penkkiä!! taas...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
BoneFish sanoi:
Tuli mieleen että pitääkö tuossa kapeassa penkissä pitää lavat yhdessä? Entä kaari?

ite pidän lavat aina yhessä, muuten nostaminen tuntuu luonnottomalta. kaarta nyt en muutenkaan mitään kehuttavaa osaa tehdä, tuossa en sitä edes yritä. pakostihan sitä vähän tulee kun lavat on yhessä, ei enempää itellä.

nämä oli vain omia kokemuksia, en tiedä miten sen PITÄÄ olla :)

Jaffa82 sanoi:
Mites hölkkääjällä kehittyy penkitulokset tällä hetkellä? Mulla itellä suurinpiirtein 2 viikkoa/1 toisto lisää, joskus hyvinä viikkoina tulee 1 toisto/viikko lisää.. :) Itelläki tahtonu olla ongelmaa tossa penkin tekniikassa mutta kehitystä hurjasti on tapahtunu, kun tekniikan sain kuntoon.. :hyper:

jaa mulla? :) voit kattella kisaajien treenipäiväkirjasta mutta tällä hetkellä 2x2x35kg on enkkari

Hölkkääjä varmaan huomaan vanhan tredinsä, jos tämän täältä nyt nostaa,

Joko nousee yli 40? Kuinka vanha oot ny ja paljo painat, huomasin tuol ensimmäisillä posteillas että 165 pitkä ja 45kg painat :Hyper:

Itse olen 14 ~165 pitkä ja painan lähemmäs 60 :rolleyes: Enkä ole läski, vaan tukeva :D

Hölkkääjä varmaan huomaan vanhan tredinsä, jos tämän täältä nyt nostaa,

Joko nousee yli 40? Kuinka vanha oot ny ja paljo painat, huomasin tuol ensimmäisillä posteillas että 165 pitkä ja 45kg painat :Hyper:

Itse olen 14 ~165 pitkä ja painan lähemmäs 60 :rolleyes: Enkä ole läski, vaan tukeva :D

Hölkkääjä ei enää treenaa:)

Ja toi sun postin idea oli?:dance:

Aloitinkin taekwondon :)
Ja ajattelin jopa raahautua salille pitkästä aikaa. Kävin pari viikkoa sitten salilla kokeilemassa miten sujuu... Penkkiä 2x5x45kg.. ei mitään erikoista. painoa 52-53kg..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
syö syö syö. joo joo, pikku hiljaa.
4kk vaikken oo tehny muutaku kaivanu nenää ja käyny taekwondo harkoissa on paino noussu 7kg.

Olen tyytyväinen uuteen suuntaan. Liikkuvuutta tullut lisää jne.
Tänään 2x6x45kg penkissä. muuta en jaksanut tehdä, jäin höpöttämään yhden hyypiön kanssa hetkeksi siitä miten selvitään kadulla epämiellyttävistä tilanteista saamatta turpaan kovin pahasti.

Jossain täällä oli sellanen taulukko, josta näki että jos jaksaa nostaa jotakin painoa esim. 50kg, 10 kertaa, niin jaksaa nostaa 10 kg enemmän, eli 60 kg.

Siis arviotahan noi vain on, mutta se auttaisi kun tietäisi miloin on edes mahdollista kokeilla sitä ennätystä/kehitystä

Kiitti!

Entäs käsipainojen suhde? Siis tuskin kukaan nostaa maksiminsa/2 painoista käsipainoa... Vai?

Siis meinaat että jos otat penkistä esim 80kg niin otat kp penkistä 40kg per käsi? Ei kyllä ihan näin mene :rolleyes:

Hmm ihan pakko kysyä, että ootko, hölkkääjä youtubessa nick holkkaaja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom