Penkkiohjelma suoritettu--->?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kumm4ri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pidän tätä vähän liian rankkana natulle palautumisen puolesta. Varmasti toimii mut harva varmaan kerkee palautua tarpeeks jos reenaa penkkiä kolme kertaa viikossa.

:eek::eek: Mitä mitä!!! Mä tein vielä pari vuotta sitten penkin 4-5 kertaa viikossa ja tulokset nous. Sitten ku rupesin harventaa kertoja, ei oo tuloksetkaan noussu. Iän myötä huomaa, että palautuminen on vähän pidentynyt.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pidän tätä vähän liian rankkana natulle palautumisen puolesta. Varmasti toimii mut harva varmaan kerkee palautua tarpeeks jos reenaa penkkiä kolme kertaa viikossa.

:anssi:

Ei se kolme kertaa viikossa reenaaminen palautumista estä, jos toistomäärät pysyy näin vähäisinä/ reenikerta. Volyymi on tietty korkea, kun koko ohjelmassa ei mennä kertaakaan alle 80% painojen. Itsekin tätä palautumista vähän pelkäsin, kun ensi kerran ohjelmaa vilkaisin, mutta omalla kohdalla homma toimi, vaikka natuna mennäänkin. Pahemmin olen paikat saanut jumiin reenaamalla kerran viikossa, jolloin tulee vedettyä helposti itsensä piippuun.

No oli paskapuhetta tai ei niin tiedän etten ole ainoa joka saanu paikat paikat rikki tällä ohjelmalla. Kaikki täällä mutulla heittää mielipiteitään ja olihan toi natupuhe yleistystä. Fakta kuitenkin on että monelle tämä on liian rankka. Joku tekee penkin 5 kertaa viikossa ja hyvä niin. Minä en tee.

Pistetäänpäs omatkin kokemukset tästä venäläisestä penkkiohjelmasta:

Kaikki sujui ok tuonne 4 viikon alkuun saakka (5*5*127,5 tuli vielä hyvin), mutta sen jälkeen jokin meni pieleen ja rauta muuttui todella raskaaksi...

4*4*135 treenistä ei tullut kuin yksi nelonen ja kolmonen, ja sen jälkeen piti pudottaa painoja.

3*3*142,5 ei sitten enää tullutkaan kuin yksi kakkonen ja loput ykkösiä!

En tiedä mitä mahtoi tapahtua? -> tällä hetkellä ykkönen on kuitenkin ainakin 5 kiloa alempana kuin lähtötilanteessa.

Piditkö ollenkaan esim kevyitä viikkoja? sekin olis varmaan auttanu huomattavasti

Pistetäänpäs omatkin kokemukset tästä venäläisestä penkkiohjelmasta:

Kaikki sujui ok tuonne 4 viikon alkuun saakka (5*5*127,5 tuli vielä hyvin), mutta sen jälkeen jokin meni pieleen ja rauta muuttui todella raskaaksi...

4*4*135 treenistä ei tullut kuin yksi nelonen ja kolmonen, ja sen jälkeen piti pudottaa painoja.

3*3*142,5 ei sitten enää tullutkaan kuin yksi kakkonen ja loput ykkösiä!

En tiedä mitä mahtoi tapahtua? -> tällä hetkellä ykkönen on kuitenkin ainakin 5 kiloa alempana kuin lähtötilanteessa.

Olitko nostanut ennen tätä treeniä liikaa esim. yli 90% teholla maksimista, jolloin olit ohjelman alkaessa jo ylikunnossa tai viimeistään ohjelman aikana jouduit ylikuntoon. Taikka muutoin olit nostellut liian rankasti ilman taukoja.

meikälläki putos ykkönen vissiin 10kg:llä kun tätä ohjelmaa kesällä tein. voi olla että johtui huonosta ruoasta tai sitten ois vaan pitäny aluksi totutella tollasiin tiheä frekvenssisiin ohjelmiin.

usein ongelmat tolla alkuperäsellä systeemillä tulee siitä, ettei oo tottunut treenaan kovin usein. tää aiheuttaa jo alkuun pienen horjahduksen, jota ei noin lyhyessä ajassa ehditä korjaamaan kunnolla yli. tän vuoksi vois olla hyvä modailla varsinkin sen nopeuspäivän rautoja hieman alemmas eikä kukaan estä lisäämästä lepopäiviä hieman enemmän. totahan nyt voi tehdä vaikka vaan parilla treenillä viikossa. lisäksi se loppu menee mun mielestä liian kovaa ja toi ohjelma onkin mun mielestä rakennettu enemmän runomuotoon kuin tarkemmin miettien. eli kivalta näyttävä numeroprogressio 2,3,4,5,6,5,4,3,2,1 ei välttämättä oo se paras tapa rakentaa ohjelmia. joka tapauksessa kysehän on pikafiksauksesta, koska ohjelman kesto on niin lyhyt.

