penkkiä!! taas...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sanoisimpa teille kaikille "aloittelijoille", että kyllä se penkkitulos sieltä nousee periaatteessa systeemillä, kuin systeemillä. Alkuun. Kun omapaino nousee treenin myötä penkkitulos nousee. Kun muutatte systeemejä, ettäkä orjallisesti hinkkaa kuukaudesta toiseen jollain tietyllä "ohjelmalla", se nousee. Kun pyydätte rohkeasti salilla kokeneempia katsomaan suoritusta lähinnä asennon ja työnnön suhteen, taas se tulos nousee.

Kun puhutaan useamman vuoden treenaamisesta ja kun tulokset alkaa olemaan pitkällä toisella sadalla kilolla, silloin keskimäärin alkaa tulemaan niitä oikeita "pattitilanteita", jolloin sen 10 lisäkilon saaminen tulokseen saattaa viedä puolestavuodesta vuoteen, jopa vielä pidempään. Ei noita kannata surkutella vielä, jos kuukausi sitten on noussut 80 kiloa, nyt vaan 75. Siinä on monta tekijää mukana, eikä vähiten ylitreenaminen (tehdään ihan liikaa), alitreenaminen (=ei oikeasti tehdä tarpeeksi kovaa), liian vähä syöminen, väärät metodit ylipäätään, vaikka paperilla olisi mikä tieteellisesti kehitetty 7potenssiin 10 treenijako suoraan FLEX lehdestä maailman huipuille suuniteltuna.

Ai niin, eihän tässä tainnu tulla yhtään varsinaista asiaa riidin suhteen.

EDIT: tuo Miken 2x6 sopii varmasti monen bodyohjelmaan - siis jokaisen tulee ymmärtää se metodin pointti, tehdäänhän siinä sitä penkkiä useampi sarja, kuin kaksi, mutta nuo 2x6 on ne KOVAT työsarjat !!!

keskiviikkona on penkki taas... viimeks meni 3*20*12 eli nyt menee sit 3*20*12.
:) toivotaan niin.
millon mun kannatas ohjelmaa vaihtaa? tai no en oo tehny tätä (ylipäätään koko salilla käyny) ku tän viikon jälkeen yhen kuukauden.
kauan teen täl ohjelmal?

hölkkääjä sanoi:
keskiviikkona on penkki taas... viimeks meni 3*20*12 eli nyt menee sit 3*20*12.
:) toivotaan niin.
millon mun kannatas ohjelmaa vaihtaa? tai no en oo tehny tätä (ylipäätään koko salilla käyny) ku tän viikon jälkeen yhen kuukauden.
kauan teen täl ohjelmal?

jos se toimii niin sitten niin kauan kun se toimii?

Kroppa tottuu yleensä rasitukseen suunnilleen 8-16 viikossa ja aloittelijalla luonnollisesti hitaammin kun kokeneella. Ei kannata vaihdella liian usein sitä mitä tekee sillä homma voi toimia vain jos sille antaa aikaa. Kuitenkin ei ole mitään järkeä tehdä jotakin mikä ei toimi tai on toiminut aikansa muttei toimi enää :)

Kun ei ole huolta huomisesta niin reenit kulkee kaikista parhaiten! Tehdään sitten valintoja kun on niitten aika eikä turhia uhrata voimia sellaisten asioiden pohtimiseen mitkä eivät ole ajankohtaisia. Ressi ja hätiköinti on kaikista suurin kehityksen rajoittaja :)

:) nyt meni 22.5kglla kymppi.. kaks ekaa sarjaa meni vituiks ku tein vahingossa 25kglla... et meni kutoset.. prkl ku niis lukois ei lue paljon painaa :D
kyl se lähtee tästä nouseen. :)

Nilzinatorilla nousee näköjään aika tiuhaan tahtii tolla 2*6 systeemil...
mikä siin ois pahoi et mä kokeilen sitä?

hölkkääjä sanoi:
:) nyt meni 22.5kglla kymppi.. kaks ekaa sarjaa meni vituiks ku tein vahingossa 25kglla... et meni kutoset.. prkl ku niis lukois ei lue paljon painaa :D

tai siis positiives ja negatiiviset vaikutukset?
ku hirveen monella tulokset lähteny hurjaan nousuun.:david:

hölkkääjä sanoi:

