maata muutetaan vai teoilla? Mitä perussuomalaiset ovat käytännössä tehneet? Niiden nousun aikana tänne on raahattu enemmän ja enemmän mamuja. Mua alkaa tosissaan kuvottaan tämä politiikka. Persut, hirvee meteli kokoajan kaikesta, mutta eivät saa vittuakaan aikaan. Mitä me tehdään puoleella joka aukoo vain päätänsä? Täällä selkeesti määrää kaikki muut runkkarit, kun nää runkut ei saa puheitaan teoksi. Ennen persujen nousua tänne otetti pakkokiintiöt ja persut ovat suuna päänä saaneet aikaan niinkin hurjasti, että nykyään me oikein haetaan ne terroristit tänne.

Sanokaa mulle mitä nää ovat saaneet aikaan koskaan?

Mun mielestä koko puolue voitais lopettaa kun selkeesti mitä enemmän ne saa suosiota, sitä enemmän tänne tulee mamuja.

Suositut

Back
Ylös Bottom