Tää on taas niin Suomalaista... Miksi ei saisi tunteitaan näyttää muualla kuin neljän seinän sisällä (sillonki kait pimeessä ja peiton alla) ?
Minä ainakin lääpin, puristelen ja pussailen juuri niin paljon kun haluan ja missä huvittaa. Todellakin EVVK jos jonkun wannabe Hoocee treenarin penkkipäivä menee piloille! Toi on joko kateellisten panettelua tai keskittymiskyvyn puutetta.
Itseäni lähinnä eniten häiritsee salilla ihmiset, jotka jättävät painot laitteisiin, tai turhan takia kyyläävät ja vahtaavat toisia ihmisiä.
Toinen huvittava mitä paljon näkee on "Heij, kait kaikki nyt huomaa mut, kun mä treenaan tässä!" Sitten huudetaan kovaa ja ähkitään ihan turhaan... senkin energian voisi laittaa treeniin. Naisilla varsinkin on tapana tulla siihen eteen pyörimään ja pyllistelemään "Mä oon niin ihq, että mut pitää kaikkien huomata!" Todella naurettavaa!
Tulipas sieltä ärhäkkä vastaus, tässä hieman takaisin. Kuten sanoin, mielestäni kyllä voi osoittaa tunteitaan julkisestikin, mutta hillitysti. (Mikään ei muuten ole ärsyttävämpää, kun tällaiset kansainväliset ja niin kosmopoliitit ja hevonv*tunp*skat "Suomi on paska maa, suomalaiset on sulkeutuneita ja ahdistavia ja pitäisi olla megasosiaalisia smalltalkamerikkalaisia ja italiangigoloja, vironlumpuista puhumattakaan, kateellisia kaikki ja HYI." Ei mitenkään henkilökohtaisesti sulle tämä, olen vaan erään Suomivihaajan juttuja joutunut kuuntelemaan hieeman liian monesti. Jos tää kerran on niin paskaa niin pysykää siellä ulkomailla.)
Näköjään minuun tuon wannabehooceenkin kohdistit, vikaan meni sekin. Wannabetreenarinaru ehkä olen, mutta hooceilut jätän mielelläni isommille ja vahvemmille.
Ei tuo kyllä siltikään mitenkään mukavaa ole jos Smart ja miehensä tai tiukkapeppuinen kissansa tulee viereiselle penkille pettingiä harrastamaan, mutta ei saa valittaa. Sehän on niin kansainvälistä ja internationaalista ja minä vaan tällainen juntti.
Onneksi täkäläisillä saleilla saa tällaiset läskiperseiset ei-niin-kauniitkin treenata. Sen olen onneksi jo tajunnut, ettei seXyt trikoot ole minun juttuni, vaan jätän ne Smartin kaltaisille kissoille käytettäviksi.
Anteeksi että olen olemassa. Tämä oli taas niitä viestejä, jotka olisi ollut parempi jättää kirjoittamatta mutta kirjoitimpa silti. Sitten voinkin mennä pimeään makkariin lakanoitten väliin harrastamaan seksiä lähetyssaarnaaja-asennossa päästämättä ääntäkään.
edit: älkää ottako liian vakavasti, kiitos.