pariskunnat salilla...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei mua tiukkaperseiset naiset häiritse pätkääkään. Ilohan niitä on katsella. :kuola: Valitettavasti ovat vaan niin harvassa!

Mutta kuka oikeasti jaksaa katsoa kun jotkut wannabe tiukkaperseet pyllistee naaman edessä? Väitän ettei kundejakaan läskiperseet kiinnosta ( ainakaan minun tuntemiani ) ja muutenkin tollanen käytös on tosi naurettavaa.

Niin joo sä puhuit läskiperseistä ja muka kauniista. No niillekin voisi antaa porttikiellon sinne salille, samoin kun noille painonsa sinne tänne unohtaville.

Ja naurettavaa se on jokatapauksessa, teki sitä kuka tahansa, sitä en kiistä. Ilo katsella jos perse kunnossa, mutta noin muuten huvittavia tapauksia ovat.

Takaisin aiheeseen.

Itse olen sitä mieltä, että lääppiminen ja söpöily eivät kuulu salille. Jutteleminen ja pienet huomionosoitukset ovat ok, mutta sosiaalisia suhteita voisi kyllä hoitaa muuallakin.

Käyn samalla salilla kultani kanssa. Treenin aikana vaihdamme korkeintaan pari sanaa ja nekin yleensä treeniin liittyen. Pukuhuoneessa ja venytellessä tulee kyllä jutusteltua.

Empä tiädä therdin tarkoitusta mutta hieman hymyä aikaan sai salille saapuminen viime tiistaina.

Kyseessä suht nuori pari jotka olivat salin toisella puolla ainoat mukaan lukien yksi kaverini. No. kun toisen kaverin kanssa haettiin tää kaveri toiselle puolelle Oli tää nuoripari (arviolta 16v.) kiinni toisissaan ja nuoleskelivat. Muijalla oli ilmeisesti pikkusisko mukana ja eväänä puolentoista litran pepsi, joka viimeistään sai jo pienen vittumaisen hymyn kasvoilleni :evil: . Ilmeisesti hekin huomasivat sen ja poika läks tekeen haukkaria (YLLÄTYSKÖ?) johon kulta kullalle "Kato ku se nostaahhh!!!" No meidän seurue siirtyi toiselle puolelle ja tämä nuoripari läks pukkariin.. (tai veskiin harjoittamaan keskikropan stabiloivia lihaksia :evil: )

Tää on taas niin Suomalaista... Miksi ei saisi tunteitaan näyttää muualla kuin neljän seinän sisällä (sillonki kait pimeessä ja peiton alla) ?
Minä ainakin lääpin, puristelen ja pussailen juuri niin paljon kun haluan ja missä huvittaa. Todellakin EVVK jos jonkun wannabe Hoocee treenarin penkkipäivä menee piloille! Toi on joko kateellisten panettelua tai keskittymiskyvyn puutetta.

Itseäni lähinnä eniten häiritsee salilla ihmiset, jotka jättävät painot laitteisiin, tai turhan takia kyyläävät ja vahtaavat toisia ihmisiä.
Toinen huvittava mitä paljon näkee on "Heij, kait kaikki nyt huomaa mut, kun mä treenaan tässä!" Sitten huudetaan kovaa ja ähkitään ihan turhaan... senkin energian voisi laittaa treeniin. Naisilla varsinkin on tapana tulla siihen eteen pyörimään ja pyllistelemään "Mä oon niin ihq, että mut pitää kaikkien huomata!" Todella naurettavaa!
Tulipas sieltä ärhäkkä vastaus, tässä hieman takaisin. Kuten sanoin, mielestäni kyllä voi osoittaa tunteitaan julkisestikin, mutta hillitysti. (Mikään ei muuten ole ärsyttävämpää, kun tällaiset kansainväliset ja niin kosmopoliitit ja hevonv*tunp*skat "Suomi on paska maa, suomalaiset on sulkeutuneita ja ahdistavia ja pitäisi olla megasosiaalisia smalltalkamerikkalaisia ja italiangigoloja, vironlumpuista puhumattakaan, kateellisia kaikki ja HYI." Ei mitenkään henkilökohtaisesti sulle tämä, olen vaan erään Suomivihaajan juttuja joutunut kuuntelemaan hieeman liian monesti. Jos tää kerran on niin paskaa niin pysykää siellä ulkomailla.)
Näköjään minuun tuon wannabehooceenkin kohdistit, vikaan meni sekin. Wannabetreenarinaru ehkä olen, mutta hooceilut jätän mielelläni isommille ja vahvemmille.
Ei tuo kyllä siltikään mitenkään mukavaa ole jos Smart ja miehensä tai tiukkapeppuinen kissansa tulee viereiselle penkille pettingiä harrastamaan, mutta ei saa valittaa. Sehän on niin kansainvälistä ja internationaalista ja minä vaan tällainen juntti.
Onneksi täkäläisillä saleilla saa tällaiset läskiperseiset ei-niin-kauniitkin treenata. Sen olen onneksi jo tajunnut, ettei seXyt trikoot ole minun juttuni, vaan jätän ne Smartin kaltaisille kissoille käytettäviksi.
Anteeksi että olen olemassa. Tämä oli taas niitä viestejä, jotka olisi ollut parempi jättää kirjoittamatta mutta kirjoitimpa silti. Sitten voinkin mennä pimeään makkariin lakanoitten väliin harrastamaan seksiä lähetyssaarnaaja-asennossa päästämättä ääntäkään.

edit: älkää ottako liian vakavasti, kiitos.

