penkkiä!! taas...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heh, loppuu painot kesken taljasta mulla, max 75 jossa meni jo 12 toistoa. :) Tietäisikö kukaan korvaavaa liikettä taljaan, kyseessä siis ojentaja talja, pitäisi olla kahden käden liike. Pitäisikö siis siirtyä ranskalaiseen? Paitsi eikö ylätaljassa periaatteessa voisi tehdä ojentajataljaa vastaavan liikkeen, kunhan vaihtaa oikeanlaisen tangon siihen? Liikeratahan on periaatteessa sama...

noni ku täällä on tätä keskustelua tästä penkistä niin..
Nyt kun vaihoin 2x6sen 4x3 nii pitäsköhän rinnalle tehä muutakin ku nuo 4 kolmen toiston sarjaa penkkiä? Jos vaikka sais näin nousemaan..

Tortilla90 sanoi:
noni ku täällä on tätä keskustelua tästä penkistä niin..
Nyt kun vaihoin 2x6sen 4x3 nii pitäsköhän rinnalle tehä muutakin ku nuo 4 kolmen toiston sarjaa penkkiä? Jos vaikka sais näin nousemaan..

Ei välttämättä tarvi,mutta voithan tehdä esim vinopenkkiä 3x8.

Jaffa82 sanoi:
Heh, loppuu painot kesken taljasta mulla, max 75 jossa meni jo 12 toistoa. :) Tietäisikö kukaan korvaavaa liikettä taljaan, kyseessä siis ojentaja talja, pitäisi olla kahden käden liike. Pitäisikö siis siirtyä ranskalaiseen? Paitsi eikö ylätaljassa periaatteessa voisi tehdä ojentajataljaa vastaavan liikkeen, kunhan vaihtaa oikeanlaisen tangon siihen? Liikeratahan on periaatteessa sama...

Ylätaljassahan tuota ruukataan runkuttaa jos ei sitten ole muita pikkutaljoja kuin puolitettuja..

Jaffa82 sanoi:
jos vaihtoehtona on ranskalainen tai tuo pushdown taljassa, niin ei tartte kauaa miettiä että kumpi liike on tehokkaampi. tee siis ranskalaisia.mun mielestä tuo pushdown on aika turha liike paitsi silloin, jos haluaa kunnon pumpin ojentajiin. eli se on ns viimeistely liike :)

Gdane sanoi:
Ylätaljassahan tuota ruukataan runkuttaa jos ei sitten ole muita pikkutaljoja kuin puolitettuja..

Ja ylätaljoissa on yleensä vähintään 100 kg pakka joka oikeasti painaa sen 100 kg. Haluan nähdä sen pakkislaisen joka 100 kilolla tekee pushdownia edes suhtkoht järkevällä tekniikalla. ;)

Timba79 sanoi:
Ja ylätaljoissa on yleensä vähintään 100 kg pakka joka oikeasti painaa sen 100 kg. Haluan nähdä sen pakkislaisen joka 100 kilolla tekee pushdownia edes suhtkoht järkevällä tekniikalla. ;)
menee aika tökeröksi kerskumiseksi, mutta oon tehnyt paljon heikommassa kunnossa kuin nytkin 100kilolla 5 tai 6, tosin silloin tein sitä jatkuvasti. vaikea pysyä paikallaan se on suurin ongelma.

Timba79 sanoi:

Niin niin... tarkoitin että jos salilta löytyy ristitalja yms muu pikkutalja missä vastus ei ole puolitettu niin silloin on paree tehdä kyseinen liike ylätaljassa missä vastus on aina kokonainen. Nuissa puolikkaissa ei vastus riitä kun naisille ja lapsille (kuten RRKalle mua valisti tuolla reenipäivyrissä :lol2: ).

menee aika tökeröksi kerskumiseksi, mutta oon tehnyt paljon heikommassa kunnossa kuin nytkin 100kilolla 5 tai 6, tosin silloin tein sitä jatkuvasti. vaikea pysyä paikallaan se on suurin ongelma.

