penkkiä!! taas...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla itellä souti rinnan kehitys paikallaan varmaan melkeen pari kuukautta, mut kun vaihon rintaan liikkeet: penkki, vinopenkki, penkki-k.painoilla ja vinopenkki-k.painoilla, niin jopas rupes kehittyyn jälleen... :hyper: Sitte lopuksi vielä peck-deckkiä päälle pari-kolme sarjaa, niin hyvältä tuntuu!! suosittelen, rinnan saa kyllä kunnolla tehtyä tuollain...:)

Jaffa82 sanoi:
Mulla itellä souti rinnan kehitys paikallaan varmaan melkeen pari kuukautta, mut kun vaihon rintaan liikkeet: penkki, vinopenkki, penkki-k.painoilla ja vinopenkki-k.painoilla, niin jopas rupes kehittyyn jälleen... :hyper: Sitte lopuksi vielä peck-deckkiä päälle pari-kolme sarjaa, niin hyvältä tuntuu!! suosittelen, rinnan saa kyllä kunnolla tehtyä tuollain...:)

itse en jaksais, mutta jos jaksaa oikeesti painaa nuo niin sitten kasvaa :)

mullapa onkin ojentajat heikko kohta. tanko lähtee rinnalta mut sit viimeset 15 senttiä on ne kriittiset :(

hölkkääjä sanoi:
mullapa onkin ojentajat heikko kohta. tanko lähtee rinnalta mut sit viimeset 15 senttiä on ne kriittiset :(

Koitas lattiapenkkiä niin pitäis loppu 15centtiä nousta sutjakkaasti, jonkun ajan harjoittelun jälkeen.

SS-Adler sanoi:
Koitas lattiapenkkiä niin pitäis loppu 15centtiä nousta sutjakkaasti, jonkun ajan harjoittelun jälkeen.

Dippiä oon tehny ku tuol salil on ne tangon ja tilat nii kovasti käytössä että ei siel oikee voi sitä tehä.

Dippiä oon tehny niinku 2x6 tsydeemiä apuna käyttäen.
nyt tänää meni 2x6 joten ens kerralla vyöhön 2.5kg kiekko :P

onkos kokemuksia että ihan dippailemalla saisitte penkissä nuo kriittiset sentit helpommiksi?

Mites hölkkääjä reenaat ojentajat?
Mullakin aluksi ei ollut ojentajissa yhtään potkua, mut sit reenasin ojentajat kahdesti viikossa muutaman kuukauden ajan, ja nyt ojentajissa on kyllä voimaa paljon. Penkissä rinta hyytyy aina ensin, vaikka ojentajat jaksaisivatkin vielä...

ojentajat:
2 sarjaa ojentaja punnerrusta taljassa
2 sarjaa dippiä, nyt menee 10 dippausta ja oma paino on se 46
ja se mitä penkissä tulee treenattua..

teen silä 1 jakosella ja 3x viikossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no teen jo nyt viikossa yhteensä 6 dippiä+6 ojentaja punnerrusta eli 12 sarjaa + penkki

hölkkääjä sanoi:
miten te teette sen?
Aluksi tein taljalla 3-4 sarjaa(10 toistoa) ja penkkipäivänä sama homma. En mitään muuta. Nykyään teen Taljalla 3 sarjaa, Käsipainolla pääntakaa 3 sarjaa (käytännössä yhen käden ranskalainen) ja kapeaa penkkiä 3 sarjaa, nämä käsipäivänä tietenkin.. Ojentajat paljon vahvemmat ku rinta tällähetkellä, jos verrataan suhteessa toisiinsa esim. penkkipunnerruksessa.. :rock: Tämän huomaa siitä että kapeaa penkkiä pystyy tekeen 60 kilolla muutama toisto ja sitten normi penkkiä teen 70 kilolla :) aika pieni välimatka jos vertaa..

Mä itse otan oskuille eka 5 raskasta voima sarjaa ranskalaista ja sitten jotain pumppia:)

Mulla itellä on 5 jakonen ohjelma tällähetkellä.. Tarkotitko hölkkääjä monesti teen ojentajat viikossa? teen kerran viikossa, ei tarvi enempää enään :) 3 eri liikettä ojentajille kuten edellä mainitsin.. :)

Jaffa82 sanoi:
Mulla itellä on 5 jakonen ohjelma tällähetkellä.. Tarkotitko hölkkääjä monesti teen ojentajat viikossa? teen kerran viikossa, ei tarvi enempää enään :) 3 eri liikettä ojentajille kuten edellä mainitsin.. :)
Jos on vaikka 1-2-jakoinen ohjelma niin sen voi tehdä 2-3 kertaa viikossa joten voi tehdä penkkiä ja hauista 2-3 kolme kertaa viikossa siksihän Timba käytääkin noita 1-2-jakoisia ohjelmia.:whip:
Ja muistaakseni Hölkkääjällä oli joku 1-2-jakoinen ohjelma, vai olenka väärässä?

1-jakoinen.

tein tänään penkin (joka junnasi samoissa toistoissa) lisäksi 5x5 dippiä ja kun se meni nii sit ens kerral 2.5kg vyöhön.

onko tuo ihan älyttömästi liikaa jos teen ton 5x5 esim. ma ja pe? sit keskiviikkona vaa pumppailen niitä niinku kaikkea muutaki pumppailen keskiviikkona.

Back
Ylös Bottom