penkkiä!! taas...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
voi jumalauta mitä juttuja sinne youtuuppiin on tullut :O porukka ottaa itseensä.

Piti vain ladata ne sinne et täällä porukat pysty kattoo tekniikoita liikkeistä sillon ku viel kiinnosti tuo.

Enkä osaa ees poistaa niit viedoita

Onko ojentajani heikot suhteessa rintaan kun se raskas vaihe nostossa tulee aina noin 15 cm sen jälkeen kun tanko on osunut rintaan? Siis noin puolessa välissä nostoa?

Siis esim. maksimissa tanko ei tunnu edes kovin painavalta, menee hyvin rinnalle ja siitä hieman ylös, mutta juuri tuon mainitsemani matkan jälkeen alka vaikea hetki :)

Lattiapenkki taitaa olla aika hyvä ojentajien voimaliike? Voiko tämä tehdä käsipainoilla?

Onko ojentajani heikot suhteessa rintaan kun se raskas vaihe nostossa tulee aina noin 15 cm sen jälkeen kun tanko on osunut rintaan? Siis noin puolessa välissä nostoa?

Siis esim. maksimissa tanko ei tunnu edes kovin painavalta, menee hyvin rinnalle ja siitä hieman ylös, mutta juuri tuon mainitsemani matkan jälkeen alka vaikea hetki :)

Lattiapenkki taitaa olla aika hyvä ojentajien voimaliike? Voiko tämä tehdä käsipainoilla?

Suorat ojentajaliikkeet on parhaita, jos niihin haluat voimaa. Mutta penkin kehittämiseen, siis jos loppuojennus on surkea, niin käy hyvin juuri lattiapenkki:) Tee tangolla mielummin.

Akseli peruspenkki - kapea penkki kyllä pitäs toimia varsinkin pienempiä rautoja nostelevalle parhaiten. Kerran viikossa molemmat niin hyvä tulee.

e: ja suurimmalla osalla nostajista ne ojentajat on se heikko lenkki, vaikka nostettaskin rawina.

Akseli peruspenkki - kapea penkki kyllä pitäs toimia varsinkin pienempiä rautoja nostelevalle parhaiten. Kerran viikossa molemmat niin hyvä tulee.

e: ja suurimmalla osalla nostajista ne ojentajat on se heikko lenkki, vaikka nostettaskin rawina.

Yksi juttu pitää lisätä: Itse olen aina penkannu suht kapealta, kädet kokonaan merkkien sisällä, ja lisänä hakannut ojentajia kapealla penalla ja dipillä säännöllisesti. Vasta havahduinkin, että tämän takia mulla on jäänyt rinta voimassa jälkeen, kun kovien sarjojen viimeiset toistot tahtoivat alkaa jumimaan suoraan rinnalle. Tämän vuoksi otinkin ylileveän penkin tähän oheen mukaan ja omalla normiotteellani penkkaaminen alkoi hyvin nopeaa tuntumaan varmemmalta ja sarjapainot lähtivät uuteen nousuun.

Taitaa olla ihan perusjuttuja voimakuvioihin perehtyneelle, mutta meni multa hetkonen tajuta tuo omalla kohdalla. Ei kannata toistaa samaa virhettä, eli rinnan laiminlyöntiä, jos normiote on valmiiksi kapeahko kuten mulla.

Mulla on ikää 14, painan 43kg, ja penkistä nousee 56kg.

Oma vinkki ois: että kokeilet tehdä suurimmilla painoilla millä voit 5 toistoa. esim, jos saat 20kg 9 toistoa, voit saada 25kg 5 toistoa. eli teet 25kgx5. Sitten vähitellen nostat niitä sun painomääriä.

Mulla on ikää 14, painan 43kg, ja penkistä nousee 56kg.

ourait,että sellasta...mitä siitä?Ja kiva,että tulit neuvomaan Hölkkääjää,mutta oot vaan 1,5 vuotta myöhäs:jahas:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itselläni tuntuu toimivan hyvin tämä 2x6, ja kevyt 2x8 tauon jälkeen. Dippejä ojentajille kahdesti viikossa, pena kolmesti, voisi tosin jättää kahteenkin.

Hyvin tuntuu kehittyvän sekä rinta että voima. Keskimäärin on tullut lisää aina 2,5 kiloa vajaassa kahdessa viikossa...

Itselläni tuntuu toimivan hyvin tämä 2x6, ja kevyt 2x8 tauon jälkeen. Dippejä ojentajille kahdesti viikossa, pena kolmesti, voisi tosin jättää kahteenkin.

Hyvin tuntuu kehittyvän sekä rinta että voima. Keskimäärin on tullut lisää aina 2,5 kiloa vajaassa kahdessa viikossa...

Ekana parina kuukautena kehitys on huimaa, kyllä se siitä rauhottuu :rolleyes:

Ekana parina kuukautena kehitys on huimaa, kyllä se siitä rauhottuu :rolleyes:

Varmasti. Mutta ei liene mahdotonta että kehitys jatkuisi suht kovaa ainakin jonkun aikaa, meinaan peräti kolme luokaltamme sai suhteellisen nopeasti, nostettua n. 50kg:stä 100kg:seen maksimin.

Kaikilla tuntuu tökkäävän tohon 100 kiloon... Noh, se on itselle se "lopullinen" tavoite ;) Matkaa on paljon jäljellä...

2x6 tosiaan autto! Aloitin nyt taas ~1kk sitte uudestaan ja on penkki noussu ~60 -> ~70 ja se on mulle ainaki hyvin. :D

Tästä vaan treenaan ni pian se on jo 80! :rock:

Omat tavoitteet on puhtaasti nopeusvoimapuolella. Elikkä nyt aloitan luultavasti vaparin, kunhan tulee alkeiskurssi Seinäjoelle seuraavan kerran ens vuoden puolella, ni pitäis olla jo voimat hyväs kondikses siihen mennes. :rolleyes:

Jos tuntuu, että sarjapainot jäävät jumittamaan eikä maksimituloskaan nouse --> Suosittelen lämpimästi kokeilemaan 5x5. Tuo varmasti uudenlaista tuloskehitystä, ainakin minulle. :) Sarjapainot nyt pienessä ajassa noussut +10-15kg, ja tuntuu nousevan kokoajan. Eikä nyt ihan "aloittelija"sta ole puhe. Suosittelen :rock:

Samaa käytän myös vedossa ja kyykyssä, niissäkin sarjapainot ja maksimit lähtenyt mukavasti nousuun..

Onko tää joku penkkituloksen esittelytredi?:D

Turhaa hyvän ketjun spämmäämistä, ketjun pointti on kadonnut jo aikoja sitten...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom