ehkä kohta tulee taas sellanen rykäys et viikossa tulee 3 toistoa lisää
ehkä tulloo ehkä ei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ehkä kohta tulee taas sellanen rykäys et viikossa tulee 3 toistoa lisää
Jaffa82 sanoi:Mulla itellä souti rinnan kehitys paikallaan varmaan melkeen pari kuukautta, mut kun vaihon rintaan liikkeet: penkki, vinopenkki, penkki-k.painoilla ja vinopenkki-k.painoilla, niin jopas rupes kehittyyn jälleen... Sitte lopuksi vielä peck-deckkiä päälle pari-kolme sarjaa, niin hyvältä tuntuu!! suosittelen, rinnan saa kyllä kunnolla tehtyä tuollain...
hölkkääjä sanoi:mullapa onkin ojentajat heikko kohta. tanko lähtee rinnalta mut sit viimeset 15 senttiä on ne kriittiset :(
SS-Adler sanoi:Koitas lattiapenkkiä niin pitäis loppu 15centtiä nousta sutjakkaasti, jonkun ajan harjoittelun jälkeen.
Aloittelijaaa sanoi:Minulla kans ojentajissa voimaa enemmän kuin rinnassa.
hölkkääjä sanoi:miten te teette sen?
Aluksi tein taljalla 3-4 sarjaa(10 toistoa) ja penkkipäivänä sama homma. En mitään muuta. Nykyään teen Taljalla 3 sarjaa, Käsipainolla pääntakaa 3 sarjaa (käytännössä yhen käden ranskalainen) ja kapeaa penkkiä 3 sarjaa, nämä käsipäivänä tietenkin.. Ojentajat paljon vahvemmat ku rinta tällähetkellä, jos verrataan suhteessa toisiinsa esim. penkkipunnerruksessa.. Tämän huomaa siitä että kapeaa penkkiä pystyy tekeen 60 kilolla muutama toisto ja sitten normi penkkiä teen 70 kilolla aika pieni välimatka jos vertaa..hölkkääjä sanoi:miten te teette sen?
hölkkääjä sanoi:bodaaja, moni jakosella sä sit teet?
Jos on vaikka 1-2-jakoinen ohjelma niin sen voi tehdä 2-3 kertaa viikossa joten voi tehdä penkkiä ja hauista 2-3 kolme kertaa viikossa siksihän Timba käytääkin noita 1-2-jakoisia ohjelmia.:whip:Jaffa82 sanoi:Mulla itellä on 5 jakonen ohjelma tällähetkellä.. Tarkotitko hölkkääjä monesti teen ojentajat viikossa? teen kerran viikossa, ei tarvi enempää enään 3 eri liikettä ojentajille kuten edellä mainitsin..