Tais itselläni olla maksimi 80kg kun aloin vääntämään 2x6 systeemiä ja kolmessa kuukaudessa meni sitten 2x6x80kg. Omasta mielestäni jossei nyt ihan hyvää kehitystä, niin ainakin kehitystä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse teen 3x6 systeemillä penkkiä. Kuitenkin aloitin 6x50, 6x55 ja 6x60. Viime viikolla tein sitten 6x60, 65x60 ja 4x67.5 ja tässä välissä oli peräti kolme täyttä treeni viikkoa.
Kerran viikkoon teen penkkiä, tai rintatreenin ylipäänsä.
Kovasti tässä jo himottaisi tänään tehdä rintatreeni, mutta pitää jättää se perjantaille kuitenkin, kun sen paikka on siellä.
70kg sarjapainojen puhkaisua odotellessa.

Hölkkääjälle tsemppiä treeniin. Maasta se pienikin ponnistaa.

P.S. Tein ekalla viikolla mistä on tulokset ylhäällä 12x50 10x50 ja 6x50. Sitten ajattelin, että siirrytään vähän omaan variaatioon tuosta 6x systeemistä, kun sitä on niin paljon kehuttu.

Mulla kipeytyy heti ranteet ekan sarjan jälkeen joten pitäisikö minun hommata rannetuet vai onko mulla tekniikka päin helvettiä? Onko muilla tämmöstä ongelmaa? :itku:

Medi sanoi:
Mulla kipeytyy heti ranteet ekan sarjan jälkeen joten pitäisikö minun hommata rannetuet vai onko mulla tekniikka päin helvettiä? Onko muilla tämmöstä ongelmaa? :itku:

pidät rantees ihan vääntyneinä. katso että ranne ja käsi ovat suorassa. sitä on vaikea selittää, mutta älä päästä kämmenpohjaa nousemaan ylös. siis jos kämmenpohjalla olisi silmät, niin sun tyylissä se katsois kattoon. niiden pitäs kattoo sun jalkojen suuntaan. jos tajusit :D

hölkkääjä sanoi:
taas kehuja... kannattasko pienenkin tehä tuolla systeemillä?

Ei kannata vielä tossa vaiheessa. sun painot on kumminkin niin pienet. Tee eka pohjaa niin että saat 3*10*50, kato sit vaikka uusiksi

KSENA sanoi:
pidät rantees ihan vääntyneinä. katso että ranne ja käsi ovat suorassa. sitä on vaikea selittää, mutta älä päästä kämmenpohjaa nousemaan ylös. siis jos kämmenpohjalla olisi silmät, niin sun tyylissä se katsois kattoon. niiden pitäs kattoo sun jalkojen suuntaan. jos tajusit :D

Mä kyllä aina tehny sillai että ranteet vääntyny.. Joskus sillon alussa ku otti vähän (itselle) isommilla painoilla niin oli ranteet kipeet mutta kyllä ne siihen tottuu. En ainakaan itse välttämättä opettelis ns. "nyrkissä" -tekniikkaa.. Mutta ihan mikä vaan itsestä hyvältä tuntuu. Ja voihan sitä vaikka levypainoilla vähän reenata niitä ranteita jos kipeytyy pahasti. Siis että vahvistaa ranteita :thumbs:

hölkkääjä sanoi:

Juu itsekin vähän ihmettelin ku noin hyvin nous ;)

RRKalle sanoi:
Ei kannata vielä tossa vaiheessa. sun painot on kumminkin niin pienet. Tee eka pohjaa niin että saat 3*10*50, kato sit vaikka uusiksi

:O tohonhan menee varmaan yli vuos!:nolo:

hölkkääjä sanoi:
:O tohonhan menee varmaan yli vuos!:nolo:

Haha, JA VITUT MENE, jos vielä käytät lisäravinteita, oikea ruokavalio sekä lepo kunnossa, niin veikkaisin ensi kesäksi tuollaisia tuloksia.

Suositut

Back
Ylös Bottom