Perussuomalaiset

Husulle se vaan aina sattuu ja tapahtuu, muutaman kuukauden välein joutuu aina kauhian hirviän rastisen hyökkäyksen kohteeksi (joista ei ole tainnut yhdestäkään olla mitään todisteita?) Voimia husulle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Husun olisi myös hyvä ymmärtää, että rasismi ei ole kaikissa tilanteissa oikeaa rasismia, vaan pelkästään helppo tapa vittuilla ko.persoonalle. Kuka tahansa voisi varmasti joskus sortua halpamaisesti haukkumaan esimerkiksi jotain helvetin ärsyttävää, selkeästi homoseksuaalista miestä, alatyylisin "vitun homo" -viittauksin, vaikkei haukkujalla olisi mitään homoseksuaaleja ihmisiä vastaan.

Sillä onhan tuo Husu kaikessa surkeassa ulosannissaan aika helvetin raskasta kuunneltavaa ja sillä ei ole mitään tekemistä rasismin kanssa.

Huvittaa myös, miten jengi tuolla twiittailee, miten "kenenkään ei tarvitse työssään kuunnella tuollaista" :D Jos mä olisin agitoitunut omassa työssäni tuon tason heitoista, niin olisi työura jäänyt hyvinkin lyhyeksi, kun "Vitun kusipää-fasisti mä kyllä etsin sut käsiini ja vittu revin sun pään irti" tyyliset jutut on usein ollut parasta kuitata hiljaisuudella.

Mutta kun kyse on "rasismista" (eli koita Husu vähän reflektoida sitä, miksi ihmiset eivät pidä sinusta HENKILÖNÄ, älä piiloudu rasismin taakse), niin on ilosanomaa levittää twiittiä, jossa todennäköisesti hyvin humaltunut henkilö jätetään motarille yöllä, thumbs up...

Husu muuttanut tarinaansa...

74338033_164914964581353_3950846823958052864_n.jpg

Husulle kaikki negatiivinen tai edes vastaväite omiin mielipiteihin on rasismia.

Juuri se tuossa Husussa onkin ongelmana. En halua nyt leikkiä, että voisin häntä tässä sen enempää analysoida, mutta tulee vahvasti vaikutelma, että Husulle rasismin kokemus suhteessa hänen käsitykseen omasta itsestään on melko vääristynyt. Kuin hän kokisi olevansa todella loistava tyyppi ja jos häntä kritisoi, se on rasismia. Hänessä itsessään ei ole vikaa. Ja kuten aiemmin jo lätisin, niin on tunnistettava oikea rasismi ja sellainen epäasiallinen kielenkäyttö, jonka ns.vastapuoli epäilee menevän ihon alle, ja niinhän se Husulle meneekin.

Jos mä olisin aivan vitun raskas ja vittumainen ihminen, julkisuuden henkilö ja samalla homoseksuaali, niin varmasti tulisi "Vitun hinttari!" -kommenttia myös niiltä ihmisiltä, joilla ei olisi homoseksuaaleja ihmisiä vastaan mitään 'per se.

Mikään "rasistinen ilmianto" Husulta ei ole itselleni minkään arvoinen. Jos taas mun maahanmuuttaja-ystävälle joku random tyyppi huutaa jotain "Vitun raiskaaja" -kommenttia, niin se on puhdasta rasismia eikä sen kuulukaan jäädä siihen.

Husu vituttaa oman kokemuksen mukaan maahanmuuttajia yhtä lailla näkemällä rasismia kaikkialla, samalla kun hänen ulostulonsa ovat aina enemmän tai vähemmän surkuhupaisia niin sisällöltään kuin ihan kirjoitusasultaan. Kunnon vatipää, joka saa koko rasismista keskustelun vituttamaan ihmisiä. Husu tekee ihan vitusti hallaa tälle yhteiskunnalliselle tärkeälle keskustelulle, jossa on jo muutenkin polarisoiduttu aivan totaalisesti. En voi käsittää, miten eduskunnassa voi olla tällainen persoona. Tai noh, voin käsittää, mutta ei kuuluisi olla...

En voi käsittää, miten eduskunnassa voi olla tällainen persoona. Tai noh, voin käsittää, mutta ei kuuluisi olla...

Eihän se päässyt kansanedustajaksi, jäi äänisaalis aika laihaksi! 1989 ääntä, vaikka kovasti yritti sinne päästä rasismikorttia heiluttamalla!

Eihän se päässyt kansanedustajaksi, jäi äänisaalis aika laihaksi! 1989 ääntä, vaikka kovasti yritti sinne päästä rasismikorttia heiluttamalla!

Ei saatana mitä mä höpötän, ihan siis Helsingin kaupunginvaltuustossa vaan taitaa säätää, mutta kiitos korjauksesta.

Husu on tyhmä ja kiero naapuri, niinkuin kaikki somalit, pitäisi ampua vehkeilystä ja maanpetturuudesta.

Nämä on taas niitä käsittämättömiä näkemyksiä, jotka tekee koko rationaalisesta maahanmuuttokriittisyydestä idioottimaisen oloista.

En usko, että kukaan tervejärkinen ihminen oikesti uskoo, että "kaikki somalit ovat tyhmiä ja kieroja, ihan jokainen heistä. Ei poikkeuksia".

