Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Prosenteillako tätä maata muutetaan vai teoilla? Mitä perussuomalaiset ovat käytännössä tehneet? Niiden nousun aikana tänne on raahattu enemmän ja enemmän mamuja. Mua alkaa tosissaan kuvottaan tämä politiikka. Persut, hirvee meteli kokoajan kaikesta, mutta eivät saa vittuakaan aikaan. Mitä me tehdään puoleella joka aukoo vain päätänsä? Täällä selkeesti määrää kaikki muut runkkarit, kun nää runkut ei saa puheitaan teoksi. Ennen persujen nousua tänne otetti pakkokiintiöt ja persut ovat suuna päänä saaneet aikaan niinkin hurjasti, että nykyään me oikein haetaan ne terroristit tänne.
Sanokaa mulle mitä nää ovat saaneet aikaan koskaan?
Mun mielestä koko puolue voitais lopettaa kun selkeesti mitä enemmän ne saa suosiota, sitä enemmän tänne tulee mamuja.
Voi elämä mikä logiikka. Miten helvetissä sä voit ajatella noin päättömästi? Jos me valitaan 10 ihmistä kaivamaan kuoppaa ja 5 jää ulkopuolelle, niin jos nää ei kaiva sitten kuoppaa, niin onko se niiden ulkopuolelle jääneiden vika? MITÄ VITTUA? Nyt mä alan ymmärtämään tätä politiikkaa, jopa äänestäjät puhuu pelkkää paskaa. Tommoista saatanan liirumlaarumia se on poliitikoillakin, selitellään niin vitusti, mutta todellisuudessa ei tehdä mitään. Sinäkin vain selität täysin vailla mitään järkeä.Persut eivät ole saaneet "mitään" aikaiseksi, juuri niiden takia, jotka eivät äänestä, koska se on "turhaa", ja sitten haukkuvat persuja kun eivät saa mitään aikaiseksi! Logiikka?
Voi elämä mikä logiikka. Miten helvetissä sä voit ajatella noin päättömästi? Jos me valitaan 10 ihmistä kaivamaan kuoppaa ja 5 jää ulkopuolelle, niin jos nää ei kaiva sitten kuoppaa, niin onko se niiden ulkopuolelle jääneiden vika? MITÄ VITTUA? Nyt mä alan ymmärtämään tätä politiikkaa, jopa äänestäjät puhuu pelkkää paskaa.
Ihanko oikeasti kuvittelet, että asia on noin? Sen on nimittäin juuri päinvastoin, eli persujen suosio on kasvanut lähinnä siitä syystä, että (muiden puolueiden toimesta) tänne on otettu noita mamuja niin paljon.Mun mielestä koko puolue voitais lopettaa kun selkeesti mitä enemmän ne saa suosiota, sitä enemmän tänne tulee mamuja.
No ei nuo vihreätkään tartte paskaakaan ääniä ja hyvin ne vetelee läpi kaikkea päätöntä. Persut saa mitään aikaan 30% kannatuksellakaan koska niillä prosenteilla ei tee mitään.Selitetään nyt sitten yksinkertaisesti "Prosenteillako tätä maata muutetaan vai teoilla?" prosentteja tarvitaan, että päästään tekemään tekoja.
Persut tarvitsevat ylivoimaisen vaalivoiton seuraavissa vaaleissa, jotta se saa enemmistön kaikkiin tärkeimpiin valtuustoihin (valtuustoissa kaikki päätökset tehdään), jolloin se pystyy äänienemmistöllä valtuustoissa viemään ajamiaan asioita (vaikka väkisin) läpi. Siihen näitä prosentteja tarvitaan.
Totta on, että eivät ole saaneet riittävästi aikaan minunkaan mielestä ja kun olivat edellisessä hallituksessa, olisi pitänyt saada tiukempi linja maahanmuuttoon.
Persujen kannatus on tainnut olla reilu 17 % kaksissa edellisissä vaaleissa.. Mistä tuo 30% oikein tuli?No ei nuo vihreätkään tartte paskaakaan ääniä ja hyvin ne vetelee läpi kaikkea päätöntä. Persut saa mitään aikaan 30% kannatuksellakaan koska niillä prosenteilla ei tee mitään.
Tiedän, eikä tuo ollut mikään läppä. Vaan juuri noista syistä ei saanut riittävästi aikaiseksi. Ja kuten ehkä luit, niin kirjoitin, että mahdollisesti Halla-ahon johdolla tilanne olisi ollut toinen. (toisaalta taas eivät varmaan olisi hallitukseen silloin päässeet.)Tämä "kun persut olivat hallituksessa..." on jo niin kulunut -läppä, mutta käydään nyt kuitenkin se vielä läpi.
Kun persut menivät hallitukseen, niin puheenjohtajana oli Timo Soini, ja hän keräsi ympärilleen oman perseennuolija joukon, ja ns. Halla-aholaiset eivät saaneet yhtään ministerin pestiä, eivätkä juuri mitään muutakaan pestiä, joilla olisi voinut vaikuttaa, Halla-aho itse syrjäytettiin päivän politiikasta mepiksi.
Soini lakeijoineen petti silloin Halla-aholaiset, ja valtaosan äänestäjistään ja ainoastaan hallituspaikan takia! Halla-aholaiset joutuivat silloin täysin syrjään kaikesta mitä persuissa tehtiin/päätettiin. Sitten kun Halla-aho (demokraattisesti) valittiin uudeksi puheenjohtajaksi, nämä soinin perseennuolijat perustivat sinisen puolueen, eli nykyiset persut ovat rungoltaan täysin eri puolue, kuin mitä se oli Soinin aikana.
Prosenteillako tätä maata muutetaan vai teoilla? Mitä perussuomalaiset ovat käytännössä tehneet? Niiden nousun aikana tänne on raahattu enemmän ja enemmän mamuja. Mua alkaa tosissaan kuvottaan tämä politiikka. Persut, hirvee meteli kokoajan kaikesta, mutta eivät saa vittuakaan aikaan. Mitä me tehdään puoleella joka aukoo vain päätänsä? Täällä selkeesti määrää kaikki muut runkkarit, kun nää runkut ei saa puheitaan teoksi. Ennen persujen nousua tänne otetti pakkokiintiöt ja persut ovat suuna päänä saaneet aikaan niinkin hurjasti, että nykyään me oikein haetaan ne terroristit tänne.
Sanokaa mulle mitä nää ovat saaneet aikaan koskaan?
Mun mielestä koko puolue voitais lopettaa kun selkeesti mitä enemmän ne saa suosiota, sitä enemmän tänne tulee mamuja.
Uskallan epäillä tuon gallupin paikkaansa pitävyyttä, vaikka ehkä saankin salaliittoteoreetikon foliohatun päähäni.
Ensinnäkin otos on puolet pienempi kuin edellisinä kuukausina (pienempää otantaa on helpompi manipuloida).
Otos oli tosiaan alle 1500, johon ilmeisesti vastasi noin 1000 ihmistä, näin pieni otos on helppo kohdentaa sopivasti, esim. tiettyihin kaupungin osiin, jotta saadaan halutunlainen tulos. Noh, tätä on tulossa varmasti lisää seuraavien 3 vuoden ajan...