Itselleni ei oikein avaudu noi myday jutut missä seurataan kun tehdään ruokaa ja käydään kaupassa tms. Mikä noissa oikein jengiä kiinnostaa kun ovat kovin toivottuja? Oletan, että suurin osa jotka vaikka Pekan tuotantoa seuraavat myös treenaavat itse? Luulisi, että olisi mielenkiintoisinta nähdä miten Pekka kasvattaa pihviä ja sitä filosofiaa siellä taustalla miksi mitäkin asiaa tehdään. Tämä nyt on vain minun näkemys ja taitaa aika vähemmistöön jäädä nykyään.
Älä ota tätä pahalla, mutta samaa voisi kysyä reenaamisen osalta.
Mikä ihme siinä reenaamisessa on niin mielenkiintoista ja epäselvää ja kuinka paljon syvemmälle näihin "filosofioihin" on vielä sukellettava, kun miettii kuinka uskomattoman vaikeaksi ja väärin ymmärrettäväksi koko reenaaminen on tänä päivänä saatu...ööö, markkinoitua
Toki olen ehdottomasti ja täysin samaa mieltä siitä, että "Senkun meet ja nostat niitä, ööö...painoja ja laita ne takaisin telineeseen ja syö v*tusti" on kenties hieman yli-yksinkertaistettu "filosofia", mutta siinä vaiheessa, kun asian selittämiseen tarvitaan satojen sivujen raamattuja, niin alkaa kyllä pikkaisen menemään yli oman hilseen.