penkkiä!! taas...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
itse teen kaksijakoisessa 2x10 penaa ja 2x10vinopenaa/buttelflytä (riippuu fiiliksestä), mutta joskus tein 2x6 penaa ja 2x10 vinopenaa
2-jakosessa toi 2*6 on varmaan ihan hyvä systeemi, mutta 3- tai 4-jakosessa ei vois kuvitellakkaan et 2 sarjaa penkkii/kierto riittäis tyydyttämään penkkihimon!! Siks suosin 5*5:sta.

heha! :) 3*12 ja helpostikki vielä :):):):):):)::):):):) ens kerral pistetää sellaset 1.25 kiekot tankoo ja tehää sillä :) ja btv nyt ku muistan nii tosiaan se tekniikka oli vähä päin v***ua ja siellä sit yks kaveri tuli näyttää miten laitetaa jalat ikään ku jouseks ja selkä menee samalla karelle ja lavatki on melkee väkisi yhessä :)
kyl tää tästä! motivaatiota riittää :D treenit meni yyber hyvin ku sai laittaa taljassakin 10kg lisää 20kg->30kg ja haukkarit meni 6kg*7/6/5-->6kg*9/9/9 :)
ja ojentajatki sai yhteensä kolmes sarjas 7 toiston verran lisä rääkkiä :D

Uuberia \o>

tomimies sanoi:
2-jakosessa toi 2*6 on varmaan ihan hyvä systeemi, mutta 3- tai 4-jakosessa ei vois kuvitellakkaan et 2 sarjaa penkkii/kierto riittäis tyydyttämään penkkihimon!! Siks suosin 5*5:sta.

No kyllä minä ainakin 3-jakosella teen penkin 2x6 + 2 sarjaa apuliikettä ja hyvin on toiminut.

Sahaaja sanoi:
No kyllä minä ainakin 3-jakosella teen penkin 2x6 + 2 sarjaa apuliikettä ja hyvin on toiminut.

2x6 sopii mielestäni kaikkiin jakoihin väliltä 2-5. Koko kroppa kerralla treeniä en itse ole tehnyt, joten en pysty sanomaan sen sopivuudesta siihen.

Heh. Kyse ei ookkaa siitä etteikö se toimis, mut mä ainaki haluun tehä usemman ku 2 penkkisarjaa viikos koska penkki on siistein liike!=)

imho penkki ei ole kiva liike, eikä edes tehokkain (minulle) rintaliike. olkapäässä on jotain häikkää ilmeisesti kiertäjäkalvosin.
mikä siinä penkissä kaikkia viehättää? itse tykkäsin kyykystä (kunnes se kiellettiin :( ) oli kiva vääntää 20 sarjoja, sarjan loputtua oli "kiva" tuupertua lattialle haukkomaan henkeä :evil:

Kun aloitin reenailla tein kotona pelkkää penkkiä ja muuta yläkropan lihaksia päälle.
Luulin monesti että kylläpä oli taas perkele kovin reeni mitä ikinä tullu tehtyä.

Puolisko vuotta myöhemmin halusin alkaa kokeilemaan kyykkyä ja vetoa joten suuntasin salille.
Sen jälkeen käsitykseni kovasta reenistä muuttui totaalisesti. Kun kyykky ja vetosarjojen jälkeen katselee siriusta pari minuuttia niin alkaa käsitys kovasta ja KOVASTA reenistä oikeasti muodostua.

Penkkipäivä on toki mukava, mutta veto ja varsinkin kyykky ovat kunkkuliikkeitä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Penkki on sillon kun se kulkee niin saaterin mukava liike tehdä. Makaat vaan tukevasti ja punnerrat kun piru. kaikki liikkeet on kivoja sillon kun kulkee, mutta penkissä voi antaa enmpi reaalivoimia irti, kun ei kunto lopu ym. Mutta aina kandeis muistaa että se on vaan liike muiden joukossa.

RRKalle sanoi:
Penkki on sillon kun se kulkee niin saaterin mukava liike tehdä. Makaat vaan tukevasti ja punnerrat kun piru. kaikki liikkeet on kivoja sillon kun kulkee, mutta penkissä voi antaa enmpi reaalivoimia irti, kun ei kunto lopu ym. Mutta aina kandeis muistaa että se on vaan liike muiden joukossa.

