Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Trainer15 sanoi:Niin jotain täytyy yrittää.Pistää vaikka kengät jalkaan tai jotain.
Meinas koko penkki lähteä vittuun kun alko päässä kiehuun ,kun yritin saada sitä selkää kaarelle.
kovasti noussu :kippis1:Trainer15 sanoi:Nyt oon tehny 2 viikkoo tota 2x6 ja viikon tota ohjelmaa mikä Ari Pehkosen penkki sivuilla.
Ja kappas penkki on noussut 10kg :kippis1:
kyl mä pystyn jonku 5 toistoo pusertaa 85kg.. tosin e epäolis yhtää et 90 saattas jo nousta.. joku 3viikkoa sit viimeksk kokeilin maksimia.. oon kyl yrittänyt pitää taukoa treenistä joka toinen päivä ja joka kuudes viikko ei salia.. ihan ton hermoston takia... en vaan saa sitä rautaa ylös.. joku 75kg voi tehä hyvin 8 - 10 sarjan..nelkku sanoi:Erikoistekniikoita/liikeitä vaan heikoille paikoille kehiin ja mietit kumpi se heikko osa-alue on; perusvoima vai hermotus. Jos saat kovin monta toistoa 85kglla ja enkka on toi niin hermotus on heikolla pohjalla, jos taas sarjapaino on kymmenenkin kiloa vähemmän niin perusvoiman puutetta.
Älä tee vinopenkkiä 5x5 tulee muuten liian raskaaksi.Trainer15 sanoi:Mites tämmönen ohjelma:
Ma:penkki 5x5,vinopenkki 3x8
ti:selkä,olkapäät
ke:lepo
to:penkki 5x5,vinopenkki 3x8
pe:hauis,,jalat yms
Vai tekiskö ton vinopenkinkin 5x5??????