Penkkiohjelma suoritettu--->?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kumm4ri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jos nyt pakosta jotain pitäisi tuon ohjelman lisäksi rinnalle ja ojentajille niin tekisin ne liikkeet yhtenä päivänä viikossa. eli vaikka perjantaina ottaisi 2-3 sarjaa vinopenkkiä kp ja saman verran ranskalaista punnerrusta.

Jos teen vaikka ojentajapunnerrusta taljassa kapean penkin tilalla. Pitää katsella miten jaksaa tehdä ja sen mukaan sitten muutella.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tässä itelläki taas penkkiohjelma aloitettu. Lähtö ykkönen oli 120kg, mut lähin tekeen ohjelman 125kg:n mukaan. koska 80% oli 100kg niin se näyttää mukavalle. Eka viikko takana ja toinen menossa, helppoa.

Jos natuna vedät,niin kannattaa joka 5 viikko vetää kevyesti .Muuten alkaa tökkiä.
Ainakaan mulle ei sopinut ilman köykästä viikkoa,eikä kyllä senkään kanssa.Ihan liian rankka ,varsinkin kapeelle otteelle.

Zone-sarja -42%
Toka viikko takana ja meni perjantai kirjaimellisesti kuralle,koska tarttu mululasta kuratauti torstaina ja perjantain reenit jäi sivuun, harmi.
No mä ajatelin että otan tuon tokaviikon uusiksi ens viikolla, ja jatkan siitä eteenpäin normaalisti.

Itse ajattelin nyt laittaa postia, kun olen kahdesti tehnyt tämän venäläisen penkkiohjelman tuolla googlesta löytyvällä generaattoripohjalla. Ensimmäisen tein viime keväänä. Treenasin ennen tuota 4-jakoisella kehonrakennustyylisellä ohjelmalla ja lähtömaksimi oli tuolloin 120kg. Tein ohjelman 125kg mukaan ja maksimiksi 6 viikon jälkeen sain 140kg, josta 5kg putosi kuukauden sisällä pois, vaikka jatkoinkin treenaamista tämän jälkeen täysin voimapainoitteisesti.

Saavutin seuraavan kerran 140kg n. 4kk jälkeen ensimmäisestä (tosin tuli yritettyä tuolloin vain pari kertaa) ja tällöin päätin, että kohta aloitan uudemman kerran tuon ohjelman. Nyt tällä viikolla sitten sain tuon ohjelman finaaliin ja sain 150kg, joka oli erittäin kevyt, mutta ahneuttani menin 160kg koittamaan, joka jäi niin pienestä kiinni, että ihan v******.

Kuitenkin ohjelma toimi molemmilla kerroilla erinomaisesti, huolimatta treenitaustasta, tosin pieniä eroja oli havaittavissa siinä, missä kohtaa raskas päivä oli vaikein suorittaa. Olkapäille henk.koht. hirveetä rääkkii ja kerkes kerran tulehtuakin, mutta meni ohi sillä, millä tulikin (ja buranalla).

Ps. kyykyssä tein myös samallain tuossa kesällä ja tulos nousi 25kg, eikä tuosta pudonnut minnekään.

Itellä meni tuo ohjelma sen verran kuralle kirjaimellisesti ,että aloitan ohjelman uusiksi huomenna maanantaina 125kg:n mukaan. Odotukset on korkealla.

Tein tuon ohjelman 82% aloituksella ja 6% lisäyksillä, jolloin 3x3 oli 100%, 2x2 106% ja max 112%. Ohjelman laskin vanhan maksimin mukaan 115kg, jonka tein ennen käden murtumaa. Lähtömaksimi oli 110kg ja 6 viikon jälkeen meni 130kg.

Toimi niin hyvin, että ajattelin testata saman myös kyykkyyn ja leuanvetoon.

Tänään kokeilin maksimia, vaikka tänään loppui vasta kolmas viikko. Nousi kevyesti vähän enemmän kuin se 6. viikon tavoitepaino. Tyytyväinen olen kyllä, ja toivottavasti tästä vielä paranee.

"(*Use a Monday, Wednesday, Friday or a Tuesday, Thursday, Saturday schedule of workouts to allow for adequate recovery)" Mitä tämä tarkoittaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mutta ohjelmassahan on vain 3 treenikertaa viikolle? Vai olenko ymmärtänyt väärin?

Tänään alkoi 5. viikko ja tuli 1x1x85kg. Tähän mennessä tullut 10kg penkkimaksimi ylös tällä, ja vasta 4 viikkoa kulunut. Tavoitteena saada 90kg kuudennella viikolla.

Noniin.
Penkkiohjelman viimeinen viikko alkaa olla käsillä. Aiemmin täällä oli puhetta, että yksi vaihtoehto ohelman jälkeen olisi siirtyä 4x4 -> 6x6 ohjelmaan. En nopealla vilkaisulla löytänyt mitä tämä käytännössä tarkoittaa. Onko kyse siitä, että otetaan painot joilla saa tehtyä 4x4. Tämän jälkeen pyritään nostamaan samoilla painoilla 6x6, vai olenko ihan hukassa?

Neljä viikkoa takana ja mulle henkisesti raskain sarja(4*4) takana ja se meni todella helposti.
Innolla odotan enkka päivää jolloin nähdään missä mennään.

Ohoh, tämä osiohan menee pelkästään meikäläisen suorituksien seurantaan. No postataan viimeinen merkintä vielä. Eli pe oli ennätys kokeilu ja meni tuo 137,5kg ja melkein 140kg.
No tänään rääkäsin sitte tuon 140kg sitte näytösluontosesti. Nyt on hyvä fiilis ja siitä on hyvä jatkaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom