Penkki maksimi pitäs saada nousemaan!.

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
juu olisiko mitään hyvää kikkaa jolla sais selän kaarelle penkissä ,kun toi penkki on niin "korkea" ja minä lyhyt jalkainen niin en oikein saa siltaa aikaseks jotta saisin selän kaarelle. :itku: :wall: :nolo:

Niin jotain täytyy yrittää.Pistää vaikka kengät jalkaan tai jotain.

Meinas koko penkki lähteä vittuun kun alko päässä kiehuun ,kun yritin saada sitä selkää kaarelle.

Trainer15 sanoi:
Niin jotain täytyy yrittää.Pistää vaikka kengät jalkaan tai jotain.

Meinas koko penkki lähteä vittuun kun alko päässä kiehuun ,kun yritin saada sitä selkää kaarelle.

Aika vähäisestä sitten kyse on jos kengät kerta riittää. Tiiäthän sitten kuitenkin sen että ei se selkä kaarelle mene jos jalat on liian suorina. Itellä ainakaan ei selkää mitenkään saa kaarelle jos jalat sojottaa eteenpäin.

Trainer15 sanoi:
Nyt oon tehny 2 viikkoo tota 2x6 ja viikon tota ohjelmaa mikä Ari Pehkosen penkki sivuilla.
Ja kappas penkki on noussut 10kg :kippis1:
kovasti noussu :kippis1:

jaa.. liekkö tuo normaalia vai enkö osaa penkistä nostaa ku pena maksimi o 87,5 kg... mut sit mavesta saan tehtyä 4 140kg... liekkö kellään ois neuvoja penaan... oon kokeillu tota mike 6*6 mut ei mulla vaa oo maksimi noussu.. en tiiä teenkö väärin tms. mut kasva maksimini ni ei... nam punaviiniä...

edit: 2*6... punaviini vaikuttaa...=)

Erikoistekniikoita/liikeitä vaan heikoille paikoille kehiin ja mietit kumpi se heikko osa-alue on; perusvoima vai hermotus. Jos saat kovin monta toistoa 85kglla ja enkka on toi niin hermotus on heikolla pohjalla, jos taas sarjapaino on kymmenenkin kiloa vähemmän niin perusvoiman puutetta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nelkku sanoi:
Erikoistekniikoita/liikeitä vaan heikoille paikoille kehiin ja mietit kumpi se heikko osa-alue on; perusvoima vai hermotus. Jos saat kovin monta toistoa 85kglla ja enkka on toi niin hermotus on heikolla pohjalla, jos taas sarjapaino on kymmenenkin kiloa vähemmän niin perusvoiman puutetta.
kyl mä pystyn jonku 5 toistoo pusertaa 85kg.. tosin e epäolis yhtää et 90 saattas jo nousta.. joku 3viikkoa sit viimeksk kokeilin maksimia.. oon kyl yrittänyt pitää taukoa treenistä joka toinen päivä ja joka kuudes viikko ei salia.. ihan ton hermoston takia... en vaan saa sitä rautaa ylös.. joku 75kg voi tehä hyvin 8 - 10 sarjan..

Itse aloitin joku aika sitten tekemään penaa tuolla 2x6 ja silloin meni parhaimmillaan 2x6x95. Aloitin ensin tekemällä 2x6x90 ja siitä viikko eteenpäin ja 2x6x92.5 ja joka viikko olen nostanut painoja tuon 2.5kg ja viimeksi meni 2x6x100, joten tämä ainakin toimii. Tosin penkki oli jo pysytellyt "huimat" 2kk samassa.

Juu niin kun tota toi penkki ei ole noussut 2-3viikkoon yhtään??
Johtuuko siitä että tossa pehkosen penkki ohjelmassa (teen sitä 3krt/viikko)
Kokeillaan maksimit joka treenissä???????
Hermosto jotenkin jumissa tai jtn??
Kun oon nyt kokeillu vatkata tota 72.5kg ylös niin ei nouse kuin puoleenväliin tai vähän yli,onko noista nostoista mitään hyötyä jos se ei tuu loppuun asti??

Vois alottaa ton Miken 2x6 taas.

ei oo toi pehkosen treeni varmaankaan ihan parhaasta päästä jos enkat on noinkin alhaalla... kanttii ennemmin ottaa miken 2x6 tai sit ihan vaan pitemmillä sarjoilla pohjaa tulevalle treenaukselle tai jos haluaa heti voimatreenin pariin ni jto:n 5x5 ainaskin varmaan tuo positiivisia ylläreita tai saken abc...

Yritin ettiä ja löysinkin topikin tosta jto:n 5x5 ,mutta en ymmärtänyt sitä oikeen kunnolla?tyhmä kun olen.

Eli miten toi 5x5 siis tehdään ja montako kertaa viikossa??

Vihjeeni on tämä jos sulla on kiire niin teet esim: kuukauden 12-8 toistoja ja sitten vähennät 6-4 toistoon ja vielä yksi kuukaus ja teet 2-3 toistoa. Ite tehny nyt kuukauden ja kaks viikkoa niin tänään ku pääsin tekee nelosia niin ai että tuntu hyvälle ja sai jopa lisätä rautaa 5kg edellisestä viikosta:) Toimii takuulla! Tietty voit tehä vaikka kaks viikkosena saman jos nyt niin hirvee kiire on! Tuskin:) Tsemppiä sulle!

Mites tämmönen ohjelma:
Ma:penkki 5x5,vinopenkki 3x8
ti:selkä,olkapäät
ke:lepo
to:penkki 5x5,vinopenkki 3x8
pe:hauis,,jalat yms

Vai tekiskö ton vinopenkinkin 5x5??????

Trainer15 sanoi:
Mites tämmönen ohjelma:
ti:selkä,olkapäät

Vai tekiskö ton vinopenkinkin 5x5??????
Älä tee vinopenkkiä 5x5 tulee muuten liian raskaaksi.

täs olis yks toimiva 3 jakonen : rinta,olkapää,ojentaja
jalat
hauis,selkä
tossa olis ainakin yks toimiva. niin ja ei se maksimi varmasti nouse jos sitä joka kerta treenaa ja pysyyhän perse varmasti penkissä? ei muuta kun koko kroppa läpi kerran viikossa ja 2-3 grammaa proteiiniä per painokilo. ja kaloreita tietenki vähän yli kulutuksen. kyllä se siitä lähtee :thumbs:

Pysyy se perse penkissä,kun lähinnä lahnapenkkiä teenkin kun en saa selkää kunnolla kaarelle kun oon niin kankee :lol2:

Olisko toi mun ohjelma hyvä??
ti:selkä,olkapäät(kulmasoutu 2x8 ,olankohautus 3x8,viparit 1x10

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom