BB Mikko Ovaskainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
D3X_2546.jpg

D3X_2518.jpg

Naurettavan kova kunto tuossa front lat spreadissa lavalla! Hillitön v-malli ja olkapäät ovat kuin keilapallot. Saakelin leveät hartiat ja kapean näkönen vyötärö. Tässä kaverissa voisi olla ainesta pitkälle, kuten joku(Mike?) taisi toisessa threadissa todeta.

Naurettavan kova kunto tuossa front lat spreadissa lavalla! Hillitön v-malli ja olkapäät ovat kuin keilapallot. Saakelin leveät hartiat ja kapean näkönen vyötärö. Tässä kaverissa voisi olla ainesta pitkälle, kuten joku(Mike?) taisi toisessa threadissa todeta.
Aika kuivaa poikaa tossa kuvassa ollaan. Jouduin kikkailemaan suolalla vähän liikaa, eli jättämään sen liian aikaisin pois, että mahduin sarjaan. Vei pyöreyden ja paineen veks kokonaan. Oulussa muutamaa viikkoa aikaisemmin kunto oli pyöreä, mutta sitten taas vähän pehmeä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mikolla on kyllä poseerauskin todella hyvönnäköistä. Enään ei uuvu kuin se 25 kg lihasta että päästään kiusaamaan Heathia ja Wolffia maailmalle.

Onko Mikko millaisia suunnitelmia tulevaisuudessa tuon painon suhteen? Pitkän tähtäimen tavoite pysytellä jossakin tietyssä painoluokassa vai mennä "isojen poikien" sarjaan heathia ja kumppaneita kiusaamaan?

10 kiloa vuoteen raakaa lihasta vai miten se meni.:D 2,5 vuoden päästä on sitte valmis paketti.;)

KP:n lausahduksestahan tuo kymppikiloinen taisi lähteä. Pari vuotta ja parikyt kiloa... Hirveitä paineita :D

Kyllähän se tarkoitus on lihoja kerätä lisää mahdollisimman paljon ja nousta sarjassa ylemmäs. Mikä järki se sellaisessa kehonrakennuksessa on, että kisataan vuosikymmen samassa painoluokassa? Mutta se, että mua aletaan vertailemaan johonkin Savolaiseen on jo aika paksua hei jätkät! :D Tokihan se on mahdottoman kova kunnia, ja arvostan sitä suuresti. Savolainen sentään on aina ollu Dorianin kanssa mulle sellainen esikuva.

KP varmaan tarkoituksella asetti vähän haastetta ja paineita kirjoittamalla ton 10 kiloa lihasta seuraavaan kisaan. Se ei oo mun suusta tullut, ainakaan julkisesti :D Kovaa tehdään töitä ja syödään niin perkeleesti, mikä onkin mulle se isoin homma.

PS. Jerry tekas vielä tohon ammattilaiskisaansa n. 3 kiloa lihaksia vuoteen.

Ei muuta kuin työnteot sun muut haittaavat tekiät pois elämästä ja köllötellä sohvalla se aika kun ei olla jääkaapilla tai salilla. Tämä taitaa olla se isoin juttu joka erotti Maken muista että ei muuta kuin jalanjälkiä seuraamaan niin alkaa ne tarpeelliset kilot kasvamaan. Hnekisesti raskasta vaan köllötellä :)

Ei muuta kuin työnteot sun muut haittaavat tekiät pois elämästä ja köllötellä sohvalla se aika kun ei olla jääkaapilla tai salilla. Tämä taitaa olla se isoin juttu joka erotti Maken muista että ei muuta kuin jalanjälkiä seuraamaan niin alkaa ne tarpeelliset kilot kasvamaan. Hnekisesti raskasta vaan köllötellä :)
Sehän se oliskin parhautta. Ei tuottais ongelmaa, jos vaan rahaa tulis jostain :D

Joo mut työkkärin tuilla sekin on sit vähän sniidua, kun syödä ym pitäis, eikös Markolla jonkun verta kovasti vanhemmat silloin sponssannu harrastusta..

Tai sitte pitäis olla rahakas tukija tai sponssisopimus hommalle..tai toisaalta mistä mää tiedän tämän herran rahoista mitään..

Eikös pojjaat laiteta joka tapauksessa varainkeräys pystyyn, eli tilinumeroa tänne ja sassiin!, olympia pokaalista sitten prosentti osuus takas..:D

Mä oon luvannut että jos MadMike on 110kg lavalla, 120-130kg offilla, niin saa olla niin PRO ettei tarvi töissä käydä. Odottelin tässä palkankorotusta että voisi siirtyä 24/7 elättäjäksi vaikka, mutta tuo BodySlayerin varainkeräys kuullostaa PALJON PAREMMALTA vaihtoehdolta!

Kyllähän noi pienet roposet vois jengi antaa ennemmin vaikkapa kotimaisille bodareille ja tukea urheilua kuin syytää koko ajan ulkomaille kehitysapuun ;)

Back
Ylös Bottom