Ei tosiaan tuo ihan mahdottomalta tunnu kun minäkin sain 70 kympin.. tosin asentoon pääseminen ja sen pitäminen oli kohtuu mahdotonta ja asento oli siksi aika reilusti etukeno. Miksei raskaammat ja tuplaten waffemmat saisi helpollakin sarjaa satasella.

Gdane sanoi:
Miksei raskaammat ja tuplaten waffemmat saisi helpollakin sarjaa satasella.
painoin satkun silloin suunnilleen ja ala asentoon sitä ei saa erkkikään ellei kaveri jeesaa pakan säätönupista sitä ensimmäistä toistoa. tuokin on aika paljon tekniikka laji. nyt en varmaankaan kylmilteen sais 100kilolla tehtyä ku en oo tehny sitä pitkiin aikoihin kunnolla, mutta 2kk ku veivais tosissaan niin kyllähän siinä varmasti jonkimmoiset romut liikkuisi tai sitten ei.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei ollut tarkoitus väittää ettei siihen kukaan pysty ja Neutraalilla nyt on voimatasot muutenkin omassa luokassaan.

Itsellä jää tekemättä kunnon sarja jo 60 kilolla vaikkei ojentajat todellakaan ole mikään heikko lihasryhmä meikäläisellä.

Mitenkäs pitkää sarjaa Neutraali teet ranskalaisessa? Jostain luin että teit sitä hulluilla painoilla! Itelläni nimittäin tössää penkki ojentajiin, ja kapeessa penkissä ei enää nouse tulokset..

Tortilla90 sanoi:
Mitenkäs pitkää sarjaa Neutraali teet ranskalaisessa? ..
samat toistot ku kaikissa muissakin liikkeissä eli laajalla skaalalla yleensä 4-12. joskus saatan ottaa jopa 2toiston sarjoja ja joskus jopa 15-20, mutta harvemmin kuitenkaan.

kert neutraali tähän foorumiin osallistu niin kysympä miälipijettäs siitä et onko liikaa tehä dippiä 5x5 joka maanantain ja perjantai + 2 sarjaa penkkiä sillä systeemillä jonka sä mulle joku kyt sivuu taakse päin neuvoit?

selvennän viäl et teen yks jakosel kolmesti viikossa ja keskiviikkona sit sellasen kevyen jumpan. et ei tarvi kysyä sitä :)

Itse teen ranskalaisia ja skull/nose crushereita siitä syystä, että ne tuntuisi ottavan myös ojentajan alaosaan kyynärpään lähelle, kun taas pushdown ottaa minun tekniikalla vain ojentajan yläosaan.

Sahaaja sanoi:
Tsemppiä! :thumbs:

Nousispa mullakin penkki yhtä hyvin.

heh! kiitos kiitos! mul nousee 2.5kg kuukaudessa :D en sit tiiä onko nopeaa.

entä itelläs sitte?

No pitäähän minunkin tänne jotain apdeittiä laittaa.

Tiistaina (eli olikos se nyt 26. päivä) alotin eka 42.5kg:llä, meni niin helposti se 6kertaa että nostin painot 45kg:hen, mutta sekin meni melko helposti. Pitihän sitä vielä koettaa 47.5:llä kilolla, se oli jo rankkaa, mutta sain sen 6krt.

hölkkääjä sanoi:
heh! kiitos kiitos! mul nousee 2.5kg kuukaudessa :D en sit tiiä onko nopeaa.

entä itelläs sitte?

No en oikee tiiä, ei nyt oikee viime aikoina oo mitään kehitystä tapahtunu. Nyt oon tehny reilu viikon penkkiä 4x4 ja sarjapainot on noussu 5kg. Kohta se kuitenki taas tyssää, niinku aina. :)

Back
Ylös Bottom