usein ongelmat tolla alkuperäsellä systeemillä tulee siitä, ettei oo tottunut treenaan kovin usein. tää aiheuttaa jo alkuun pienen horjahduksen, jota ei noin lyhyessä ajassa ehditä korjaamaan kunnolla yli. tän vuoksi vois olla hyvä modailla varsinkin sen nopeuspäivän rautoja hieman alemmas eikä kukaan estä lisäämästä lepopäiviä hieman enemmän. totahan nyt voi tehdä vaikka vaan parilla treenillä viikossa. lisäksi se loppu menee mun mielestä liian kovaa ja toi ohjelma onkin mun mielestä rakennettu enemmän runomuotoon kuin tarkemmin miettien. eli kivalta näyttävä numeroprogressio 2,3,4,5,6,5,4,3,2,1 ei välttämättä oo se paras tapa rakentaa ohjelmia. joka tapauksessa kysehän on pikafiksauksesta, koska ohjelman kesto on niin lyhyt.
:rock: siis juuri näin itse ajattelin aivan samaa...
nyt 2 vkoa tehty ja vielä oli helppo 6x5 80%...viiminen vitonen merkistä...
ja jatkoa ajatellen teen ton palauttavan vai miksi kutsutte niin samalla tavalla päivä välissä ,mutta seuraava 2-3 lepopäivää
ohjelma vähän venyy , mutta en usko ,että saisin muuten läpi.
jos tuntuu liian kovalta silti teen tuota 85% 5x5 ja 90% 4x4 muutaman kerran ennen kuin siirryn 3x3 95%

6*2*80% ei kyllä missään nimessä oo palauttava, vaan kova räjähtävän voiman treeni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
6*2*80% ei kyllä missään nimessä oo palauttava, vaan kova räjähtävän voiman treeni.
jahas jahas tuntuu niin mitättömältä
ajattelin että niillä vaa palautellaan seuraavaan ,kun ei paina juurikaan mitään
olisiko viisaanpaa laittaa pikkasen enemmän? ,kun 80% toistot on mulla luokkaa 9-11

noissa pitää se rasitus tulla nostotehon kautta eli mahdollisimman räjähtävä nosto. usein paljon raskaampaa psyykkisesti kuin maksiminostot. ei missään nimessä lisää rautaa, koska sulla on muutenkin suhteessa heikko maksimi, jos menee 9-11*80%.

joo tuntuu ,että mulla on korvienvälissä toi heikko maksimi
tällä hetkellä 90%x5 ja 95%1 ja 100%x1
eli jatkan samalla 6x2 80%
kiitos jto

Kaikkihan on varmasti kuulleet tästä ryssäpenkistä. No kerronpas miten sen itte teen.

Eli jos maksimisi on 90-95kg niin laske ohjelma 100kg maximilla. (Eli lisää maksimiisi 5-10kg)

Suorita pelkät 80% nostot, elikkä:

80x2x6
x3
x2
x4
x2
x5
x2
x6

Jonka jälkeen sinun pitäisi kyetä 80% x 10 tulokseen.
Itse olen näin kehittynyt joka kerta noin 5-10kg maksimiin lisää.
Kunhan vain keskityt. Voin sanoa että kevyttä se ei tule olemaan, vääntä saa, mutta minulla se on toiminut. Penkki on nykyään 145kg (raw) tienoilla ja seuraavaksi alan repimään 120kg ryssäpenkkiä.

Varmasti joku tulee nyt selittämään paskapuheesta jotain... Tulkoot. Toisilla toimii, toisilla ei. :dance:

Kaikkihan on varmasti kuulleet tästä ryssäpenkistä. No kerronpas miten sen itte teen.

Eli jos maksimisi on 90-95kg niin laske ohjelma 100kg maximilla. (Eli lisää maksimiisi 5-10kg)

Suorita pelkät 80% nostot, elikkä:

80x2x6
x3
x2
x4
x2
x5
x2
x6

Jonka jälkeen sinun pitäisi kyetä 80% x 10 tulokseen.
Itse olen näin kehittynyt joka kerta noin 5-10kg maksimiin lisää.
Kunhan vain keskityt. Voin sanoa että kevyttä se ei tule olemaan, vääntä saa, mutta minulla se on toiminut. Penkki on nykyään 145kg (raw) tienoilla ja seuraavaksi alan repimään 120kg ryssäpenkkiä.

Varmasti joku tulee nyt selittämään paskapuheesta jotain... Tulkoot. Toisilla toimii, toisilla ei. :dance:
hmm yksilöllistä mulla nimittäin tulee jo nyt...85%x10 tosin uskon ,että maksimi on noussu tän ohjelman aikana niin en osaa sanoa vielä
eli tietty jos ottais enemmän lisää tohon maksimiin
tämä ohjelma loppusuoralla tänään olisi 95% 3x3....ja hyvin on mulla toiminut koko ajan enkat paukkuu

hmm yksilöllistä mulla nimittäin tulee jo nyt...85%x10 tosin uskon ,että maksimi on noussu tän ohjelman aikana niin en osaa sanoa vielä
eli tietty jos ottais enemmän lisää tohon maksimiin
tämä ohjelma loppusuoralla tänään olisi 95% 3x3....ja hyvin on mulla toiminut koko ajan enkat paukkuu

Huomasitko että se 80% lasketaan siitä oma maximi + 5-10kg?

jos saa 80%:lla kympin on se treeni aikalailla kaukana voimatreenistä. sinänsä ei mitään vikaa, jos bodyhommat enempi kiinnostaa, mutta tuloksena se yleensä kertoo hieman kehnosta hermostojytkeestä, kun aatellaan nimenomaan voiman kehittämistä.

voimailua ajatellen noi suhteet on silti hieman pielessä ja tietenkin se maksimi on helpompi, jos sarjat paranee ton verran. jos saa tehtyä 10*85% pitäs 95%:llä saada jo vähintään femma.

Zone-sarja -42%
Ohjelman vikaviikko menossa ja 2*2*100% meni eilen komeasti.Karsin ohjelmasta aika paljon noita 6*2*80% päiviä oman palautumisen takia.En nähnyt niille mitään hyötyä joka välissä.Maksimi kokeilu ois pe

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom