IMO rasismi on perusteetonta vihaa ihonväriä ja kansallisuutta kohtaan. Husu on monesti valheellisesti esittänyt rasismin uhria mediassa ja lietsoo vihaa kansalaisten keskuudessa, viimeisin tämä taksi case, joten kun sanon "Kaikki neekerit kuten husu pitäisikin tappaa..." tarkoittaa juuri tuollaisia valehtelevia mulkkuja.Eli voisitko avata omaa näkemystäsi siitä, että mikä on rasismia? Jos kuulemma jokainen suomalaiseksi itseään kutsuva on sitä mieltä, että "...on tyhmä ja kiero naapuri, niinkuin kaikki somalit..." tai "Kaikki neekerit kuten husu pitäisikin tappaa..."
Voisin sanoa että olen valkoinen ja ylpeä siitä. Mulla on ballseja, mutta en myönnä jotain mikä ei ole totta ja varsinkaan jotain josta voi koitua harmia tulevaisuudessa.Mun frendi totesi kerran, että "Mä olen rasisti ja ylpeä siitä". Nykyään harva tunnustautuu rasistiksi, vaikka selkeästi omat näkemykset sen määritelmät täyttäisivät. Mä ainakin arvostan, että on ballseja suoraan sanoa, että on rasisti, jos sellainen on.
Vallitseva konsensus on, jos olet maahanmuuttokriittinen, olet rasisti. Niin kauan kun näin on niin minkäänlainen keskustelu aiheesta on täysin hedelmätöntä, tämä on nähty jo eduskunnassa ja mediassa.Mun mielestä se olisi ihan reilua, että saataisiin maahanmuuttokriittisyys ja rasismi oikeasti irrotettua toisistaan. Sitä kautta niistä maahanmuuton ongelmista voitaisiin ehkä oikeasti joskus puhua ilman, että selkeän rasistiset mielipiteet jäisivät kokonaan keskustelun ulkopuolelle. Se ei ole mitenkään mahdollista niin kauan, kuin rasistit mieltävät itsensä vain maahanmuuttokriittisiksi.