Hyvä avautuminen Missukalta, pidä toi! Ja tämä EI OLLUT vittuilua, avautuminen tekee välillä ihan helvetin hyvää.

Ja olen kanssasi samaa mieltä siitä, että se turha lääppiminen ja imuttelu ei salille kuulu, sitä voi harrastaa vaikka siinä salin pihassa jos sitä nyt on jostain syystä kaikille näytettävä. Pienet huomionosoitukset on ok, mutta ei sitä nyt sentään tartte käyttäytyä kuten yökerhossa.

Joo-o, ihmetyttää tietty hieman sekin, että miksi kaikki, joiden mielestä salilla ei tarvitse lääppiä ja imutella, leimataan suvaitsemattomiksi juntti-wannabe-HC-bodareiksi, joilla ei ole muuta elämää salin ohella...?

Itse ainaki ukkoani pussaisin jos se joskus nokkaansa näyttäisi salilla. Ei oo näkyny.. Me muutenkin ollaan kokoajan toistemme kimpussa, mikä on joidenkin mielestä ärsyttävää. Kateellisten panettelua.

Niin ja ihan naimisissa ollaan, joten eiköhän se alkuhuuma pitäs olla ohi..

H0h0h00h päivän naurut täältä ainakin saa! Kiitos!

Meinasin kirjoittaessani ottaa missukan nimen pois jo lainata pelkästään paria lausetta tekstistä, nimenomaan sen takia ettei menisi henkilökohtaiseksi, koska se ei ole tarkoitukseni. Mutta näköjään osui ja Upposi :D

Suomi on kyllä monissa asioissa todella paska maa, mutta onhan täällä paljon hyvääkin. Tuo on tullut todettua kun on toisaalla asunut. Ymmärrän kyllä että toiset eivät täällä viihdy. Kuten nyt on tainnut missukan suomi-vihaaja kaverille käydä.

Ja rehellisesti minulle on ihan yksi ja sama kuinka HC-treenari kukakin on. Tässä asiayhteydessä lähinnä tarkoitin miespuolisia henkilöitä, jotka kävelevät paskat housussa, kananmunat kainaloissa ja huutavat jokaisen toiston aikana kuuppa punaisena...
Tosissaan treenaaville tytöille saatan jopa olla hieman suomalaistyylisesti kateellinen, koska he ovat motivoituneita ja ahkeria, itseäni taas ei voisi treenaaminen tällähetkellä vähempää kiinnostaa...
Olisin sitten vaikka ennemmin kotona lääppimässä.

"Sen olen onneksi jo tajunnut, ettei seXyt trikoot ole minun juttuni, vaan jätän ne Smartin kaltaisille kissoille käytettäviksi." jne...
toi lause menee taas kyllä niin metsään... ja alussa sanoit ettet henkilökohtaisuuksiin halua mennä... niin miksi sitten tämä? Milloin minä olen sanonut olevani kissa? ja milloin olen kieltänyt läskejä käymästä salilla?
Sanoin, että minua naurattaa huomiota hakevat pyllistelijät salilla. Oletko sinä sitten sellainen jos kirjoitukseni niin kovan raivarin sai aikaiseksi? ;)

Ei muuta. Jatkakaa treenaamista, minä jatkan pussailua!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tää on taas niin Suomalaista... Miksi ei saisi tunteitaan näyttää muualla kuin neljän seinän sisällä (sillonki kait pimeessä ja peiton alla) ?
Minä ainakin lääpin, puristelen ja pussailen juuri niin paljon kun haluan ja missä huvittaa. Todellakin EVVK jos jonkun wannabe Hoocee treenarin penkkipäivä menee piloille! Toi on joko kateellisten panettelua tai keskittymiskyvyn puutetta.

Minä treenaan oman kihlattuni kanssa samalla salilla ja samaan aikaan yhdessä. Perheessämme läheisyys ja tunteiden näyttäminen on aina ollut hyvin avointa, joten tottakai saatamme halata ja suukotella myös salilla ollessamme. En ole koskaan osannut ajatella, että se jotain häiritsisi, koska emme kuitenkaan harrasta seksiä muiden nähden. Ainakaan salilla. :D
Enkä muuten meinaa jatkossakaan rajoittaa, vaan kerron omalle kullalleni aina tilaisuuden tullen, kuinka tärkeä hän on. :haart:

Joo,hyvä noin...Joillekin sali on paikka missä treenataan kovaa,toiset kevyemmin ja jutellen.Kuka mitenkin...Mutta eiköhän me kaikki sinne sovita?Jokainen treenaa kuten haluaa ja halailee jos haluaa.Itse treenaan omasta mielestä suht kovaa mutta eipä mua juurikaan kukaan häiritse,enkä tietääkseni minäkään muita häiritse?

Suomalaiset on tosiaan juroa ja kateellista kansaa...olis jo aika oppia hieman suvaitsevammiksi.

Nii no seki on tää parkanon kaupungin sali joka on ilmane eikä siel oo ikinä ketää henkilökuntaa paikalla... maksimimmaas joku siivooja ja ehkä joku jeppe. :/

Ja siis ne tekee sillai vie että vuorotellen ja pitää vaa aina ku toinen on tehny nii parikymmenta sekkaa taukoo nii ei siinä kerkeiskää tekee. Se vaa ku pitää sitä samaa (joka on yleensä penkki) tehdä se 1-2h...

Ja mulla meinas silloin kyllä mennä hermot :curs:

Mitä sitä turhia lässyttämään salilla. Reenataan omaa reeniä avon kanssa, vaikkakin samaan aikaan samalla salilla. Me lässytellään sitte kotona. :love:

Suositut

Back
Ylös Bottom