Nämä on taas niitä käsittämättömiä näkemyksiä, jotka tekee koko rationaalisesta maahanmuuttokriittisyydestä idioottimaisen oloista.
Jokainen itseään Suomalaiseksi sanova ja rationaaliseen ajatteluun kykenevä on tasan samaa mieltä aiemmasta mielipiteestäni. Sitä ei kaikki uskalla sanoa ääneen leimaantumisen pelossa.

En usko, että kukaan tervejärkinen ihminen oikesti uskoo, että "kaikki somalit ovat tyhmiä ja kieroja, ihan jokainen heistä. Ei poikkeuksia".
Ei se mikään uskonasia olekaan. Jättäisin ehkä kuitenkin tuon "ei poikkeuksia" pois, vähän liian jyrkkää itsellenikin, mutta n. 99%

Jokainen itseään Suomalaiseksi sanova ja rationaaliseen ajatteluun kykenevä on tasan samaa mieltä aiemmasta mielipiteestäni. Sitä ei kaikki uskalla sanoa ääneen leimaantumisen pelossa.

Kyllä ne on juuri tämänkaltaiset elämänkoulukommentit, jotka osaltaan edesauttavat sitä, ettei maahanmuutosta voida käydä järkevää keskustelua ja kaikki normaalit maahanmuuttokriittiset ihmiset leimataan rasisteiksi samaan "kaikki neekerit pitäisi tappaa"-jengiin.

P.S. suomalainen kirjoitetaan pienellä.

Kyllä ne on juuri tämänkaltaiset elämänkoulukommentit, jotka osaltaan edesauttavat sitä, ettei maahanmuutosta voida käydä järkevää keskustelua ja kaikki normaalit maahanmuuttokriittiset ihmiset leimataan rasisteiksi samaan "kaikki neekerit pitäisi tappaa"-jengiin.

P.S. suomalainen kirjoitetaan pienellä.
No eihän maahanmuutosta voida käydä järkevää keskustelua kun mut on jo haukuttu elämänkouluksi, idiootiksi ja pahin kaikista, rasistiksi. Mä olen ihan vitun kaukana rasistista, jos mä käytän sanoja naapuri, rättipää, paskanaama ym niin ne menee niille ketkä sen ansaitsee. Kaikki neekerit kuten husu pitäisikin tappaa, se nyt vaan olisi täysin luonnollista hankkiutua vihollisista eroon ennenkun ne pilaa tän maan lopullisesti. Tosin myöhäistä alkaa olemaan.

No eihän maahanmuutosta voida käydä järkevää keskustelua kun mut on jo haukuttu elämänkouluksi, idiootiksi ja pahin kaikista, rasistiksi. Mä olen ihan vitun kaukana rasistista, jos mä käytän sanoja naapuri, rättipää, paskanaama ym niin ne menee niille ketkä sen ansaitsee. Kaikki neekerit kuten husu pitäisikin tappaa, se nyt vaan olisi täysin luonnollista hankkiutua vihollisista eroon ennenkun ne pilaa tän maan lopullisesti. Tosin myöhäistä alkaa olemaan.

Eli voisitko avata omaa näkemystäsi siitä, että mikä on rasismia? Jos kuulemma jokainen suomalaiseksi itseään kutsuva on sitä mieltä, että "...on tyhmä ja kiero naapuri, niinkuin kaikki somalit..." tai "Kaikki neekerit kuten husu pitäisikin tappaa..."

Silti olet mielestäsi ihan vitun kaukana rasistista. Jos luet vaikka muutamia määritelmiä rasistista, niin eivätkö nuo mielipiteet mielestäsi ole siis rasistisia?

Mun frendi totesi kerran, että "Mä olen rasisti ja ylpeä siitä". Nykyään harva tunnustautuu rasistiksi, vaikka selkeästi omat näkemykset sen määritelmät täyttäisivät. Mä ainakin arvostan, että on ballseja suoraan sanoa, että on rasisti, jos sellainen on.

Mun mielestä se olisi ihan reilua, että saataisiin maahanmuuttokriittisyys ja rasismi oikeasti irrotettua toisistaan. Sitä kautta niistä maahanmuuton ongelmista voitaisiin ehkä oikeasti joskus puhua ilman, että selkeän rasistiset mielipiteet jäisivät kokonaan keskustelun ulkopuolelle. Se ei ole mitenkään mahdollista niin kauan, kuin rasistit mieltävät itsensä vain maahanmuuttokriittisiksi.

Ja sillä toiminnalla ammutaan mun mielestä vaan Suomea ja sen tulevaisuutta jalkaan.

No eihän maahanmuutosta voida käydä järkevää keskustelua kun mut on jo haukuttu elämänkouluksi, idiootiksi ja pahin kaikista, rasistiksi. Mä olen ihan vitun kaukana rasistista, jos mä käytän sanoja *****, rättipää, paskanaama ym niin ne menee niille ketkä sen ansaitsee. Kaikki **** kuten husu pitäisikin *****, se nyt vaan olisi täysin luonnollista hankkiutua vihollisista eroon ennenkun ne pilaa tän maan lopullisesti. Tosin myöhäistä alkaa olemaan.

Nyt niitä valoja päälle siellä!

Tuollainen tappamisella fantasiointi on todella typerää ja kuten todettua vaikeuttaa kriittistä keskustelua maahanmuutosta aivan helvetisti. En itsekään ole mikään Husun fani, mutta ei noilla sun kommenteilla pääse kuin korkeintaan selittämään poliisille että mitäs tuli kirjoitettua.

En tiedä tuosta rasistista, mutta tuon lainatun tekstin perusteella sulla ei ole kaikki hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom