Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Husulle kaikki negatiivinen tai edes vastaväite omiin mielipiteihin on rasismia.
En voi käsittää, miten eduskunnassa voi olla tällainen persoona. Tai noh, voin käsittää, mutta ei kuuluisi olla...
Eihän se päässyt kansanedustajaksi, jäi äänisaalis aika laihaksi! 1989 ääntä, vaikka kovasti yritti sinne päästä rasismikorttia heiluttamalla!
Husu on tyhmä ja kiero naapuri, niinkuin kaikki somalit, pitäisi ampua vehkeilystä ja maanpetturuudesta.
Jokainen itseään Suomalaiseksi sanova ja rationaaliseen ajatteluun kykenevä on tasan samaa mieltä aiemmasta mielipiteestäni. Sitä ei kaikki uskalla sanoa ääneen leimaantumisen pelossa.Nämä on taas niitä käsittämättömiä näkemyksiä, jotka tekee koko rationaalisesta maahanmuuttokriittisyydestä idioottimaisen oloista.
Ei se mikään uskonasia olekaan. Jättäisin ehkä kuitenkin tuon "ei poikkeuksia" pois, vähän liian jyrkkää itsellenikin, mutta n. 99%En usko, että kukaan tervejärkinen ihminen oikesti uskoo, että "kaikki somalit ovat tyhmiä ja kieroja, ihan jokainen heistä. Ei poikkeuksia".
Nämä on taas niitä käsittämättömiä näkemyksiä, jotka tekee koko rationaalisesta maahanmuuttokriittisyydestä idioottimaisen oloista.
En usko, että kukaan tervejärkinen ihminen oikesti uskoo, että "kaikki somalit ovat tyhmiä ja kieroja, ihan jokainen heistä. Ei poikkeuksia".
Jokainen itseään Suomalaiseksi sanova ja rationaaliseen ajatteluun kykenevä on tasan samaa mieltä aiemmasta mielipiteestäni. Sitä ei kaikki uskalla sanoa ääneen leimaantumisen pelossa.
No eihän maahanmuutosta voida käydä järkevää keskustelua kun mut on jo haukuttu elämänkouluksi, idiootiksi ja pahin kaikista, rasistiksi. Mä olen ihan vitun kaukana rasistista, jos mä käytän sanoja naapuri, rättipää, paskanaama ym niin ne menee niille ketkä sen ansaitsee. Kaikki neekerit kuten husu pitäisikin tappaa, se nyt vaan olisi täysin luonnollista hankkiutua vihollisista eroon ennenkun ne pilaa tän maan lopullisesti. Tosin myöhäistä alkaa olemaan.Kyllä ne on juuri tämänkaltaiset elämänkoulukommentit, jotka osaltaan edesauttavat sitä, ettei maahanmuutosta voida käydä järkevää keskustelua ja kaikki normaalit maahanmuuttokriittiset ihmiset leimataan rasisteiksi samaan "kaikki neekerit pitäisi tappaa"-jengiin.
P.S. suomalainen kirjoitetaan pienellä.
No eihän maahanmuutosta voida käydä järkevää keskustelua kun mut on jo haukuttu elämänkouluksi, idiootiksi ja pahin kaikista, rasistiksi. Mä olen ihan vitun kaukana rasistista, jos mä käytän sanoja naapuri, rättipää, paskanaama ym niin ne menee niille ketkä sen ansaitsee. Kaikki neekerit kuten husu pitäisikin tappaa, se nyt vaan olisi täysin luonnollista hankkiutua vihollisista eroon ennenkun ne pilaa tän maan lopullisesti. Tosin myöhäistä alkaa olemaan.
No eihän maahanmuutosta voida käydä järkevää keskustelua kun mut on jo haukuttu elämänkouluksi, idiootiksi ja pahin kaikista, rasistiksi. Mä olen ihan vitun kaukana rasistista, jos mä käytän sanoja *****, rättipää, paskanaama ym niin ne menee niille ketkä sen ansaitsee. Kaikki **** kuten husu pitäisikin *****, se nyt vaan olisi täysin luonnollista hankkiutua vihollisista eroon ennenkun ne pilaa tän maan lopullisesti. Tosin myöhäistä alkaa olemaan.