Näinhän se menee ja minä heivaan penkin aina veks dieetillä, silloin kun ei ole paljon tulostenkasvua tiedossa. Bodarille kun ei ole yhtään välttämätöntä sitä tasapenkkiä aina tehdä. Mutta jotenkin se vain ainva pistää vituttamaan jos se penkki ei kulje.

problemchild sanoi:
Penkkipäivä on toki mukava, mutta veto ja varsinkin kyykky ovat kunkkuliikkeitä!

Sarjassamme "lauseita, joilla saa palstarespectiä."

problemchild sanoi:

Itse taas pidän eniten tehdä maasta vetoa ja penkkiä. myös yläselän liikkeet ovat todella mukava tehdä :P:rolleyes:
Mutta kyykkäämiseen en ole ikinä oikeen saanut minkäänlaista tuntumaa heikon polveni takia.:curs:

miten muuten on, että jos suorinjaloin maasta vetoa tekisi köykäisillä painoilla niin vaikuttaako se pituus kasvuun?

Vaikka treenaankin koko kroppaa tasapuolisesti niin sanon kuiteskin että jalkoja on vitun tylsä treenata ja penkki on kuningas. Kai sieltä saa poimia sellasia liikkeitä joita tykkää tehdä..? :arvi:

Slarto sanoi:
Vaikka treenaankin koko kroppaa tasapuolisesti niin sanon kuiteskin että jalkoja on vitun tylsä treenata ja penkki on kuningas. Kai sieltä saa poimia sellasia liikkeitä joita tykkää tehdä..? :arvi:

Aamen. :whip:

Timba79 sanoi:
2x6 sopii mielestäni kaikkiin jakoihin väliltä 2-5. Koko kroppa kerralla treeniä en itse ole tehnyt, joten en pysty sanomaan sen sopivuudesta siihen.

Mä teen tällä hetkellä koko kroppa kerralla -ohjelmaa ja tuntuu toi 2*6 penkkihomma toimivan siinä. Toissaviikon lopussa olin muutenvaan sattumalta käymässä salilla ja koitin että millä painoilla jaksais ton 2*6 tehdä.. Tein pari muuta rintasarjaa laitteella ja sit laitoin 65 kg penkkiin. 1 sarja meni ihan ok mut toka ei menny loppuun.
Sitten tän viikon alussa aloin tekee tota ohjelmaa kunnolla niin en tiedä voiko näin nopeeta ees kehittyä mutta tiistaina meni sitten se 2*6 65kg torstaina tein 1*6 65 ja 1*6 67.5.. tänään sitten meni aika kevyesti 2*6 70 kg, ois menny ehkä vähän enemmälläkin :D Ikää on 16 ja painoo vajaat 70 kg.. Itse ainakin penkkiin ollu ihan tyytyväinen lähiaikoina :kippis1:

hölkkääjä sanoi:
miten muuten on, että jos suorinjaloin maasta vetoa tekisi köykäisillä painoilla niin vaikuttaako se pituus kasvuun?

Tee vaan, mutta tee sekä nätisti että pienillä painoilla ja kohtuullisia toistomääriä. Mikään liike ei näin tehtynä vaikuta pituuskasvuun.

Jotkut liikkeet pienillä painoilla hinkaten saattavat tosin vaikuttaa otsaan kasvavan kyrvän pituuteen kun tekisi mieli tehdä isoilla romuilla.

Täytyy myöntää että varmaankin omalla kohdalla yksi syy siihen että
tällä hetkellä mave ja kyykkymotivaatio on penkkiä parempi

on varmaan se että olen vasta jonkun aikaa niitä tehnyt ja tuloskehitys tietty on näin aluksi suht nopeaa.

Kun taas penkkitulokset on saakelin tiukassa nykyään. 4kk aikana maksimi pysyny samana tai jopa pari kg laskenu. Tosin tänä aikana 10kg karistanu ihraa joten suhde vähän parantunu.(laiha lohtu)

En todellakaan halua aliarvioida penkkiä:worship: :worship: . Itsekkäästi yleistin omaa tilannetta.

Näin amatöörimielipiteenä hölkkääjälle toistan samaa että ei tosiaan kannata vedoissa ja kyykyissä alkaa maksimiraudoilla vääntämään. En tiedä vaikuttaako kasvuun tms. mutta sulla on helvetisti aikaa kun olet niin nuori. Ei kannata riskeerata.

Back
Ylös Bottom