penkkiä!! taas...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally Posted by Sahaaja

No en oikee tiiä, ei nyt oikee viime aikoina oo mitään kehitystä tapahtunu. Nyt oon tehny reilu viikon penkkiä 4x4 ja sarjapainot on noussu 5kg. Kohta se kuitenki taas tyssää, niinku aina.

sitä se on. tää on pitkäjänteistä puuhaa

Kun mulla nyt tavoitteena ois edelleen se 80kg ennen kesälomaa nii oiskohan sellasessa järkee että tekee vaikka joka toinen päivä yhen sarjan penkkii seuraavasti. Eli ekana päivänä tankoon 60kg. sillä menee nykyään ehkä 8 toistoa. (80kg maksimiin vaadittas vaan 10-12) Ja sitte siitä pari päivää ja yritän saaha 9 toistoo? Musta toi tuntus toimivalta näin ajatellen.. Kokeillakkin vois, muttaku ei siihen kesälomaan nii pitkä aika oo, ja penkki junnaa parasta aikaa!
Edit: Sen takii vaan 1 sarja ettei tulis ylikunto.
Edit2: Ota siitä sitte selko...

128 postausta pakkikselle ja tuon verran imenyt tietoa?:eek:
Tee nyt ihmeessä enemmän sarjaa, mitä pienemmät lihat, sitä nopeammin palautuu muutenkin.:D

Juu.. Mutta itestä on tuntunu että mulla nousee just ne liikkeet mitä teen vaan yhen sarjan aina treenin aikana. No kokeilen jotain ja kerron miten toimi.

sis nostakko joka kerta vaan yhen kasin ja se siinä:hyper:
kokeiles 3*8 tai 3*12 tai 3*15 ja nosta sit tolla 30kg:evil:

se on se neutraalin tapa tuol joku kyt sivuu taakse päin et tehään kaks sarjaa ja aina ku ekalla sarjalla menee 8 nii nostetaan 2.5kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sis nyt en ymmärtäny
teet kaks sarjaa
kun ekalla sarjalla menee 8 nii 2.5 kg lisää
missä se toinen sarja on?

kun ensimmäisellä sarjalla menee 8 niin ensi kerralla yritetään 2.5kg isommilla raudoilla.

samoilla raudoilla joka tapauksessa tehdään 2 sarjaa joka treeni.
tokan sarjan tuloksella vaa ei oo mitää väliä tässä

palmu sanoi:
siis vitutushan vaan auttaa, mitä enemmän vituttaa niin sitä paremmin nousee.
:evil:
Päinvastoin.
Mutta mitäs se joku täällä valitteli että viikossa noussu sarja painot "vaan" 5kg:jahas: Siis kuukaudessakinhan tuo ois jo hyvin, ainaki mulle

hanaa sanoi:
jos ekalla sarjalla saa sen 8 toistoa, nii olis hyvä toisella yrittämällä
saada se 6-8 toistoa.
Eihän tossa nyt ole mitään järkeä. "Olis hyvä saada"??? Jos ei saa, niin ei saa. Ei siihen mikään auta. Riippuu ihan yksilöstä miten noi toistot menee sarjoissa. Mulla tippuu suunnilleen 2-3 toistoa jos teen toisenkin sarjan samalla painolla. Joillakin taas tippuu yhden toiston, joillakin viisi.

Tietty tääkin riippuu treenitavasta. Jos ohjelma on sellainen, ettei sarjoja oteta loppuun asti, ei ole mikään ihme jos saat toisellakin sarjalla yhtä monta toistoa kuin ekalla. Jos taas vedät peräsuoli pitkällä hampaat kirskuen sen ekan sarjan, niin kolmen toiston pudotus tokaan sarjaan ei ole mikään ihme, vaikka tekisit senkin täysin loppuun.

Lainaampa tätä trediä kun on nuista toistoista kerta puhetta. Itse reenailen kotona ja alkoi mietityttämään tuo oma maksimi. Eli mitä mieltä olette, kuinka suurella prosentilla (siis maksimista) saadaan 15 toistoa? Totta kai tulos riippuu henkilöstä, mutta noin suurinpiirtein?

Volmari sanoi:
Lainaampa tätä trediä kun on nuista toistoista kerta puhetta. Itse reenailen kotona ja alkoi mietityttämään tuo oma maksimi. Eli mitä mieltä olette, kuinka suurella prosentilla (siis maksimista) saadaan 15 toistoa? Totta kai tulos riippuu henkilöstä, mutta noin suurinpiirtein?

http://www.kalanen.fi/sarjapainolaskuri/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom