pariskunnat salilla...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Taas tää meininki et salilla ei sais olla ku vihasena, yksin ja hiljaa.
Mun mielestä paljon mielekkäämpää treenaa kaverin kanssa ja jauhaa paskaa sarjojen välillä. Hymyilen jopa salilla.

Naurettavaa noi "hoosee-treenejä eteenpäin tuijottaen en huomioi mitä ympärillä tapahtuu oon psykoosissa". Hyi.

Amen. :worship:

Itse käyn salilla toki oman kropan ja mielihyvän takia, mutta totta helvetissä siellä olo on monta kertaa mieluisampaa kun on kaveri pari, jonka kanssa jauhaa paskaa sarjonen välissä. Ja juttelen usein ihan täysin tuntemattomien salilla kävijöiden kanssa, ihan pelleä ottaa hernettä nenään jostain toisten paskanjauhamisesta ja porukalla salilla menosta, jos ei turhaan varailla laitteita, tms.

Minä en ymmärrä muutenkaan tuollaista julkisilla paikoilla lääppimistä. Joo, olen joskus "heippapusun" antanut salillakin, jos olen aiemmin häipynyt treenaamasta tai silittänyt selästä, mutta varsinainen lääppiminen ja hempeily on kyllä sellaista, joka kannattaisi hoitaa ihan kahden kesken. Mutta minkäs sille voi, kun nää teiniXit ainakin on niiiin ihQrakastuneita...

Järki mukana näissäkin asioissa niin hyvä tulee. Mä oon lähinnä opastanu ja tsempannu omaa tyttöystävää jos ollaan yhtäaikaa oltu salilla. Lääppimiset on pidetty salin ulkopuolella. Eipä se mua oo haitannu jos salilla jotkut vähä enemmänkin toisiaan on hinkannu kunhan vaan ei oo, niinkuin aiemmin jo muutkin on mainnnu, laitteissa ja suorituspaikoilla tiellä :evil:

Meijän salilla käy muutamia pariskuntia, mutta kyllä ne treenaa ja kovaa. Paras esimerkki pariskunnista taitaa olla Jari ja Heidi Sorsa sielä on pariskunta joka treenaa armotta ja hiki valuu.

ehka tassa piileekin liikemiesidea!...

pitaisi varmaan perustaa tosimiestreenarit-sali sellaisille pariskuntatreenareita vihaaville tosimiehille jotka verenmaku suussa vaantaa vaan sita rautaa niin etta verisuonet paukkuu

ja sitten sellainen perustreenarit-sali niille kyyhkylaisille jotka haluaa reenata yhdessa ihan vaan hyvan olon vuoksi.

itse olen tainnut syyllistya ajoittain kumpaankin katekoriaan... ;)

ehka tassa piileekin liikemiesidea!...

pitaisi varmaan perustaa tosimiestreenarit-sali sellaisille pariskuntatreenareita vihaaville tosimiehille jotka verenmaku suussa vaantaa vaan sita rautaa niin etta verisuonet paukkuu

ja sitten sellainen perustreenarit-sali niille kyyhkylaisille jotka haluaa reenata yhdessa ihan vaan hyvan olon vuoksi.

Pitää perustaa Hoosee :5: -sali ja Amor :haart: -sali.

Pitää perustaa Hoosee :5: -sali ja Amor :haart: -sali.

Mitä jos nimenomaan käy salilla pariskuntia tirkistelemässä? Pääseekö Amor:haart: -salille sutena?

Sinänsä hassua, salilla tulee useimmiten käytyä kaverin kanssa. Ihan treenitehonkin takia (kivempi pumpata kun joku ruoskii:thumbs: ). Kuitenkin tällöin puheenaiheet yleensä koskee nimenomaan treenaamista, vaikka kyseessä on sellaisia kavereita, joiden kanssa salettiin löytyisi muitakin puheenaiheita.

ei jeesus mikä itku threadi....:david: ihme kyylää jengiä.
jos joku istuskelee jossain laitteessa, niin mä ainakin huomautan asiasta jos se häiritsee treenejä. Minusta on ihan mukavaa että salilla käy erilaisia ihmisiä, pareja yms. ei se multa oo pois vaikka kaikki ei treenaakkaan niin täysillä. ja vaikka jos joku testohuuruissaan panis setäänsä salin nurkassa, niin so???. ennemmin antaisin kaverille respectiä ku avautuisin jossain foorumilla....jou!

Minä en ymmärrä muutenkaan tuollaista julkisilla paikoilla lääppimistä. Joo, olen joskus "heippapusun" antanut salillakin, jos olen aiemmin häipynyt treenaamasta tai silittänyt selästä, mutta varsinainen lääppiminen ja hempeily on kyllä sellaista, joka kannattaisi hoitaa ihan kahden kesken. Mutta minkäs sille voi, kun nää teiniXit ainakin on niiiin ihQrakastuneita...

Ha :D Miksi näin?
Tai siis voithan sinä tai te toki asian näin hoitaa, mutta keneltä se on pois jos jotkut vähän tai paljon hempeilee julkisesti. Itsehän en tietenkään moiseen ryhtyisi, rikkoisi kovan kundin kulissin...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
No joo, meitä on moneen lähtöön. Mun mielestä kertoo jotain omasta keskittymiskyvystä jollei pysty jauhamaan paskaa salilla ja sitten psyykkaamaan itteään niissä viimeisissä 40 sekunnissa sarjantekokuntoon. Ja lyön pääni pantiksi että treenan kovempaa kuin 99% Pakkislaisista. Silti hymyilen, velmuilen ja jauhan paskaa salilla. Pitää vaan osata vetää itsensä siihen tiettyyn tilaan ennen sarjaa. Musa on itelle kyllä tosi tärkeä tässä asiassa.

Jaa että nyt mulla on sitten joku keskittymiskyvyn häiriö vai? Nooh, sähän mut tunnet, ollaan sentään oltu kavereita jo pienestä pitäen. Not :jahas:

Mutta siis en tarkoittanut, etteikö paskaa pystyisi jauhaa salilla, meillä nyt kaverin kanssa on treenissä idea, että toinen aloittaa oman sarjan heti, kun toinen on lopettanut, eli ei ole sellaista kökkimistä siellä salilla, vaan toinen suorittaa koko ajan. Sitten venytellessä, pyöräillessä ja suihkussa kerkiää puhumaan päivän aiheet läpi.

Ei mulla siis mitään ole pareja vastaan, lähinnä otin kantaa tohon laitteiden varaamiseen pitkäksi aikaa :)

tollaset v*tuttaa, jos laite pitää varata yli puoleksi tunniksi itselleen.

Ei voisi vähempää v*tuttaa sellanen, kun me tosimiehet treenataan painoilla eikä millään :david: laitteilla. Kuitenkaan turisevat pariskunnat eivät varaa mattoa tai kyykkytelinettä. Jos taas penkkihauisteinit ovat päässeet valtaamaan penkin, niin ei muuta kuin kunon testouho päälle, niin eivät varaa enään. Toisaalta siinä odotellessa on sitten hyvää aikaa kyykätä, mikäli ei testouhoa halua aloittaa (miksi ei haluaisi?)

Ei voisi vähempää v*tuttaa sellanen, kun me tosimiehet treenataan painoilla eikä millään :david: laitteilla. Kuitenkaan turisevat pariskunnat eivät varaa mattoa tai kyykkytelinettä. Jos taas penkkihauisteinit ovat päässeet valtaamaan penkin, niin ei muuta kuin kunon testouho päälle, niin eivät varaa enään. Toisaalta siinä odotellessa on sitten hyvää aikaa kyykätä, mikäli ei testouhoa halua aloittaa (miksi ei haluaisi?)

No joo, eipä kovin usein ole kyykky tai mave paikka varattu :) . Mutta eipä tule noita joka päivä treenattua, joten välillä noita :david: laitteiksi kutsumiasi välineitä joutuu myös käyttämään.

Oot sitten ottanut oikein kunnon herneet vai mun parista tekstistä?

Oli kyse pariskunnasta tai muuten kavereista, meikäläistä kans korpee todella, kun joillakin on tapana tulla salille vaan juoruun ja vaihtaan kuulumisia, istutaan varaamassa laitteita ja suu käy... Kerran yks akka kävi kääntämässä musiikkia hiljemmalle, kun nähtävästi häiritsi keskustelua kaverin kanssa. Nykyään olen myös vannoutunut iPod -käyttäjä, treenaan salille on tultu, eikä ruokareseptejä vaihtaan!

Oli kyse pariskunnasta tai muuten kavereista, meikäläistä kans korpee todella, kun joillakin on tapana tulla salille vaan juoruun ja vaihtaan kuulumisia, istutaan varaamassa laitteita ja suu käy... Kerran yks akka kävi kääntämässä musiikkia hiljemmalle, kun nähtävästi häiritsi keskustelua kaverin kanssa. Nykyään olen myös vannoutunut iPod -käyttäjä, treenaan salille on tultu, eikä ruokareseptejä vaihtaan!

Joku taas vois funtsia et ootko sä siel kuuntelemas musaa. :)
Mua ei oikeestaan korpee tommonen hirveesti, ku voi kuitenki kysyä et voisko tehdä siinä laitteessa kun et näytä tekevän juuri nyt.

Mut tohon sun ongelmaankin on pari yksinkertaista ratkaisua: hakeudut semmoselle salille, missä jengi keskittyy täysin reenaamiseen tai rupeet käyttämään vapaita painoja.

Molemmat hyviä ratkaisuja. :thumbs:

Itse treenaan avovaimon kanssa, joka muuten treenaa kovemmin kuin useimmat rintahauispellet. Olemme joskus "syyllistyneet" tunteidemme näyttämiseen salilla. Anteeksi jos se on jotain häirinnyt. Jos se jotain häiritsee niin tule sanomaan se suoraan mulle (siis jos uskallat häiritä mun treenejä :lol2: ). Eikö tunteita sitten saa näyttää? Ehkä kannattaisi kiinnittää enemmän huomiota omaan treenaamiseen kuin siihen että näyttävätkö pariskunnat tunteitaan salilla.

Itseäni häiritsevät salilla enemmän ne henkilöt jotka puhuvat kännykkään vähän väliä treenin ohessa ja ne tyypit, jotka esittelevät tanssiliikkeitään ja kaikenmaailman karatepotkuja treenin ohessa.

Joku taas vois funtsia et ootko sä siel kuuntelemas musaa. :)
Mua ei oikeestaan korpee tommonen hirveesti, ku voi kuitenki kysyä et voisko tehdä siinä laitteessa kun et näytä tekevän juuri nyt.

Mut tohon sun ongelmaankin on pari yksinkertaista ratkaisua: hakeudut semmoselle salille, missä jengi keskittyy täysin reenaamiseen tai rupeet käyttämään vapaita painoja.

Molemmat hyviä ratkaisuja. :thumbs:

Kyllä mä olenkin salilla kuuntelemassa musaa, treenaaminen ilman musiikkia on mulle kuin söis makaroonilaatikkoa ilman ketsuppia! (paitsi etten syö makaroonilaatiokkoa)

Eikä mulla mitään ongelmaa ole - enää. :wall:

Ha :D Miksi näin?
Tai siis voithan sinä tai te toki asian näin hoitaa, mutta keneltä se on pois jos jotkut vähän tai paljon hempeilee julkisesti. Itsehän en tietenkään moiseen ryhtyisi, rikkoisi kovan kundin kulissin...

En tiedä, en ole analysoinut niin tarkasti mietteitäni tähän liittyen. Mielestäni vaan jotkut asiat on parempi hoitaa suljettujen ovien takana tms.

Meidän salilla ei ole tällaista ongelmaa onneksi. Ennemminkin ongelmaksi muodostuu lauma rhp:ita, jotka sarjatauolla vetelehtii venyttelypaikalla tai varaa kaikki penkit.

Voi itku, nyt kyllä meikäläisen hc-voimailijanstatus kärsii ikuisen kolahduksen, kun tunnustan, että kyllä me ollaan iivilin kanssa välillä salilla pussattu ja pyllyllekin taputettu niin puolin kuin toisinkin :nolo: Tosin, ehkä saan anteeksi kun kerron myös, että harrastamme tuota vain silloin, kun olemme salilla kahdestaan (mitä tapahtuukin aika usein, kyseessä kun on tavallaan "sisäpiirin" sali)...?

Tuolla Elixian Sellon pastellinsävyisellä salilla jossa itse jumppailen käy aika paljon pariskuntia ja ei todellakaan mitään pahaa sanottavaa. Eivät todellakaan varaa laitteita vaan ovat päinvastoin sieltä kohteliaammasta ja toiset huomioivammasta päästä, treenaavatkin pääosin erikseen kun tahtovat olla useimmat tositreenaajia (ainakin salin keskimääräiseen tasoon verrattuna) ja eipä se IMHO ole keneltäkään pois jos siellä ohimennen hiukan hempeilevät.

Suositut

Back
Ylös Bottom