hölkkääjä
VIP
- Ikä
- 33
Directions^ sanoi:Alappas alkuunsa syömään PALJON lisää. 43kg, haha. Tohon pituuteen katottuna semmonen 20-30kg lisää ni on hyvä.
Sitten kannattaa tosiaan opetella kaikkien liikkeiden tekniikka. itte oon semmonen 1½-2v treenaillut luulin aikasemmin osaavani tekniikat, mutta nyt sitä alkaa oikeasti vasta tajuamaan miten nostot tehdään.
Penkissä. Laitappas pikkurilli aluks sinne tangossa olevien merkkien kohdalle. Sitten noston alussa nostat koko kropan vaikka ilmaan pitäen tangosta kiinni, sitten eka hartiat penkkiin kiinni, sen jälkeen perse. Vedä jalat mahd. taakse että voit puristaa jaloilla ja saat hartioitten ja perseen väliin kaaren. Sitten töytäset tangon telineestä, keuhkot täyteen ilmaa, että painetta on kanssa sisällä. Lasket tangon HITAASTI tohon nännien kohdalle ja siitä puristat kaikilla voimillas ylös päin. Laskun voit tehdän niin, että alussa lasket suoraan alas päin ja sitten kaarrat tangon rinnalle ja siitä takas samalla kaarella ylös, ettei nosto ole aivan tikku suora. KAto myös ettei tanko tule liian "ylös" tohon melkeen kaulalle.
Ja sinä päivänä kun teet penkin, tee se ekana liikkeenä. Pidä sopivat palautus ajat sarjoilla, semmonen 1-1½ min. Ykkösiä koittaessa enemmänkin. Kokeile tehdä paljon nostoja eripainoinoilla, eri määrä sarjoja, eri määrä toistoja. Ei aina kannata samalla hinkuttaa ellei se toimi niinku miken 2x6.
Ja treenaa oikeastikkin sitten muutakin kuin penkkiä. Ja opettele muutkin liikkeet, koska penkki on yläselän lihaksistakin riippuvainen. Kannattaa lukea esim. täältä pakkikselta tuo miken tekaisema ala ja ylätalja topikki.
Ja jos painot ei nouse, mene treenaamaan äläkä ihmettelemään tänne..
joo mä treenaan kyllä muutakin kuin penkkiä. treenaan pohkeet reidet esestä takaa, selän ylhäältä ja alhaalta, hauikset, ojentajat, forkut, tissit ja vatsat
ja se että laitoin tänne kyselyä penkki tuloksen nostamisesta ei tarkoita sitä että en treenaa muuta kuin penkkiä vaan sitä että mulla on ongelmia tuon penkki tuloksen nostamisen kanssa.:thumbs:
...
edit: voisi vaikka kuukauden ajan kokeilla tuota että tekee 25kg:lla 3x niin monta kuin menee ja ellei siinä ajassa nouse sen 12 kertaa niin poimin jonkun toisen täältä
en nimittäin pysty kaikkia neuvoja noudattamaan samaa aikaa.. ilman yli kuntoa ainakaan :/