pariskunnat salilla...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
en tiedä onko tämän kaltaista avausta ollut, mutta avaanpa nyt kuiteskin uuden..!! ja asiana pariskunnat salilla.! tässä lyhyen ajan sisään (koulujen alun jälkeen) sattunut kaksi tapausta:
:love: ovat olleet viereisissä laitteissa / vieressä "reenailee" (istuskelua ja turhan päiväistä tarinointia) ja olleet hiukan edessä (pienehkö sali kun on kyseessä) . olen pitänyt suuni supussa, ja venaillut / kierrellyt. mielestäni se sali ei ole paikka jossa vaihdetaan päivän kuulumiset ym.! :itku:

Tuohon voisin sanoa, että ihan samalla lailla näkee kun kaverit "treenaa" niin puhuvat enemmän paskaa kuin tekevät jotain ja vievät paikkoja aivan turhaan. Vois noi tekstiilibodarit pysyä kotona.

Tuohon voisin sanoa, että ihan samalla lailla näkee kun kaverit "treenaa" niin puhuvat enemmän paskaa kuin tekevät jotain ja vievät paikkoja aivan turhaan. Vois noi tekstiilibodarit pysyä kotona.

Joo tuollaisia tapauksia näkee salilla aina välillä. Me kaverin kanssa vedetään sellaisia hc-treenejä ja ei puhuta treenin aikana oikeastaan ollenkaan ja se näyttää muita salilla kävijöitä häiritsevän, kun koko ajan vahditaan, mitä kaverin kanssa tehdään. Sattanan kyylät :jahas:

Mepäs ollaan vaimon kanssa joskus jopa pussailtu salilla. Toivottavasti ei ole joltain kovalta jätkältä aggretasot tippunut, kun moista hempeilyä on joutunut katsomaan.

Joo tuollaisia tapauksia näkee salilla aina välillä. Me kaverin kanssa vedetään sellaisia hc-treenejä ja ei puhuta treenin aikana oikeastaan ollenkaan ja se näyttää muita salilla kävijöitä häiritsevän, kun koko ajan vahditaan, mitä kaverin kanssa tehdään. Sattanan kyylät :jahas:

Juu, rautaa sinne mennään kolistelemaan eikä puhumaan säästä.:D
Siksi itse kuuntelen musaa mp3-soittimella niin kovaa etten kuule yhtään mitään mitä taustalla pölistään.

Mepäs ollaan vaimon kanssa joskus jopa pussailtu salilla. Toivottavasti ei ole joltain kovalta jätkältä aggretasot tippunut, kun moista hempeilyä on joutunut katsomaan.

Mä taas pussailen omaa vaimoa kaupoissa ja samalla puristelen takapuolesta.:D

Taas tää meininki et salilla ei sais olla ku vihasena, yksin ja hiljaa.
Mun mielestä paljon mielekkäämpää treenaa kaverin kanssa ja jauhaa paskaa sarjojen välillä. Hymyilen jopa salilla.

Naurettavaa noi "hoosee-treenejä eteenpäin tuijottaen en huomioi mitä ympärillä tapahtuu oon psykoosissa". Hyi.

Naurettavaa noi "hoosee-treenejä eteenpäin tuijottaen en huomioi mitä ympärillä tapahtuu oon psykoosissa". Hyi.

En nyt sanoisi, että on naurettavaa, jos keskittyy siihen treenaamiseen, eikä paskan jauhantaan. Kerkiää sitä läppää heittää sitten treenin jälkeen polkiessa tsygää tai venytellessä.

Mutta siis toki, toiset menee salille treenaamaan kovaa, toiset ei niin kovaa, jotkut vaan viettämään aikaa ja tapaamaan tuttuja, samalla vähän puntteja nostaen. Jokainen treenaa niinkuin parhaakseen näkee. Siinä vaiheessa alkaa vasta tollaset v*tuttaa, jos laite pitää varata yli puoleksi tunniksi itselleen. Noita meidän salilla on aika hiton monta.

Pareja salilla, voi kuinka suloista...:love:

Itse olen törmännyt vain muutamaan pariskuntaan, joiden en itse asiassa koskaan ole nähnyt pusuttelevan tai edes pahemmin jutustelevan keskenään. Spinningissä kuitenkin varataan heilan puolesta pyörä ja pumpissa autetaan painojen roudaamisen kanssa.

Ei se oikeastaan erityisemmin häiritse, jos jotkut ovat onnellisia myös salittaessaan. Loppujen lopuksi ei se ole omasta treenistäni pois, toisin kuin olisi asianlaita, jos itse olisin toinen osapuoli saliheilastelijoista. :rolleyes: :D

ei kyllä pussailu kuulu salille, ei sitten millään.. Sorry, lienen sulkeutunut ja paha ihminen mutta salilla reenataan eikä pussaillaSAATANA!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
ite käyn nykyään melkein aina emännän kanssa salilla, pussaankin jopa joskus. sori jos pilaan jokun fakin hooseen kaverin treenit E.V.V.K

Itse käyn avomiehen kanssa yhdessä salilla, ja on sitä välillä vähän peliä siinä treenin lomassa. On niin kova pusttelemaan toi avokki, ettei malta pitää näppejään erossa. Älkää nyt häiriintykö.

Kyllä minua ainakin häiritsee enemmän ne kolmen-viiden hengen porukassa salilla pyörivät teinix-amis-poikaset, jotka majoittuvat tunniksi penkin tai haukkakääntöpaikan liepeille nojailemaan ja kertomaan jotain karatejuttuja.

Kyllä minua ainakin häiritsee enemmän ne kolmen-viiden hengen porukassa salilla pyörivät teinix-amis-poikaset, jotka majoittuvat tunniksi penkin tai haukkakääntöpaikan liepeille nojailemaan ja kertomaan jotain karatejuttuja.

menet vaan rohkeesti sanomaan niille kohteliaasti että suksikaatten jo vithuun siitä, tai sitten jos oot hirvee körmy niin voit pyytää niitä lisäpainoiksi kyykkyyn.

menet vaan rohkeesti sanomaan niille kohteliaasti että suksikaatten jo vithuun siitä, tai sitten jos oot hirvee körmy niin voit pyytää niitä lisäpainoiksi kyykkyyn.

Heh, körmyksi pääsyä saa vielä odotella...

Tosin ajatellaan positiivisesti: ne poikasethan voivat olla tulevaisuuden pro-äijiä, jotka nyt läpikäyvät pena-haukka-vaihettaan :D

Eiku kysy, että teeksä täs vielä? Se joko lähtee pois tai sanoo, että teen. Sit sanot, että no tee sitte. Tai no tee sitte ja äkkiä, jos vituttaa kovasti :D

Mä taas pussailen omaa vaimoa kaupoissa ja samalla puristelen takapuolesta.:D

Mä puristelen vaimon takapuolta jokaisessa mahdollisessa paikassa jos siltä tuntuu. :D

Mutta noin muuten tuo pusuttelu salilla on jo vähän typerän oloista. Yhden pariskunnan olen sitä nähnyt harrastavan, sarjojen välissä piti käydä vähän hempeilemässä. Teki mieli sanoa että hankkikaa huone.

Ohan noita pariskuntia saleilla aika paljonkon ja 95% niistä ei aiheuta mitään huomiota herättävää.

En nyt sanoisi, että on naurettavaa, jos keskittyy siihen treenaamiseen, eikä paskan jauhantaan. Kerkiää sitä läppää heittää sitten treenin jälkeen polkiessa tsygää tai venytellessä.

No joo, meitä on moneen lähtöön. Mun mielestä kertoo jotain omasta keskittymiskyvystä jollei pysty jauhamaan paskaa salilla ja sitten psyykkaamaan itteään niissä viimeisissä 40 sekunnissa sarjantekokuntoon. Ja lyön pääni pantiksi että treenan kovempaa kuin 99% Pakkislaisista. Silti hymyilen, velmuilen ja jauhan paskaa salilla. Pitää vaan osata vetää itsensä siihen tiettyyn tilaan ennen sarjaa. Musa on itelle kyllä tosi tärkeä tässä asiassa.

Pariskunnan toisena osapuolena olen salilla ollut joitain kertoja, kättä olen saattanut harteilla pitää ja jutustella jotain, mutta pussannut en ole kuin kerran muistaakseni, silloinkin alkurakastumisen huumassa. Jotenkin en minäkään oikein pidä sitä salietiketin mukaisena toimintana.
Kerran oltiin kyllä sellaisella salilla missä ei juuri kukaan käy ja ainoat siellä, mutta se onkin toinen juttu... ;)

Mä ainakin vaan murisen ja nuuskin ammoniakkia ja vihaan kaikkia kun oon salilla. ja sit kans kyräilen ihan homona ja en nyt varsinkaan puhu kellekään! Kerran yks jätkä sano jotain mulle mut söin sen ennen ku se kerkes lopettaa. Varmuuden vuoks. Ja sit läiskin itteeni vetoremmeillä poskille jos ajattelen yhtään mitään muuta. Kert salil käyminen on ihan sikkevakavaa.

Mun mielestä, niin kauan kun ei pantata laitteita tai tankoja, mitälie, niin kaikki on ihan hyvin. Jos ei halua katsella pusuttelua niin pistää silmät kiinni. :haart:

Suositut

Back
Ylös Bottom