BB PRO Kille Kujala

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Liittynyt
16.4.2002
Viestejä
97 153
Kaupunki
Helsinki
Avataas Killerille oma ketju. Käytiin Magitolla kuvailemassa.

Galleriaan.

800_1077.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huh mikä äijä! Todella kovan näköinen. Hyviä kuvia myös kuten yleensä. Varsinkin tuo rinta sivulta-tyylinen pose on aika huikea!
 
Tähän ei voi kun sanoa että todella nättiä! Eiköhän tännekki vielä joku tuu sanomaan mikä osa-alue on jäänyt jälkeen ja kuinka pitäisi tehdä nimenomaan näin, eikä noin :D
 
Harmittelee vain vähän, että olin unohtanut kisakuvauksien asetukset kameraan. Kuvaan kisoissa pakattua 12-bittistä ja näissä kunnon kuvauksissa pakkaamatonta 14-bittistä. Se vaikuttaa helvetisti dynamiikkaan, mutta ei tässä ollut mikään kaatava tekijä. 14-bittisenä olis ollut vain paremmat gradientit mustasta harmaaseen.
 
Todella hienosti on Kille kehittynyt viimeisten parin vuoden aikana ja erityisesti vuoden sisällä. Varsinkin, kun ottaa huomioon, että kaveri kisasi viime syksynä. Toisaalta en paljon ihmettele, kun joskus olen salille samaan aikaan putkahtanut ja huomannut miten kaveri painaa eteenpäin.

Jos Kille luet tätä, niin olisi mielenkiintoista ja mukavaa kuulla onko viimeisen vuoden/parin vuoden aikana itse treeniin tehty isompia muutoksia, jotka olet kokenut toimivaksi? Ilmeisesti ainakin yhteistyö Jarin kanssa on vienyt hommaa selkeästi eteenpäin ja kantanut hyvin hedelmää.
 
Jarin kanssa alotettiin tosiaan viime vuoden helmikuussa yhteistyö, enkä vois olla tyytyväisempi!
Tänä aikana offia on ollu noin puoli vuotta, muuten koko ajan dieetillä ja silti kehitys on ollu aikasempaan verrattuna kohtuu hyvää :) Katotaan kun saa pikkusen pitemmän jakson syödä niin mitä se sitte on :D

Treenit on ollu gianttia ja perus raskasta sekasin, tuntuu toimivan mulla. Vaihtelu virkistää :) Suurin syy kuitenki kehitykseen on se että että oon tehny asiat lähes pilkulleen oikein, rasvat pidetty alhaalla ja syöty paljon mutta puhtaasti. Ja joka päivä.

Nyt kun muutin tampereelle niin treenitki sai uuden buustin, ensi talvelle on kovat odotukset! Mut mennään nyt tää kisakausi ensin pakettiin :)
 
Tällä miehellä on niitä reiskoja, mitä kaipasin Ovaskaiselta. Tasapainoinen paketti ja sopivasti vajaassa kondiksessa,että voi Lahdessa paukutella kunnon löylyt!

Grats!
 
Kiltsu tekee viel tuhoa lähivuosina!
 
Kunto on komia, mutta toi vapari oli kyllä vähän kylmä...

Aika ilmeetön eikä oikeen ollut kontaktia yleisöön...
Poset kylläkin loksahti komeesti :hyvä:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom